Νέος δίσκος Dark Tranquillity και ποιά καλύτερη αφορμή για να μιλήσεις μαζί τους. Και όχι με οποιονδήποτε, αλλά με τον άνθρωπο που ευθύνεται για την παραγωγή και το 50% της σύνθεσης του “Endtime Signals”. Οπότε, χωρίς άλλη καθυστέρηση, πάμε να δούμε τι μας είπε ο Martin Brändström.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/u461605108/domains/depart.gr/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php on line 223

Warning: Undefined array key -1 in /home/u461605108/domains/depart.gr/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php on line 695

Γεια σου Martin, σε ευχαριστούμε που είσαι μαζί μας σήμερα. Θα ξεκινήσω με την πρώτη ερώτηση που μου ήρθε στο μυαλό με την ανακοίνωση του νέου άλμπουμ. Τόσο το “Moment” όσο και το “Atoma” ήταν δύο πολύ επιτυχημένα άλμπουμ. Το “Atoma” σκαρφάλωσε στη δεύτερη θέση των γερμανικών charts και το “Moment” κέρδισε ένα σουηδικό βραβείο Grammy. Έτσι, το “Endtime Signals” έρχεται μετά από αυτούς τους δύο θριάμβους. Μήπως αυτός ο παράγοντας πρόσθεσε κάποιο επιπλέον βάρος στους ώμους σας; Αισθανθήκατε καθ' οιπονδήποτε τρόπο υποχρεωμένοι να επαναλάβετε τις προηγούμενες επιτυχίες σας;

Όχι ακριβώς. Φυσικά, θέλουμε πάντα να κάνουμε ένα καλό άλμπουμ, αλλά όχι τα βραβεία. Σίγουρα νιώθεις ωραία όταν τα λαμβάνεις, αλλά δεν κάνουμε μουσική γι’ αυτόν τον λόγο. Αλλά ειλικρινά, είναι ένα μοναδικό άλμπουμ, γιατί πολλά πράγματα έχουν αλλάξει στο στρατόπεδο των Dark Tranquility μετά από αυτά τα δύο άλμπουμ και το “Endtime Signals”.

Ήμουν πιο νευρικός από τα προηγούμενα άλμπουμ, γιατί πάντα θέλεις να προχωράς μπροστά, αλλά ταυτόχρονα θέλεις να είσαι πιστός στο σημείο από το οποίο έρχεσαι. Έτσι, υπήρχε πίεση να κυκλοφορήσει ένα νέο άλμπουμ κατά τη διάρκεια αυτής της νέας κατάστασης και να αποτελέσει το επόμενο βήμα για το συγκρότημα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Σας παρακολούθησα να παίζετε ζωντανά πριν από περίπου ένα μήνα στο Hellfest και μερικά χρόνια πριν εδώ στην Αθήνα. Αν και υπήρχαν αλλαγές στη σύνθεση, αν δεν το είχε αναφέρει ο Mikael δεν θα το είχα προσέξει. Τα τελευταία χρόνια, υπήρξαν πολλές αλλαγές στο lineup των Dark Tranquility, αλλά αυτό δεν σας έχει επιβραδύνει ή επηρεάσει τον ήχο σας. Πώς αντιμετωπίζετε αυτές τις αλλαγές;

Εντάξει, αυτό είναι ένα καλό κομπλιμέντο για εμάς. Οι αλλαγές φέρνουν μεγάλη πίεση στην μπάντα. Τα νέα μέλη έχουν μεγάλη πίεση να προσαρμοστούν στο συγκρότημα. Και υπάρχει μεγάλη πίεση στα υπάρχοντα μέλη γιατί πρέπει να τα εισάγουμε σε αυτό που κάνουμε. Ναι, άκουγαν τους Dark Tranquility πριν ενταχθούν, οπότε ξέρουν τι κάνουμε. Αλλά δεν ξέρουν ακριβώς πώς το κάνουμε ή τι είδους διαδικασίες έχουμε. Αλλά είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε εξαιρετικούς μουσικούς που έχουν κίνητρο να προσφέρουν πολλά στους Dark Tranquillity.

Dark Tranquillity, Endtime Signals promo

Είχαμε πολλές αλλαγές αν πάμε πίσω. Από το “Atoma” στο “Endtima Signals”, μόνο ο Michael και εγώ είμαστε ακόμα στο συγκρότημα. Και ο Yohan ήταν στο “Moment”. Έτσι, παρόλο που αυτό είναι το δεύτερο άλμπουμ του μαζί μας, παίζει μαζί μας εδώ και επτά χρόνια. Τα νέα μέλη περιόδευαν επίσης κατά τη διάρκεια του “Moment”. Ως εκ τούτου, ξέρουν ότι ξέρουν τι κάνουμε και είναι επίσης μια απόδειξη της αφοσίωσής τους και του πώς να το προωθήσουν με τον τρόπο που μιλάνε οι Dark Tranquillity.

Τώρα που αναφερθήκαμε στο Hellfest, ήταν εκεί που άκουσα για πρώτη φορά τρία νέα τραγούδια για το “Endtime Signals”. Ήταν τα “Not Nothing”, “The Last Imagination” και “Unforgivable”. Μου άρεσαν ως τραγούδια, αλλά εξεπλάγην από το πόση αγάπη έλαβαν τα νέα τραγούδια από τους οπαδούς. Είδα γύρω μου ανθρώπους που προφανώς δεν ήξεραν τους στίχους, επειδή άκουγαν τη μουσική για πρώτη φορά και προσπαθούσαν να την τραγουδήσουν. Είναι αυτή η καλύτερη ανταπόκριση που θα μπορούσατε να λάβετε για ένα νέο άλμπουμ;

Συζητήσαμε πριν για τα Grammy και τους αριθμούς πωλήσεων. Αλλά το να βλέπεις ένα κοινό να συγκινείται με την καρδιά του από τη μουσική σου είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο το κάνουμε αυτό. Τα “The Last Imagination” και “Unforgivable” έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο ως singles, οπότε κάποιος θα μπορούσε να τα έχει ακούσει. Αλλά το “Not Nothing” ήταν ένα ολοκαίνουργιο τραγούδι. Και το παίξαμε για πρώτη φορά, και αυτό μας βοήθησε. Οπότε, είναι πραγματικά υπέροχο να βλέπουμε τον κόσμο να δείχνει την αγάπη του στο “Endtime Signals”- είμαστε πραγματικά περήφανοι γι’ αυτό. Είμαστε ενθουσιασμένοι που το μοιραζόμαστε με τον κόσμο και αν το κοινό απόλαυσε αυτά τα τρία τραγούδια, είμαι σίγουρος ότι θα βρει κάτι να του αρέσει και στα υπόλοιπα.

Έχω ακούσει το “Endtime Signals” και νομίζω ότι έχω επίσης ένα αγαπημένο τραγούδι, το “A Bleaker Sun”. Μου αρέσει πολύ επειδή είναι ένα πολύ διαφορετικό τραγούδι. Όπως είναι και το “Endtime Signals”. Όταν το άκουσα για πρώτη φορά, η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι πρόκειται για ένα συναισθηματικό τρενάκι του λούνα παρκ. Ξεκινάει επιθετικά, μετά έρχεται στη μέση το “One Of Us Is Gone” και μοιάζει σαν να επιβραδύνει, αλλά μετά πάλι γίνεται πολύ επιθετικό. Όλο αυτό συνέβη επίτηδες;

Ξέρεις, μου αρέσει πολύ και αυτό το τραγούδι. Και ναι, συμφωνώ, το Endtime Signals” είναι ένα ποικιλόμορφο άλμπουμ- αυτό ήταν το σχέδιό μας. Θέλαμε να συμπεριλάβουμε πολλές διαφορετικές πτυχές στο άλμπουμ και θέλαμε να κάνουμε τα πάντα, από γρήγορα πράγματα μέχρι ισορροπία.

Και το κάνουμε αυτό γιατί θέλουμε οι άνθρωποι να απολαύσουν το άλμπουμ μας σαν ένα ταξίδι, από το πρώτο τραγούδι μέχρι το τελευταίο. Ξοδεύουμε πολύ χρόνο για την τοποθέτηση των τραγουδιών- δεν θα βάζαμε απαραίτητα αυτό που θεωρούμε ότι είναι το καλύτερο τραγούδι πρώτο και δεύτερο- θέλουμε να έχουμε ένα groove που να φαίνεται μέσα από τις διαφορετικές πτυχές του άλμπουμ. Και ο ρυθμός του άλμπουμ είναι απολύτως σκόπιμος. Το συζητάμε πολύ και το αναδιατάσσουμε και το ακούμε σε διάφορες σειρές για να βρούμε αυτό που πιστεύουμε ότι είναι μια καλή ισορροπία για το άλμπουμ και για το πώς θέλουμε να το παρουσιάσουμε.

Το “Endtime Signals”, με αυτό το νέο lineup, και μέσα σε αυτούς τους νέους καιρούς που ζούμε, μας έκανε να θέλουμε να επανεξετάσουμε όλες τις διαφορετικές γεύσεις των Dark Tranquility από το παρελθόν, οπότε πρόκειται για ένα ποικιλόμορφο άλμπουμ. Δεν θέλαμε να το κάνουμε μόνο επιθετικά ή μόνο ισορροπημένα. Προσπαθήσαμε να επιστρέψουμε σε αυτό που κάναμε στο παρελθόν, αλλά εξακολουθούμε να προχωράμε μπροστά με το νέο άλμπουμ.

Ξέρεις, κάποιοι μπορεί να πουν ότι από άποψη μάρκετινγκ, αυτή είναι μια λάθος απόφαση. Οι ακροατές δεν έχουν μεγάλη υπομονή με τα νέα άλμπουμ και θέλουν να ακούσουν, ας πούμε, τα τρία πρώτα τραγούδια και μετά να έχουν πάρει την απόφασή τους.

Έχεις δίκιο. Οι άνθρωποι σήμερα χρησιμοποιούν λίστες αναπαραγωγής για να ακούσουν μουσική και παίρνουν την πρώτη τους εντύπωση από τρία τραγούδια. Αλλά δεν νομίζω ότι θεωρούσαμε αυτό το είδος ακροατή όταν φτιάχναμε το “Endtime Signals” ή οποιοδήποτε άλμπουμ μας. Φτιάξαμε το άλμπουμ για έναν ακροατή που είναι μαζί μας εδώ και καιρό, σαν παλιός φίλος που θα αφιερώσει χρόνο και θα ακούσει αυτό που έχουμε κάνει.

Κάποιες μπάντες σε άλλα είδη κάνουν πολλές μικρότερες κυκλοφορίες πιο συχνά από παλιά. Εμείς όμως θέλουμε να κάνουμε ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ. Και αυτό είναι κάτι σαν χρονοσήμανση του πού βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή στη ζωή μας. Και θέλουμε να είναι μια ολοκληρωμένη δουλειά. Οπότε ναι, ίσως θα ήταν καλύτερο, από άποψη πωλήσεων, όπως είπες, να είναι όλα πιο προσιτά στην αρχή, αλλά αυτό δεν θα ήταν οι Dark Tranquility. Εξακολουθούμε να αγαπάμε αυτή την κλασική μορφή άλμπουμ που περιέχει πολλά τραγούδια και σε προσκαλεί να κάνεις ένα ταξίδι. Έτσι θέλουμε να ακούμε τη μουσική και έτσι θέλουμε να τη φτιάχνουμε.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι που να ήταν τόσο διαφορετικό. Αυτή τη φορά, ήταν κυρίως επειδή μόνο δύο άνθρωποι ήταν στο δωμάτιο. Ο Johan και εγώ γράψαμε τα πάντα, όλη τη μουσική, οπότε ο διάλογος ήταν πιο στενός μεταξύ μας ενώ γράφαμε τη μουσική. Μετά ήρθε ο Mikael με τα φωνητικά και αρχίσαμε να ξαναγράφουμε για να ταιριάζει με τα φωνητικά και άλλα τέτοια πράγματα. Ίσως η διαφορά ήταν ότι λιγότεροι άνθρωποι ήταν στο δωμάτιο, πράγμα που έκανε ένα πιο απλοποιημένο άλμπουμ.

Άκουσα ξανά το “Moment” για να το συγκρίνω με το “Endtime Signals”. Και είδα ότι υπάρχουν κάποιες διαφορές. Η πρώτη διαφορά που εντόπισα ήταν ότι το νέο άλμπουμ έχει περισσότερα hooks. Περισσότερα σημεία που θα σε πιάσουν και θα τραβήξουν την προσοχή σου στο τραγούδι. Υπήρχε κάποια διαφορά στη διαδικασία σύνθεσης των τραγουδιών; Ή μήπως επειδή αυτό ήταν το δεύτερο άλμπουμ του Yoahn με τους Dark Tranquillity και ήταν πιο προσαρμοσμένος στους τρόπους σας;

Από την αρχή, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πιο σκοτεινό άλμπουμ και κάτι πιο κοντά στην εποχή που ζούμε. Γι’ αυτό θέλαμε να κάνουμε ένα άλμπουμ με περισσότερο σκοτάδι. Αυτή η διαδικασία, κατά την οποία είχαμε ένα ξεκάθαρο όραμα, μας οδήγησε στο να έχουμε μια πιο “καθαρή” δομή για τα τραγούδια.

Αλλά, ακόμα, ψάχνουμε πρώτα για συναισθήματα, κάτι που θα πιάσει και θα κρατήσει την καρδιά σου περισσότερο από την προσοχή σου. Αλλά, φυσικά, είμαι πάντα χαρούμενος όταν κάποιος βρίσκει κάποια αγκίστρια και τον αρπάζουν στα τραγούδια μας. Πάντως, η ιδέα ήταν να γίνει ένα πιο σκοτεινό άλμπουμ και δουλέψαμε πάνω στο υλικό για πάνω από ένα χρόνο- ψάχναμε συνεχώς τον καλύτερο τρόπο να παρουσιάσουμε την αρχική ιδέα του τραγουδιού, ώστε να οδηγήσει σε περισσότερα hooks.

Θυμάμαι τον Niklas Sundin, σε μια συνέντευξη, να λέει ότι οι Dark Tranquility, ως συγκρότημα, δεν χρησιμοποιούν σόλο κιθάρας στη μουσική τους. Δεν είναι ότι δεν σας αρέσουν ή ότι τα αποφεύγετε επίτηδες- απλά δεν ήταν μέρος του μουσικού σας χαρακτήρα. Στο “Endtime Signals”, αυτό έχει αλλάξει. Τι οδήγησε σε αυτή την αλλαγή και πώς αποφασίζετε πότε ένα σόλο ταιριάζει στο τραγούδι;

Πρέπει να βγάζει νόημα για το τραγούδι. Δεν μπορείς απλά να πετάξεις ένα σόλο στο τραγούδι για να δείξουν οι κιθαρίστες τις ικανότητές τους- θα είναι βαρετό για όλους. Όταν ο Niklas και ο Martin ήταν στη μπάντα, δεν τους ενδιέφεραν ποτέ τα σόλο. Τώρα που έχουμε τον Johan από μια σχολή που παραδίδει σόλο, τα προσθέσαμε.

Αυτό ξεκίνησε στο “Moment” και το διατηρήσαμε στο “Endtime Signals”, όπου περισσότερα από τα μισά τραγούδια του άλμπουμ έχουν σόλο. Και από τη στιγμή που τα προσθέσαμε στη μουσική μας, έπρεπε να προσαρμοστούμε. Υπήρχαν φορές που γράφαμε ένα νέο μέρος μόνο για το σόλο. Ωστόσο, το σόλο πρέπει να έχει έναν σκοπό στο τραγούδι. Πρέπει να μεταφέρει, να ενισχύσει ή να χτίσει πάνω στο ίδιο συναίσθημα. Δεν πρέπει να είναι σαν ένα διάλειμμα από τη μουσική και μετά να επιστρέφουμε σε αυτήν. Αλλά όταν γίνεται σωστά, είναι ένα εξαιρετικό καρύκευμα στο μείγμα.

Ξέρεις, εννοούσα ότι είμαστε μόνο ο Mikael και εγώ στη σκηνή (γέλια). Και δεν είναι μόνο ο Niklas που είναι ακόμα μαζί μας- είναι και ο Martin, ο οποίος είναι τώρα ο μάνατζέρ μας. Αλλά τώρα ας επιστρέψουμε στην ερώτηση- η οπτική πλαισίωση της μουσικής είναι εξαιρετικά σημαντική. Και είμαστε τυχεροί που έχουμε τον Niklas επειδή είναι τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης. Kαι συμφωνώ απόλυτα με τη μοναδικότητα της τέχνης του.

Είπες ότι από το “Atoma” μέχρι τώρα, είστε μόνο εσύ και ο Mikael. Λυπάμαι, Martin, αλλά διαφωνώ γιατί ο Niklas είναι ακόμα παρών με το καλλιτεχνικό του έργο. Και το artwork των Dark Tranquillity έχει εξελιχθεί και έχει γίνει ένα είδος οπτικής ταυτότητας για εσάς. Υπάρχει ένας τυπικός τρόπος που οπτικοποιείτε τους Dark Tranquillity στο μυαλό σας και πόσο σημαντικό είναι για εσάς ως συγκρότημα να ενώνετε τα οπτικά και τη μουσική;

Και τον αισθάνομαι πραγματικά ως μέρος της μπάντας, επειδή μιλάω με τον Niklas καθημερινά για τα οπτικά που δουλεύουμε, όπως για τη ζωντανή περιοδεία. Το ίδιο ισχύει και για τον Martin, ο οποίος εξακολουθεί να σχεδιάζει για το συγκρότημα. Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει επί σκηνής, αλλά πολλοί άνθρωποι παραμένουν οι ίδιοι και δεν έχει σημασία ότι βρίσκονται πλέον στο παρασκήνιο.

Αλλά πίσω στην ερώτησή σου, πάλι, σχετικά με τη σημασία του artwork. Είναι απαραίτητο και στο “Endtime Signals” πιστεύω ότι ο Niklas έκανε εξαιρετική δουλειά. Κατ’ αρχάς, μας πήρε αρκετό χρόνο για να βγάλουμε το σωστό concept. Και μιλήσαμε πολύ, ο Mikael, ο Niklas και εγώ, για το τι θα έπρεπε να είναι. Ο Niklas μας έδωσε πολλές διαφορετικές επιλογές, όπως και οι άλλες προτάσεις, και στη συνέχεια υπήρξε μία από τις δικές του προτάσεις. 

Eίμαστε πραγματικά ευγνώμονες που έχουμε αυτούς τους νέους φίλους στο κοινό μαζί με τους παλιούς

Το εξώφυλλο του άλμπουμ έχει αυτά τα κύματα με δύο ανθρώπους με τα χέρια τους στον αέρα. Μία από τις εικονογραφήσεις του είχε αυτούς τους δύο ανθρώπους. Εγώ και ο Mikael αντιδράσαμε σε αυτά και είπαμε: “Εντάξει, αυτοί οι δύο είναι, πραγματικά νιώθουμε ότι, ότι μεταφέρουν αυτό που είναι η μουσική”. Έτσι, ζητήσαμε από τον Niklas να μας πει περισσότερα για αυτούς τους δύο ανθρώπους και για το τι βιώνουν. Και σε τι είδους κατάσταση βρίσκονται; Τότε ήταν που δημιούργησε ολόκληρο το εξώφυλλο του άλμπουμ. Και όταν το είδαμε, μείναμε άφωνοι και είπαμε: “Εντάξει, αυτό είναι το τέλειο εξώφυλλο”.

Στη συνέχεια ζητήσαμε από τον Niklas να μας πει περισσότερα για αυτό το μέρος- τι είναι αυτό το μέρος; Τότε ήταν που άρχισε να κάνει τα πράγματα που βλέπετε στο βίντεο για το “The Last Imagination“. Αυτοί οι άνθρωποι σε αυτό το τοπίο είναι σαν ένα μετα-αποκαλυπτικό πράγμα. Όταν είδαμε κάτι που μας άρεσε, του ζητήσαμε να μας δείξει περισσότερα και άρχισε να δημιουργεί περισσότερα. Είχαμε το vibe του άλμπουμ- αν ο Niklas έχει το vibe, μπορεί να παράγει τόνους υλικού.

Καθώς μεγαλώνεις (εγώ κλείνω τα 50 τον επόμενο χρόνο) γίνεσαι πιο άνετος στο να εκφράζεις τα συναισθήματά σου. Αυτό προκύπτει από την αυτοπεποίθηση που αποκτάς στο να δείχνεις τα συναισθήματά σου, και δεν είσαι τόσο ντροπαλός για τα συναισθήματά σου. Δεν τα κρύβεις- είσαι πιο άνετος να τα δείχνεις ανοιχτά τόσο στη μουσική όσο και στους στίχους. Και συμφωνώ μαζί σου ότι η μουσική μας προέρχεται από μια συναισθηματική αφετηρία. Κάθε τραγούδι που γράφουμε είναι η προσπάθειά μας να εκφράσουμε ένα συναίσθημα. Έτσι, όλα έχουν να κάνουν με τα συναισθήματα για εμάς.

Βρίσκεστε σε αυτό το μουσικό ταξίδι για πάνω από 25 χρόνια, εμπνέοντας ακόμα και νεότερους ακροατές. Πώς έχει επηρεάσει αυτό το ταξίδι και οι εμπειρίες που αποκτήσατε τη σύνθεση των τραγουδιών σας; Είμαι περίεργος για τον συναισθηματικό αντίκτυπο, όχι μόνο για τις τεχνικές δεξιότητες. Πώς τα συναισθήματά σας διαμορφώνουν τη μουσική σας, επειδή η μουσική των Dark Tranquillity ήταν πάντα μια συναισθηματική κατάθεση;

Έλεγξα κάποια στατιστικά στοιχεία και είδα ότι πάνω από το 50% των ακροατών μας είναι κάτω των 34 ετών. Σοκαρίστηκα- δεν το περίμενα καθόλου αυτό. Δεν έχω κάποιο σχέδιο για το πώς να προσελκύσω νεότερους ακροατές. Και παρόλο που τώρα το ξέρω, πάντα ενθουσιάζομαι όταν βλέπω το νεανικό κοινό να έρχεται στις εκπομπές μας. Και έχουμε ένα τεράστιο ακροατήριο επειδή υπάρχουν μεγαλύτεροι ενήλικες και νέοι άνθρωποι. Βλέπω οικογένειες, βλέπω γονείς να συστήνουν τα παιδιά τους στη μουσική μας. Μας κάνει πολύ περήφανους που το κάνουν αυτό. Οπότε ναι, είμαστε πραγματικά ευγνώμονες που έχουμε αυτούς τους νέους φίλους στο κοινό μαζί με τους παλιούς.

Τι είδους μήνυμα θέλετε να δώσετε στους ακροατές με το “Endtime Signals”; Και υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μήνυμα κρυμμένο πίσω από το όνομα του άλμπουμ;

“Endtimes” είναι οι καιροί που ζούμε τώρα- αν πάμε τέσσερα χρόνια πίσω, έχουμε περάσει τόσα πολλά μαζί ως ανθρωπότητα. Θέλω να πω, περάσαμε μια πανδημία μαζί. Βλέπουμε ότι η δημοκρατία είναι σε πολύ διαφορετική κατάσταση τώρα από ό,τι ήταν πριν από τέσσερα ή πέντε χρόνια, ότι όποια γνώμη κι αν έχεις, πρέπει να έχεις δίκιο. Δεν προσπαθούμε να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον- να επικοινωνήσουμε, ο καθένας είναι πολύ πιο σταθερός στις πεποιθήσεις του και υπάρχει πολύ λιγότερος διάλογος μεταξύ διαφορετικών ιδεών. Και αυτό είναι που εκπροσωπούμε.

Δεν είναι ότι πιστεύουμε ότι μπορεί να είναι η ώρα του τέλους, αλλά βλέπουμε ότι βρισκόμαστε σε μια προβληματική κατάσταση ως άνθρωποι, και για εμάς, ο τρόπος να την αντιμετωπίσουμε είναι να γράφουμε μουσική. Και δεν είναι να τα παρατήσουμε- το να βρίσκεις δύναμη στη μουσική είναι καλό. Και αν μη τι άλλο, ελπίζω ότι οι άνθρωποι που έχουν ακούσει το “Endtime Signals” μπορούν να ακούσουν το ίδιο πράγμα ή να έχουν τα ίδια συναισθήματα ή ερωτήματα που σκέφτονται. Kαι να αντιμετωπίσουμε αυτούς τους φόβους και τα συναισθήματα μαζί.

Σε αυτή την περίπτωση, μπορεί να γίνουμε πιο ισχυροί γι’ αυτά και να είμαστε αρκετά δυνατοί για να μας οδηγήσουν πιο μακριά στο μέλλον, όπου θα έχουμε ξανά μαζί έναν καλύτερο κόσμο- θα φτάσουμε εκεί. Πάντα υπήρχαν προβλήματα, αλλά όλα θα πάνε καλά. Έτσι, θέλω οι άνθρωποι να νιώθουν πιο δυνατοί με τη μουσική μας και να αντιμετωπίζουν ό,τι περνούν. Και αυτή είναι η ελπίδα μου για τους ακροατές του “Endtime Signals”.

Martin, θέλω πραγματικά να σε ευχαριστήσω για το χρόνο σου και να σου ευχηθώ τα καλύτερα για το “Endtime Signals”. Νομίζω ότι καταλαβαίνεις, ότι αυτή την τελευταία ερώτηση δεν μπορώ να την αποφύγω, θα δούμε σύντομα τους Dark Tranquillity στην Ελλάδα;

Σε ευχαριστώ και εσένα, George, πέρασα υπέροχα, όπως κάθε φορά που ερχόμαστε στην Ελλάδα. Δεν είναι στην πρώτη περιοδεία που έχουμε με τους Moonspell, αλλά ήδη σχεδιάζουμε κι άλλες περιοδείες. Μπορεί να μην έχω ακόμα ημερομηνία, αλλά θα επιστρέψουμε στην Ελλάδα- σας αγαπάμε. Να προσέχετε, παιδιά.

Artist: Sober On Tuxedos

Album: Good Intentions

Label: Heaven Music

Release Date: 11/12/2020

Genre: Nu Metal, Metalcore

Share.
Exit mobile version