Η νέα εποχή των Linkin Park είναι εδώ. Εφτά χρόνια μετά τη θλιβερή απώλεια του τραγουδιστή τους, Chester Bennington, το συγκρότημα είναι έτοιμο να ξεκινήσει από το μηδέν, στις 15 Νοεμβρίου. “From Zero” ο τίτλος του album και “The Emptiness Machine” το πρώτο τραγούδι. Αυτό, όμως, που είναι το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης για τους κύκλους των φαν και όχι μόνο είναι η νέα σύνθεση του συγκροτήματοςΔίπλα στον πολυπράγμονα Mike Shinoda, η δυναμική Emily Armstrong έρχεται από το συγκρότημα Dead Sara, για να πλαισιώσει τα φωνητικά των Linkin Park. Και δεν είναι μόνο η γυναικεία αύρα που αλλάζει στη μπάντα. Στα τύμπανα, στη θέση του Rob Bourdon βρίσκεται ο Collin Brittain.

Ήθελα να αφήσω ένα ικανό διάστημα πριν σχολιάσω τις καινούργιες προσθήκες, και η υπομονή μου ανταμείφθηκε. Θα εξηγήσω σύντομα το γιατί.

Πολλές οι αλλαγές για τους θαυμαστές και πιστούς συντρόφους του nu metal συγκροτήματος. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα περίμεναν τα μέλη του και είναι προετοιμασμένοι για ποικίλες αντιδράσεις. Παρ’ όλα αυτά, όπως συμβαίνει με κάθε ανασύνθεση γνωστού band, κάποιες αντιδράσεις… ξεφεύγουν.

Θα τα πάρουμε όμως από την αρχή. Για πολύ καιρό οι ψίθυροι στα μουσικά νέα μιλούσαν για πιθανό reunion της μπάντας και μάλιστα με γυναικεία φωνή ως lead singer. Όσο περνούσε ο καιρός, οι ψίθυροι γίνονταν βεβαιότητα με τα επετειακά album releases και τις tribute συναυλίες. Μάλιστα, στα τελευταία βήματα των Linkin Park o Bourdon απουσίαζε και αυτό είχε κινήσει υποψίες. Συνεπώς, ας πούμε ότι δεν θα έπρεπε να κουτρουβαλιαστούμε κιόλας από τα συννεφάκια που χτίζουμε συνήθως ως φανς.

Ο ίδιος ο Chester έλεγε ότι ήθελε οι Linkin Park να είναι πέρα από τα πρόσωπα, να είναι πρώτα η μουσική

Φτάνουμε, λοιπόν, στην πρόσφατη livestream συναυλία των LP. Όσο αναμέναμε να εμφανιστούν τα μέλη υπήρχε μια διάχυτη συγκίνηση και ανατριχίλα. Με το “Castle of Glass” να αντηχεί ως intro και το συγκρότημα να παίρνει τις θέσεις του, είμαστε όλοι πλέον μόνο εκεί. Μαζί τους.

Άραγε θυμάται κανείς τις αντιδράσεις για το “Living Things” (2012); Ξεπουλήθηκανέγιναν εμπορικοί και άλλα πολλά. Δώδεκα χρόνια μετά, και πολλά τραγούδια έχουν γίνει κλασσικά αγαπημένα. Το ίδιο (και ακόμα χειρότερο αν μου επιτρέπετε) συνέβη και με το τελευταίο album “One More Light” (2017). Είναι άλλωστε γνωστό πόσο πολύ είχε επηρεαστεί ο Chester από τις αρνητικές κριτικές. Ώσπου…μαύρο στην οθόνη. Σιωπή στους φανς για μια απότομη απώλεια. “Who cares if one more light goes out? Well, I do”.

Linkin Park, Emily Armstrong

Ως έφηβη περίμενα πάντα ένα “Hybrid Theory”, ένα “Meteora”. Όμως, αυτό που τότε δεν είχα διακρίνει είναι ότι οι LP σε κάθε τους δίσκο ρισκάρανε. Αλλάζανε το ύφος τους, πειραματίζονταν. Ίσως όχι απόλυτα, όμως σταθερά και συλλογικά. Το ίδιο λοιπόν, έκαναν και στους τελευταίους δίσκους. Δεν θα εξετάσω καν το γεγονός, ότι δεν είχαν και σε κανέναν να δώσουν λογαριασμό.

Ανέκαθεν, εξάλλου, το συγκρότημα προχωρούσε για τη μουσική του και για τη φιλία ανάμεσα στα μέλη. Έξι ατίθασα αγόρια με πανκ μαλλιά έγιναν καλύτεροι επαγγελματίες, σύζυγοι, γονείς. Και ήταν πάντα στο στούντιο να μετράνε ώρες, συζητήσεις και ιδέες. Ο ίδιος ο Chester έλεγε ότι ήθελε οι Linkin Park να είναι πέρα από τα πρόσωπα, να είναι πρώτα η μουσική.

Η Emily Armstrong φαίνεται ότι έχει τα κότσια και τις ικανότητες να σταθεί επάξια δίπλα στα υπόλοιπα μέλη

Έπειτα από τις θυελλώδεις αντιδράσεις για την πορεία του συγκροτήματος πριν το 2017, ειλικρινά δεν περίμενα τέτοια αντίδραση. Ναι, σαφώς και θα υπήρχαν αντιδράσεις και γούστα και προτιμήσεις. Όμως τώρα, αλήθεια; Σε ποιον αφοσιωμένο θαυμαστή πάει η καρδιά να γράψει κάτω από τους λογαριασμούς των LP υποδείξεις τύπου «έπρεπε να αλλάξετε όνομα», «τέλος για μένα». Τι εννοείτε έπρεπε να αλλάξουν όνομα; Οι άνθρωποι που έχασαν ουσιαστικά ένα μέλος της οικογένειας τους, αλλά παλεύουν να μείνουν ενωμένοι και να συνεχίσουν να κάνουν αυτό που αγαπάνε;

Ε ρε και τι θα γινόταν αν lead singer ήταν άντρας. Απευθείας σύγκριση με Chester και φυσικά απευθείας απόρριψη. Ίσως, όμως, να διακρίνω και μία ελαφρά ξινίλα για τη γυναικεία παρουσία στο line-up. Γιατί ναι, γυναίκα σε ροκ συγκρότημα = Paramore. Αλλά δεν ανησυχώ. Η Emily Armstrong φαίνεται ότι έχει τα κότσια και τις ικανότητες να σταθεί επάξια δίπλα στα υπόλοιπα μέλη. Δεν χρειάζεται να πάρει τη θέση κανενός. Έχει μία ολοκαίνουργια δική της. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε γρήγορα στο μυαλό μας.

Διότι, σε τελική ανάλυση, όλα είναι θέμα διάθεσης. Αν έχεις διάθεση να παρακολουθήσεις κάτι καινούργιο τότε, πίστεψέ με, χαμένος δε θα βγεις. Η φωνή της νέας co-singer είναι εξαιρετική, το ίδιο και η ενέργειά της. Αυτό το απέδειξε περίτρανα στο livestream. Μπορεί το τρακ της να ήταν εμφανές, αλλά και το υπερμέγεθος του Chester δεν πρέπει να το λησμονούμε. Ακόμα και για εκείνους που ποτέ δεν ήταν on board με τον ήχο των Linkin Park, κανένας ποτέ δεν θα τολμούσε να αφαιρέσει την εξωφρενική δυσκολία στα φωνητικά.

Ευελπιστώ τα υπόλοιπα δέκα tracks του album να έχουν να δώσουν και κάτι καινούργιο, πειραματικό για τους Linkin Park

Προφανώς και στο single “The Emptiness Machine” η Emily Armstrong είναι περισσότερο στα νερά της και ρολλάρει καλύτερα. Όμως σίγουρα θα κατακτήσει και τα παλιά κομμάτια. Δεν θα μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά θα πω μονάχα ότι οι τονικότητες και οι τοποθετήσεις μεταξύ ανδρικής και γυναικείας φωνής είναι η μέρα με τη νύχτα. Άρα κανένα cover δεν μπορεί να είναι «καρμπόν» εξ ορισμού. 

Αυτό το τελευταίο δηλώνει και την επιθυμία του συγκροτήματος. Να μην υπάρχουν συγκρίσεις, αλλά ατόφια καινούργια θεώρηση. Προσωπικά, θεωρώ πολύ έξυπνη την επιλογή της Emily Armstrong, αλλά και αυτού του κομματιού ως πρώτου single. Αποτελεί ταυτόχρονα μία απελευθέρωση και μία κλασσική υφολογικά σύνθεση. Ένα τραγούδι οικείο και συνάμα ικανό να πας μαζί του στα νέα μονοπάτια που ανοίγει. Μεταξύ μας κιόλας, το ρεφρέν τα σπάει.

Ευελπιστώ τα υπόλοιπα δέκα tracks του album να έχουν να δώσουν και κάτι καινούργιο, πειραματικό για τους Linkin Park. Εξάλλου, ο πειραματισμός είναι κάτι που πάντα κυνηγούσαν και με το λευκό καμβά που διαθέτουν τώρα, ο δρόμος είναι ανοιχτός.

Κλείνοντας, σας προτρέπω να παρακολουθήσετε τη συνέντευξη που έδωσαν οι Linkin Park στον Zane Lowe της Apple Music. Εκεί, θα καταλάβετε και εσείς πόση χαρά και πόση δίψα έχουν αυτοί οι άνθρωποι που επιτέλους βρίσκονται και πάλι σε γνώριμα μέρη. Για εκείνους το ταλέντο δεν είναι μονόδρομος. Ψάχνουν τον άνθρωπο, το σύντροφο στη μουσική και στη ζωή. Ελπίζω, λοιπόν, ο χρόνος να τους δικαιώσει για τις επιλογές τους και πρώτα από όλους και απ’ όλα, να το απολαύσουν εκείνοι.

Artist: Sober On Tuxedos

Album: Good Intentions

Label: Heaven Music

Release Date: 11/12/2020

Genre: Nu Metal, Metalcore

Share.
Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με συνεργάτες μας στα κοινωνικά μέσα, τη διαφήμιση και την ανάλυση δεδομένων. View more
Cookies settings
Αποδοχή
Απόρριψη
Πολιτική Απορρήτου
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Όροι Χρήσης

Η εταιρεία DEPART (εφεξής «Εταιρεία»), ιδιοκτήτρια του παρόντος διαδικτυακού τόπου (εφεξής «Διαδικτυακός Τόπος»), προσφέρει τις υπηρεσίες της υπό τους κάτωθι όρους χρήσης. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ενημερώνει ή να τροποποιεί τους όρους χρήσης οποτεδήποτε χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Παρακαλείστε να ελέγχετε τακτικά τους όρους χρήσης για τυχόν αλλαγές. Η χρήση του Διαδικτυακού Τόπου συνιστά αποδοχή των παρακάτω όρων.

1. Χρήση του Διαδικτυακού Τόπου

Η πρόσβαση και η χρήση του Διαδικτυακού Τόπου υπόκεινται στους παρόντες όρους χρήσης. Οι χρήστες οφείλουν να διαβάσουν προσεκτικά τους όρους αυτούς. Σε περίπτωση που δεν συμφωνούν, καλούνται να μην κάνουν χρήση των υπηρεσιών ή του περιεχομένου του Διαδικτυακού Τόπου.

2. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Όλο το περιεχόμενο του Διαδικτυακού Τόπου, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, εικόνων και αρχείων, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του DEPART και προστατεύεται από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία. Η αναπαραγωγή, διανομή, τροποποίηση ή χρήση του περιεχομένου για εμπορικούς σκοπούς απαγορεύεται χωρίς την έγγραφη άδεια της Εταιρείας. Επιτρέπεται η αποθήκευση και χρήση τμημάτων του περιεχομένου αποκλειστικά για προσωπική και μη εμπορική χρήση, υπό την προϋπόθεση ότι διατηρείται η ένδειξη προέλευσης από τον Διαδικτυακό Τόπο.

3. Ευθύνη Χρήστη

Οι χρήστες φέρουν την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκαλείται στον Διαδικτυακό Τόπο ή στην Εταιρεία λόγω αθέμιτης ή κακής χρήσης του περιεχομένου ή των υπηρεσιών του.

4. Περιορισμός Ευθύνης

To DEPART δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση ζημία προκύψει από τη χρήση του Διαδικτυακού Τόπου. Το περιεχόμενο παρέχεται «ως έχει» και χωρίς εγγύηση ως προς την ακρίβεια, την πληρότητα ή τη διαθεσιμότητά του. Η Εταιρεία δεν εγγυάται ότι οι υπηρεσίες θα παρέχονται αδιάλειπτα ή χωρίς σφάλματα.

5. Υπερσύνδεσμοι (Links)

Ο Διαδικτυακός Τόπος ενδέχεται να περιέχει συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους. Το DEPART δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο, τις υπηρεσίες ή την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων των ιστότοπων αυτών. Ο χρήστης έχει την ευθύνη να ενημερώνεται για τους όρους χρήσης των εν λόγω ιστότοπων.

6. Cookies

Ο Διαδικτυακός Τόπος ενδέχεται να χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας πλοήγησης. Ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει τον περιηγητή του ώστε να απορρίπτει τα cookies ή να ειδοποιείται για τη χρήση τους. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο privacy@depart.gr.

7. Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία

Οι παρόντες όροι διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη χρήση του Διαδικτυακού Τόπου, αρμόδια είναι τα δικαστήρια της Αθήνας.

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή ζήτημα που άπτεται νομικών ή ηθικών θεμάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία μέσω email στο privacy@depart.gr.
Save settings
Cookies settings
Exit mobile version