Ο σκηνοθέτης John Woo επιστρέφει με μια ταινία δράσης χωρίς διαλόγους, το Silent Night. Πρωταγωνιστής θα είναι ο Joel Kinnaman, με την ταινία να είναι γεμάτη δράση, καθώς προσεγγίζει χωρίς διαλόγους την ιστορία ενός θλιμμένου πατέρα που πηγαίνει στον υπόκοσμο για να εκδικηθεί το θάνατο του μικρού του γιου.
Σε σκηνοθεσία του θρυλικού John Woo και σε σενάριο του Robert Archer Lynn, στο Silent Night πρωταγωνιστεί ο Joel Kinnaman (RoboCop, Altered Carbon) μαζί με τους Scott Mescudi, γνωστός και ως Kid Cudi, Harold Torres (Memory, Run Coyote Run) και Catalina Sandino Moreno (Maria Full of Grace, A Most Violent Year).
Ο Joel Kinnaman μιλώντας στο Collider ανέφερε: «Ήταν το τέλειο είδος σεναρίου για να δοκιμαστεί αυτό το είδος κινηματογραφικού πειράματος. Είναι μια πολύ δυναμική ταινία δράσης με έντονα δραματικά στοιχεία, αλλά η πραγματική πλοκή είναι αρκετά απλή. Και νομίζω ότι αυτό το θέλεις πραγματικά σε μια ταινία όπου δεν έχεις κανέναν διάλογο για να εξηγήσεις στους θεατές τι συμβαίνει. Έτσι, νομίζω ότι θα είναι αρκετά εύκολο να το παρακολουθήσει κανείς, και ελπίζω ότι θα αποκομίσει όλα τα συναισθήματα μόνο μέσα από τα μάτια και τη δράση. Και ελπίζω ότι θα είναι πολύ επικό, τουλάχιστον έτσι το ένιωθα εγώ όταν το γυρίζαμε».
Ο σκηνοθέτης John Woo θεωρείται συχνά ο μεγαλύτερος σκηνοθέτης δράσης όλων των εποχών, χάρη στις κλασικές ταινίες του The Killer, Hard Boiled, Face/Off, Mission: Impossible 2 και Red Cliff. Ο σκηνοθέτης επιστρέφει με την πρώτη του αμερικανική ταινία μεγάλου μήκους μετά το Paycheck το 2003 και εξήγησε στο Vulture γιατί ήθελε να αφηγηθεί αυτή την ιστορία δράσης χωρίς τη χρήση διαλόγου.
«Όλη η ταινία είναι χωρίς διάλογο. Μου επέτρεψε να χρησιμοποιήσω οπτικά μέσα για να πω την ιστορία, να πω πώς αισθάνεται ο χαρακτήρας. Χρησιμοποιούμε μουσική αντί για ομιλία και η ταινία έχει να κάνει με την όραση και τον ήχο. Ο προϋπολογισμός ήταν λίγο σφιχτός και το χρονοδιάγραμμα επίσης, αλλά με έκανε να αλλάξω τον τρόπο εργασίας μου. Για μια μεγάλη ταινία, μια ταινία του στούντιο, γυρίζουμε πολλές καλύψεις και μετά τις αφήνουμε στο μοντάζ. Αλλά σε αυτή την ταινία, προσπάθησα να συνδυάσω τα πράγματα χωρίς να κάνω πλάνα κάλυψης. Έπρεπε να αναγκάσω τον εαυτό μου να χρησιμοποιήσει ένα νέο είδος τεχνικής. Ορισμένες σκηνές ήταν περίπου δύο ή τρεις σελίδες, αλλά τα έκανα όλα σε ένα πλάνο».
Ο Joel Kinnaman από την πλευρά του πρόσθεσε: «Μερικοί άνθρωποι σκέφτηκαν όπως, ‘Ω, αυτό είναι εύκολο. Δε χρειάζεται να μάθεις ατάκες’, αλλά δεν είναι, γιατί τα μάτια δε λένε ψέματα. Και συχνά οι διάλογοι, θα σε βοηθήσουν να φτάσεις εκεί. Θα σε βοηθήσει να φτάσεις συναισθηματικά εκεί. Οπότε στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο δύσκολο να αποδώσεις. Απλά δεν μπορείς να κρυφτείς. Οπότε νομίζω ότι είναι πολύ αποκαλυπτικό όταν δεν υπάρχει διάλογος. Και έτσι ήταν μια μεγάλη πρόκληση και για την οποία ήμουν πολύ ενθουσιασμένος».