Warning: opendir(/home/u461605108/domains/depart.gr/public_html/wp-content/cache/db/options//656/cfe): Failed to open directory: No such file or directory in /home/u461605108/domains/depart.gr/public_html/wp-content/plugins/w3-total-cache/Util_File.php on line 158
Blue Beetle | Movie Review | DEPART

Παραγματικά δεν ξέρω τι συμβαίνει με την DC, αλλά με έναν μαγικό τρόπο καταφέρνει να βγάζει συνεχώς αδιάφορες ταινίες. Τελευταία της προσθήκη είναι το “Blue Beetle”, το οποίο δεν είναι κακό. Παραδόξως, στην περίπτωση του αυτό είναι αρνητικό. Πιθανότατα σας έχω μπέρδεψει, οπότε θα το εξηγήσω λίγο καλύτερα. Όταν μία ταινία είναι κακή, τότε, ακόμα και με αρνητικό τρόπο έχει καταφέρει να ιντριγκάρει αυτόν που την παρακολούθησε. Το “Blue Beetle” είναι μία ταινία που θα δεις για δύο ώρες, την ώρα που τη βλέπεις θα τσεκάρεις τα mails σου, θα παραγγείλεις τρία τέσσερα άχρηστα πράγματα από το Shein και σε μία εβδομάδα θα την έχεις ξεχάσει.

Έγραφα στο Guardians of the Galaxy ότι έχω την εντύπωση πως το υπερηρωικό genre πνέει τα λοίσθια. Τα studios σε μία προσπάθειά τους να το κρατήσουν ζωντανό, επιστρατεύουν χαρακτήρες από το δεύτερο και το τρίτο ράφι. Στην περίπτωση του “Blue Beetle”, είναι εκνευριστική η προσπάθεια της ταινίας να μιλήσει στους Μεξικανούς μετανάστες. Τη χαρακτηρίζω εκνευριστική διότι το κάνει μέσα από ενοχλητικά κλισέ. Είναι φανερό ότι ποτέ της δεν ασχολήθηκε πραγματικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτοί οι άνθρωποι στην καθημερινότητά τους.

Tο "Blue Beetle" μπορεί να έχει το μειονέκτημα της κυκλοφορίας σε μια εποχή που υπάρχει ένας υπερκορεσμός από υπερήρωες, αλλά και αυτό δε λειτουργεί ως ελαφρυντικό
Πρωταγωνιστής είναι ο Jaime Reyes (Xolo Maridueña) που μόλις επέστρεψε στο σπίτι του στην Παλμέρα με το πτυχίο νομικής του από το Πανεπιστήμιο του Γκόθαμ. Τον περιμένουν όμως άσχημα νέα, αφού η οικογένειά του τον πληροφορεί ότι ο μπαμπάς του (Damián Alcázar) έπαθε καρδιακή προσβολή, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη δουλειά του και είναι απένταρος. Η παραπάνω αλληλουχία γενότων έχει ως αποτέλεσμα το σπίτι της οικογένειας να κινδυνεύει να χαθεί και να μείνουν στον δρόμο.

Στην Παλμέρα, το Μαϊάμι της DC, εδρεύει και η οικογένεια Kord. Η Βικτόρια (Susan Sarandon) που διευθύνει τον όμιλο Kord Industries και η Τζένι (Bruna Marquezine), κόρη του αγνοούμενου αδελφού της. Η θεία είναι και ο κακός της υπόθεσης, καθώς έχει επικεντρωθεί στην παραγωγή όπλων και έχει βρει ένα σκαθάρι εξωγήινης προέλευσης με το οποίο μπορεί δυνητικά να κάνει πολύ ισχυρότερο το εμπόρευμα της Kord Industries. Αυτό δεν αρέσει καθόλου στην Τζένι, αλλά οι επιλογές της είναι περιορισμένες. Δεδομένου ότι δεν έχει ιδιαίτερη εξουσία στην εταιρεία, κλέβει το σκαθάρι και το παραδίδει στον Χάιμε, ο οποίος περνούσε από τα γραφεία της εταιρείας για μία συνέντευξη για δουλειά.

Ο Χάιμε υποτίθεται ότι πρέπει μόνο να προσέχει το συσκευασμένο αντικείμενο, αλλά κατόπιν παρότρυνσης της οικογένειάς του ανοίγει το κουτί, οπότε το εξωγήινο σκαθάρι συγχωνεύεται με το σώμα του και του δίνει υπερδυνάμεις. Δυστυχώς, η Βικτόρια το μαθαίνει και το κυνήγι ξεκινά.
Πρωταγωνιστής είναι ο Jaime Reyes (Xolo Maridueña) που μόλις επέστρεψε στο σπίτι του στην Παλμέρα με το πτυχίο νομικής του από το Πανεπιστήμιο του Γκόθαμ. Τον περιμένουν όμως άσχημα νέα, αφού η οικογένειά του τον πληροφορεί ότι ο μπαμπάς του (Damián Alcázar) έπαθε καρδιακή προσβολή, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη δουλειά του και είναι απένταρος. Η παραπάνω αλληλουχία γενότων έχει ως αποτέλεσμα το σπίτι της οικογένειας να κινδυνεύει να χαθεί και να μείνουν στον δρόμο.

Στην Παλμέρα, το Μαϊάμι της DC, εδρεύει και η οικογένεια Kord. Η Βικτόρια (Susan Sarandon) που διευθύνει τον όμιλο Kord Industries και η Τζένι (Bruna Marquezine), κόρη του αγνοούμενου αδελφού της. Η θεία είναι και ο κακός της υπόθεσης, καθώς έχει επικεντρωθεί στην παραγωγή όπλων και έχει βρει ένα σκαθάρι εξωγήινης προέλευσης με το οποίο μπορεί δυνητικά να κάνει πολύ ισχυρότερο το εμπόρευμα της Kord Industries. Αυτό δεν αρέσει καθόλου στην Τζένι, αλλά οι επιλογές της είναι περιορισμένες. Δεδομένου ότι δεν έχει ιδιαίτερη εξουσία στην εταιρεία, κλέβει το σκαθάρι και το παραδίδει στον Χάιμε, ο οποίος περνούσε από τα γραφεία της εταιρείας για μία συνέντευξη για δουλειά.

Ο Χάιμε υποτίθεται ότι πρέπει μόνο να προσέχει το συσκευασμένο αντικείμενο, αλλά κατόπιν παρότρυνσης της οικογένειάς του ανοίγει το κουτί, οπότε το εξωγήινο σκαθάρι συγχωνεύεται με το σώμα του και του δίνει υπερδυνάμεις. Δυστυχώς, η Βικτόρια το μαθαίνει και το κυνήγι ξεκινά.
Tο "Blue Beetle" μοιάζει με απομίμηση άλλων επιτυχημένων ταινιών του είδους.

Το “Blue Beetle” μπορεί να έχει το μειονέκτημα της κυκλοφορίας σε μια εποχή που υπάρχει ένας υπερκορεσμός από υπερήρωες, αλλά και αυτό δε λειτουργεί ως ελαφρυντικό. Το όλο πράγμα μοιάζει απλώς με απομίμηση άλλων επιτυχημένων ταινιών του είδους. Υπάρχει ο νεαρός ήρωας που παλεύει με τις νέες του δυνάμεις (Spider-Man). H μάλλον ακούσια εξωγήινη παρουσία στο ίδιο του το σώμα (Venom). H ικανότητα να παράγει όπλα από τη στολή του (Green Lantern, Venom). Επίσης, μεγάλο μέρος της αλληλεπίδρασης του Χάιμε με τη στολή του, έχει έντονα “Iron Man” vibes.

O Xolo Maridueña στο Blue Beetle παίζει μία παραλλαγή του χαρακτήρα του στο Cobra Kai

Μπορώ να τα προσπεράσω όλα αυτά. Aκόμα και αν το κάνω, υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα κλισέ που κουράζουν ανυπόφορα. Νεκροί και αγνοούμενοι γονείς από την πλευρά των συμπαθητικών χαρακτήρων; Check. Συνηθισμένο origin story με τον πρωταγωνιστή να γίνεται ακούσια ήρωας και τον κακό να τον κυνηγάει για να του αποσπάσει αυτό που του δίνει τις δυνάμεις του; Check. Υποχρεωτική ιστορία αγάπης μεταξύ του αδικημένου από τη ζωή πρωταγωνιστή και ενός κοριτσιού που φαινομενικά έχει τα πάντα; Check. Aστείοι συμπληρωματικοί χαρακτήρες οι οποίοι στο τέλος χρησιμοποιούνται ως άσοι στο μανίκι του πρωταγωνιστή; Check.

Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν το "Blue Beetle" «ενσωματώνει» και κοινωνικό σχολιασμό

Ξέρετε, ακόμα και αυτά θα μπορούσα να υπομείνω, αν ήταν δεμένα με έναν λογικό τρόπο μεταξύ τους. Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν το “Blue Beetle” «ενσωματώνει» και κοινωνικό σχολιασμό. Το κάνει με ξύλινο τρόπο και μέσω επαναλαμβανόμενων διαλόγων για το πώς οι πλούσιες εταιρείες πλουτίζουν εις βάρος των λιγότερο προνομιούχων λατινοαμερικάνικων. Κάτι που δεν είναι λάθος ως προς το περιεχόμενο, αλλά σπάνια έχει γίνει τόσο ατσούμπαλα και πρόχειρα όσο εδώ. Μιας και είπαμε για λατινοαμερικάνικη κοινότητα: εκτός από την οικογένεια Ρέγιες, σε δύο ώρες ταινία δε συναντούμε καμία άλλη. Οπότε, στο τέλος που αυτές εμφανίζονται για να βοηθήσουν την οικογένεια, το αίσθημα αλληλεγγύης που θέλει να περάσει η ταινία, φαίνεται υπερβολικά άνοστο και αμήχανο.

Από την άλλη πλευρά, βλέπουμε πολλά από την οικογένεια Reyes, η οποία βοηθάει συνεχώς τον Jaime και μάλιστα συμμετέχει στη μάχη κατά των κακών στο φινάλε. Εδώ πάλι έχουμε σωρεία κακών αστείων. Γιαγιάδες με πυροβόλα όπλα. Ένα άρμα μάχης σε σχήμα σκαθαριού με ένα όπλο κλανιάς. Εικασίες για το αν ο εξωγήινος σκαραβαίος μπορεί να έχει μπει στο σώμα του Χάιμε μέσω του κ@λου του.

Οι σκηνές δράσης είναι απλώς βαρετά μαζεμένα shoot-’em-ups και punch-’em-ups, σκηνοθετημένα με εντελώς ανέμπνευστο τρόπο. Το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της δράσης πατά στο CGI μπορεί να είναι στη φύση του sci-fi χαρακτήρα του φιλμ, αλλά έχουμε δει αντίστοιχες ταινίες να έχουν προσπαθήσει για μια πολύ πιο ρεαλιστική προσέγγιση, ευφάνταστη σκηνοθεσία ή τουλάχιστον πρωτότυπα visuals. Δυστυχώς, στο “Blue Beetle” όλα αυτά λάμπουν διά της απουσίας τους.

O Xolo Maridueña στο “Blue Beetle” παίζει μια παραλλαγή του ρόλου του στο "Cobra Kai

Η ερμηνεία του Xolo Maridueña σε κάνει πραγματικά να αναρωτιέσαι πότε θα βαρεθεί να παίζει τον ίδιο ρόλο. Στο “Blue Beetle” παίζει μια παραλλαγή του ρόλου του στο “Cobra Kai”, ως ένας σκληροτράχηλος ιδεαλιστής που παλεύει με τα προβλήματα της ζωής και της καθημερινότητας. Η Bruna Marquezine στέκεται στον διόλου απαιτητικό της ρόλο, ενώ η Σούζαν Σάραντον δίνει μια κλισέ ερμηνεία ως το αφεντικό μίας evil corporation. Ο George Lopez και η Belissa Escobedo είναι πειστικοί στον ρόλο τους ενώ η υπόλοιπη οικογένεια Reyes είναι περισσότερο ενοχλητική παρά fun to watch.

Συνοψίζοντας, το “Blue Beetle” είναι σοκαριστικά ανέμπνευστο, ξύλινα γραμμένο και αδέξια σκηνοθετημένο. Ο Xolo Maridueña που φαινομενικά ήταν ένα από τα δυνατά σημεία του “Blue Beetle”, σπαταλιέται με άκομψο τρόπο και τελικά, μία ταινία που ήθελε να εξυψώσει τη Μεξικάνικη κουλτούρα, καταλήγει να την προσβάλλει.

Rating:
5.5/10

Artist: Morrissey

Album: I Am Not a Dog on a Chain

Label: BMG

Release Date: 20/03/2020

Genre: Indie Rock

Movie: Blue Beetle

Duration: 127′

Year: 2023

Genre: Action, Adventure, Sci-Fi

Director: Angel Manuel Soto

Starring: Xolo Maridueña, Bruna Marquezine, Becky G

Blue Beetle

5.5
Share.
Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύουμε το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με συνεργάτες μας στα κοινωνικά μέσα, τη διαφήμιση και την ανάλυση δεδομένων. View more
Cookies settings
Αποδοχή
Απόρριψη
Πολιτική Απορρήτου
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Όροι Χρήσης

Η εταιρεία DEPART (εφεξής «Εταιρεία»), ιδιοκτήτρια του παρόντος διαδικτυακού τόπου (εφεξής «Διαδικτυακός Τόπος»), προσφέρει τις υπηρεσίες της υπό τους κάτωθι όρους χρήσης. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ενημερώνει ή να τροποποιεί τους όρους χρήσης οποτεδήποτε χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Παρακαλείστε να ελέγχετε τακτικά τους όρους χρήσης για τυχόν αλλαγές. Η χρήση του Διαδικτυακού Τόπου συνιστά αποδοχή των παρακάτω όρων.

1. Χρήση του Διαδικτυακού Τόπου

Η πρόσβαση και η χρήση του Διαδικτυακού Τόπου υπόκεινται στους παρόντες όρους χρήσης. Οι χρήστες οφείλουν να διαβάσουν προσεκτικά τους όρους αυτούς. Σε περίπτωση που δεν συμφωνούν, καλούνται να μην κάνουν χρήση των υπηρεσιών ή του περιεχομένου του Διαδικτυακού Τόπου.

2. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας

Όλο το περιεχόμενο του Διαδικτυακού Τόπου, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, γραφικών, εικόνων και αρχείων, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του DEPART και προστατεύεται από την ελληνική και διεθνή νομοθεσία. Η αναπαραγωγή, διανομή, τροποποίηση ή χρήση του περιεχομένου για εμπορικούς σκοπούς απαγορεύεται χωρίς την έγγραφη άδεια της Εταιρείας. Επιτρέπεται η αποθήκευση και χρήση τμημάτων του περιεχομένου αποκλειστικά για προσωπική και μη εμπορική χρήση, υπό την προϋπόθεση ότι διατηρείται η ένδειξη προέλευσης από τον Διαδικτυακό Τόπο.

3. Ευθύνη Χρήστη

Οι χρήστες φέρουν την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκαλείται στον Διαδικτυακό Τόπο ή στην Εταιρεία λόγω αθέμιτης ή κακής χρήσης του περιεχομένου ή των υπηρεσιών του.

4. Περιορισμός Ευθύνης

To DEPART δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση ζημία προκύψει από τη χρήση του Διαδικτυακού Τόπου. Το περιεχόμενο παρέχεται «ως έχει» και χωρίς εγγύηση ως προς την ακρίβεια, την πληρότητα ή τη διαθεσιμότητά του. Η Εταιρεία δεν εγγυάται ότι οι υπηρεσίες θα παρέχονται αδιάλειπτα ή χωρίς σφάλματα.

5. Υπερσύνδεσμοι (Links)

Ο Διαδικτυακός Τόπος ενδέχεται να περιέχει συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους. Το DEPART δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο, τις υπηρεσίες ή την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων των ιστότοπων αυτών. Ο χρήστης έχει την ευθύνη να ενημερώνεται για τους όρους χρήσης των εν λόγω ιστότοπων.

6. Cookies

Ο Διαδικτυακός Τόπος ενδέχεται να χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας πλοήγησης. Ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει τον περιηγητή του ώστε να απορρίπτει τα cookies ή να ειδοποιείται για τη χρήση τους. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο privacy@depart.gr.

7. Εφαρμοστέο Δίκαιο και Δικαιοδοσία

Οι παρόντες όροι διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει από τη χρήση του Διαδικτυακού Τόπου, αρμόδια είναι τα δικαστήρια της Αθήνας.

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή ζήτημα που άπτεται νομικών ή ηθικών θεμάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εταιρεία μέσω email στο privacy@depart.gr.
Save settings
Cookies settings
Exit mobile version