Locked In
Παρά τις δυνατές ερμηνείες, το Locked In "χάνει" τον θεατή πολύ πριν την κορύφωση της δράσης και δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ενός θρίλερ ή μιας ρομαντικής ιστορίας μυστηρίου
Με ένα υποσχόμενο casting και σενάριο του Rowan Joffe κάνει το ντεμπούτο της η σκηνοθέτης Nour Wazzi με το Locked In στο Netflix. Η νοσοκόμα Νickie Mackenzie (Anna Friel) αναλαμβάνει να κουράρει την ασθενή Katherine (Famke Jannsen), η οποία βρίσκεται σε κώμα μετά από ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα, στο οποίο ο οδηγός την εγκατέλειψε. Ταυτόχρονα η Nickie προσπαθεί να εκμαιεύσει πληροφορίες για την προσωπική ζωή της ασθενούς από την προστατευόμενη και νύφη της Lina (Rose Williams).
Mε βάση τις εξιστορήσεις της Lina, οι οποίες αποδίδονται με flashbacks προσπαθεί η νοσοκόμα να λύσει το μυστήριο του ατυχήματος. Σε μία μάταιη προσπάθεια αύξησης του σασπένς, η ταινία ξεκινά με την Katherine να έχει ήδη “μαρτυρήσει” στην Nickie μέσω του πίνακα της αλφαβήτου και του βλεφαρίσματος, ότι δεν πρόκειται για ατύχημα αλλά για απόπειρα δολοφονίας. Αυτό ακριβώς όμως είναι και το στοιχείο, που όχι μόνο μειώνει τo σασπένς, αλλά περιορίζει στην συγκεκριμένη περίπτωση τις πιθανότητες ενός καλού plot twist, λόγω της αδύναμης πλοκής.
Η Lina διηγείται, πως η Katharine ανέλαβε την κηδεμονία της όταν η μητέρα της πέθανε και πως μεγάλωσε μαζί με τον Jamie (Finn Cole), τον ορφανό γιο του συζύγου της Katharine, τον οποίο εντέλει και παντρεύτηκε, καταλήγοντας να ζουν οι τρεις τους σε μία απομονωμένη βίλα στην εξοχή. Η μοναδική τους σύνδεση με τον έξω κόσμο είναι ο γοητευτικός και ματαιόδοξος Dr. Robert Lawrece (Alex Hassell), ο οποίος φροντίζει τον Jamie μέσω της συνταγογράφησης ηρεμιστικών και παυσίπονων.
Το Locked Ιn λοιπόν, έχοντας διττή σημασία, περιγράφει την ψυχική κατάσταση όλων των ηρώων και δεν είναι μόνο η νευρολογική κατάσταση της Katherine μετά το ατύχημα, όπου μπορεί ν` αντιλαμβάνεται χωρίς όμως να δύναται να αντιδράσει ή να επικοινωνήσει, βρισκόμενη έτσι εγκλωβισμένη μέσα στο ίδιο της το σώμα. H Lina βρίσκεται και αυτή εγκλωβισμένη σε μία σχέση με τον υποχόνδριο σύζυγό της, ο οποίος την καλεί χτυπώντας ένα κουδούνι και την Katherine, η οποία έχει μετατραπεί από είδωλό της σε μνησίκακη πεθερά.
Η νυχτερινή καταιγίδα, το επιβλητικό σκηνικό της σκοτεινής επαρχίας, η γοτθική βίλα και ο παράνομος έρωτας μπορεί ν’ αποτελούν τα ακρογωνιαία στοιχεία ενός θρίλερ, αλλά μόνο αυτά δυστυχώς δεν επαρκούν. Στην περίπτωση του Locked In η εναλλαγή ανάμεσα στην αναδρομική αφήγηση και στο παρόν αντί να εντείνει το σασπένς, προκαλεί σύγχυση καθώς η υποκειμενική οπτική των αναδρομών εναλλάσσεται συγκεχυμένα, οδηγώντας σε μία τετριμμένη εναλλαγή των ρόλων του θύτη και του θύματος.
Παράλληλα, ο ρόλος της Nickie ενώ στη αρχή φαντάζει βασικός, δυστυχώς είναι περιορισμένος και η προσπάθεια να συνδεθεί με την υπόλοιπη ιστορία είναι αδέξια, επηρεάζοντας έτσι το συνολικό αποτέλεσμα και κυρίως το φινάλε, όπου η συνδρομή της είναι μεγάλης σημασίας.
Καταλήγοντας, παρά τις καίριες ερμηνείες των Anne Friel και Famke Janssen δυστυχώς το ντεμπούτο της Nour Wazzi δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ενός θρίλερ αλλά ούτε και σ` αυτές μιας ρομαντικής ιστορίας μυστηρίου, έχοντας χάσει το ενδιαφέρον του θεατή πολύ πριν την κορύφωση του δράματος.
Παρά τις δυνατές ερμηνείες, το Locked In "χάνει" τον θεατή πολύ πριν την κορύφωση της δράσης και δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες ενός θρίλερ ή μιας ρομαντικής ιστορίας μυστηρίου