Close Menu
    What's Hot

    Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

    2025-05-20

    Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

    2025-05-20

    DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

    2025-05-20
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”
    • Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205
    • DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)
    • In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου
    • Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη
    • Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»
    • Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review
    • Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο
    Τρίτη, 20 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

      2025-05-20

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου

      2025-05-20

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

      2025-05-20

      In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου

      2025-05-20

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

      2025-05-20

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

      2025-05-20

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία
    Featured

    Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2024-09-09
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Η τελευταία σειρά του Netflix, “Kaos”, αποτελεί μια τολμηρή προσέγγιση της ελληνικής μυθολογίας. Η οποία, μάλιστα, δεν διστάζει να ανατρέψει πράγματα που θεωρούσαμε δεδομένα και συνδέαμε τους θεούς. Δημιουργημένο από τον Charlie Covell, τον άνθρωπο πίσω από το “The End of the F**ing World”, το “Kaos” επαναπροσδιορίζει τους κλασικούς θεούς του Ολύμπου και τους φέρνει στη σύγχρονη εποχή. Παρουσιάζονται τους ως ελαττωματικά, δυσλειτουργικά και υπερβολικά όντα. Φιγούρες που παλεύουν με τα δικά τους ελαττώματα, την παράνοια και μια προφητεία που απειλεί να καταλύσει τη θεϊκή τους φύση.

    Στο επίκεντρο του “Kaos” βρίσκεται ο Δίας, τον οποίο υποδύεται ο πάντα χαρισματικός Jeff Goldblum. Ο Goldblum καταφέρνει να μεταφέρει τη χαρακτηριστική του εκκεντρικότητα και ευστροφία στο ρόλο του παντοδύναμου αλλά όλο και πιο παρανοϊκού «κουμανταδόρου» του Ολύμπου. Ο Δίας του Goldblum δεν είναι η παντοδύναμη φιγούρα του μύθου. Είναι ένας ανασφαλής και συχνά παράλογος χαρακτήρας που αποκτά εμμονή με μια ρυτίδα στο μέτωπό του. Δεν είναι όμως μία απλή ρυτίδα, είναι ένα σημάδι της επικείμενης πτώσης του. Αυτή η ρυτίδα, που προβλέπεται σε μια αρχαία προφητεία, σηματοδοτεί την αρχή μιας χαοτικής αναδιάρθρωσης του Ολυμπιακού status quo και θέτει τις βάσεις για μια σύγχρονη & σατιρική διήγηση των ελληνικών μύθων.

    Ο φόβος του Δία ότι θα χάσει την εξουσία του είναι η κεντρική πλοκή του “Kaos” και η ερμηνεία του θεού του κεραυνού από τον Goldblum, ένα αριστούργημα μαύρης κωμωδίας. Η απεικόνισή του φέρνει μια κάποια ελαφρότητα, αντιπαραβάλλοντας τη θεϊκή του ιδιότητα με τις πολύ ανθρώπινες ανασφάλειες και μικροπρέπειες. Ο Δίας δεν ενδιαφέρεται να κυβερνήσει δίκαια, τον κατατρώει ο φόβος του μήπως ανατραπεί. Αυτή του η παράνοια διαχέεται σε κάθε πτυχή της βασιλείας του. Περιβάλλεται από την εξίσου ελαττωματική οικογένειά του, οι οποίοι είναι πολύ απασχολημένοι με τις δικές τους επιθυμίες για να του προσφέρουν πραγματική υποστήριξη.

    Αυτό που κάνει το “Kaos” να ξεχωρίζει από άλλες αποδόσεις της ελληνικής μυθολογίας είναι ο ασεβής και σατιρικός τόνος του

    Η Ήρα της Janet McTeer, η σύζυγος και αδελφή του Δία, παρουσιάζεται ως μια ματαιόδοξη και εκδικητική θεά. Μάλιστα, η οποία διατηρεί παράνομη σχέση με τον Ποσειδώνα (Cliff Curtis), ενώ παράλληλα συνωμοτεί εναντίον του συζύγου της. Ο χαρακτήρας της Ήρας αποκρυσταλλώνει τη δυναμική της εξουσίας μέσα στις σχέσεις. Ταλαντεύεται διαρκώς μεταξύ στιγμών γνήσιου συναισθήματος και χειριστικών μηχανορραφιών. Η McTeer προσδίδει μια βασιλική παρουσία στο ρόλο, αλλά η Ήρα της απέχει πολύ από την αρχετυπική «βασίλισσα των θεών». Είναι μια γυναίκα που περιφρονήθηκε και αναζητά εκδίκηση σε έναν κόσμο όπου η αγάπη είναι σε έλλειψη.

    O Jeff Goldblum κουβαλάει το "Kaos"

    Ο Ποσειδώνας, ο θεός των θαλασσών, είναι εδώ ένας ακόλαστος και αδίστακτος χαρακτήρας. Ένας θεός που ενδιαφέρεται περισσότερο να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του παρά να διατηρήσει οποιαδήποτε θεϊκή ευπρέπεια. Η απεικόνισή του έρχεται σε έντονη αντίθεση με τη μυθολογική του εικόνα. Το “Kaos” τού αφαιρεί το μεγαλείο με το οποίο συνήθως συνδέεται ο θεός των ωκεανών. Αντ’ αυτού, βλέπουμε έναν χαρακτήρα που καθοδηγείται από ευτελή κυρίως κίνητρα. Η σχέση του με την Ήρα απλώς προσθέτει επιπέον βάρος στο πλέγμα εξαπάτησης που διέπει τις σχέσεις των θεών.

    Ο Άδης, τον οποίο υποδύεται ο David Thewlis, είναι ακόμα ένα πρόσωπο που ξεχωρίζει σε αυτή τη δυσλειτουργική οικογένεια. Ως θεός του Κάτω Κόσμου, ο Άδης θεωρείται παραδοσιακά ως μια ζοφερή, τρομακτική φιγούρα, αλλά στο “Kaos”, απεικονίζεται ως ένας κουρασμένος και απογοητευμένος κυβερνήτης. Μοιάζει κουρασμένος από τη διαχείριση του Κάτω Κόσμου και όλο και περισσότερο αποκομμένος από τα καθήκοντά του. Ο Thewlis υποδύεται τον Άδη με τραγικό αέρα, προσδίδοντας βάθος σε έναν χαρακτήρα που σε άλλες αποδόσεις συχνά υποβαθμίζεται. Στο “Kaos”, ο Άδης είναι περισσότερο ένας τραγικός αντι-ήρωας που έχει απογοητευτεί από τον ρόλο του στην κοσμική ιεραρχία.

    Το arc του Διονύσου στο “Kaos” είναι ένα arc εξέγερσης απέναντι στο κατεστημένο

    Μεταξύ των θεών, ο Διόνυσος (Nabhaan Rizwan) ξεχωρίζει ως ένας ιδιαίτερα ενδιαφέρων χαρακτήρας. Ενώ στην ελληνική μυθολογία, ο Διόνυσος είναι ο θεός του κρασιού, του γλεντιού και του θεάτρου, στο “Kaos” παρουσιάζεται ως μια οξύθυμη, ανώριμη φιγούρα, που αναζητά απεγνωσμένα την έγκριση του πατέρα του. Διασκεδάζει αδιάκοπα, απολαμβάνοντας τις χαρές του θνητού κόσμου, αλλά δεν φαίνεται να ικανοποιείται. Η επιθυμία του για αναγνώριση από τον Δία τον ωθεί σε ενέργειες που τελικά θέτουν σε κίνηση την πλοκή. Είναι αυτός που αποκαλύπτει στον θνητό Ορφέα το μυστικό για την ανάσταση της νεκρής γυναίκας του.

    Το arc του Διονύσου στο “Kaos” είναι ένα arc εξέγερσης απέναντι στο κατεστημένο, σε μία προσπάθεια της σειράς να αντικατοπτρίσει τους αγώνες πολλών ανθρώπων σήμερα που αισθάνονται παγιδευμένοι σε συστήματα που δεν τους εκτιμούν. Η τεταμένη σχέση του με τον Δία προβάλλει το χάσμα γενεών που υπάρχει σε ορισμένες περιπτώσεις στις οικογένειες. Ενώ το ταξίδι του προς την αυτοπραγμάτωση είναι μία από τις πιο οδυνηρές πτυχές της σειράς.

    Ενώ ο “Kaos” επικεντρώνεται κυρίως στους θεούς, οι θνητοί χαρακτήρες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ιστορία. Ο Ορφέας, τον οποίο υποδύεται ο Killian Scott, είναι ένας θλιμμένος μουσικός που προσπαθεί απεγνωσμένα να ξανασμίξει με τη γυναίκα του, τη Riddy (Aurora Perrineau) που έχει πεθάνει και βρίσκεται στον Κάτω Κόσμο. Η ιστορία του είναι μια σύγχρονη εκδοχή του κλασικού ελληνικού μύθου του Ορφέα και της Ευρυδίκης και παρέχει μια συναισθηματική αφήγηση μέσα στο χάος των μηχανορραφιών των θεών.

    Οπτικά, το “Kaos” έχει μια κάπως μινιμαλιστική αισθητική, η οποία μπορεί να προκαλεί έκπληξη για μια σειρά με θεούς και μύθους

    Αυτό που κάνει το “Kaos” να ξεχωρίζει από άλλες αποδόσεις της ελληνικής μυθολογίας είναι ο ασεβής και σατιρικός τόνος του. Σε αντίθεση με το “American Gods” του Neil Gaiman, το οποίο εξερευνά τη σύγκρουση των με φιλοσοφικό τρόπο, το “Kaos” στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην παράλογη κωμωδία. Οι θεοί του “Kaos” δεν είναι  παντογνώστες και υπέροχα όντα. Είναι εγωιστές, ελαττωματικοί και συχνά γελοίοι τύποι. Τους ενδιαφέρουν περισσότερο οι δικές τους απολαύσεις παρά οι θνητοί που υποτίθεται ότι κυβερνούν.

    O Jeff Goldblum κουβαλάει το "Kaos"

    Η σειρά σπάει συχνά τον τέταρτο τοίχο, με τον Προμηθέα (Stephen Dillane) να λειτουργεί ως αφηγητής που απευθύνεται απευθείας στο κοινό. Ο σχολιασμός του Προμηθέα προσθέτει ένα επίπεδο μετα-χιούμορ στη σειρά, διακωμωδώντας τόσο τους θεούς όσο και τους ανθρώπους που τους λατρεύουν. Αυτή η πλευρά της σειράς είναι ένα από τα δυνατότερα της σημεία, καθώς επιτρέπει στον “Kaos” να ασκεί κριτική στην εξουσία, τη θρησκεία και την ανθρώπινη φύση χωρίς να κουράζει.

    Οπτικά, το “Kaos” έχει μια κάπως μινιμαλιστική αισθητική, η οποία προκαλεί έκπληξη για μια σειρά με θεούς και μύθους. Η σειρά δεν βασίζεται σε ειδικά εφέ ή περίτεχνα σκηνικά για να αφηγηθεί την ιστορία της. Επιλέγει συνειδητά μια πιο γειωμένη και οικεία απεικόνιση του κόσμου των θεών. Ενώ κάποιοι θεατές μπορεί να περιμένουν περισσότερο θέαμα από μια σειρά για Έλληνες θεούς, ο λιτός σχεδιασμός λειτουργεί υπέρ του “Kaos”. Ενισχύει την ιδέα ότι οι θεοί είναι εξίσου ελαττωματικοί και ανθρώπινοι με τους θνητούς.

    Το “Kaos” μας υπενθυμίζει ότι ακόμη και τα πιο ισχυρά όντα είναι, κατά βάθος, εξίσου ελαττωματικά και ευάλωτα με εμάς τους υπόλοιπους

    Στον πυρήνα του, το “Kaos” έχει να κάνει λιγότερο με τους ίδιους τους θεούς και περισσότερο με αυτό που αντιπροσωπεύουν. Οι θεοί στο “Kaos” είναι μεταφορές για τα ανθρώπινα συναισθήματα, τις επιθυμίες και τους φόβους. Η παράνοια και η εμμονή του Δία με την εξουσία αντικατοπτρίζουν τις ανησυχίες των δικτατόρων σε όλη την ιστορία. H απιστία και η χειραγώγηση της Ήρας μιλούν για την πολυπλοκότητα του έρωτα και του γάμου. Η δυσαρέσκεια του Διονύσου με τη ζωή του αντικατοπτρίζει τους αγώνες των νέων ανθρώπων που αναζητούν σκοπό σε έναν κόσμο που συχνά αισθάνεται αδιάφορος γι’ αυτούς.

    Τοποθετώντας αυτούς τους θεούς σε ένα σύγχρονο πλαίσιο, ο “Kaos” μας αναγκάζει να αντιμετωπίσουμε τη διαχρονική φύση αυτών των αγώνων. Οι θεοί μπορεί να είναι αθάνατοι, αλλά δεν έχουν ανοσία στα ίδια προβλήματα που ταλανίζουν την ανθρωπότητα εδώ και αιώνες. Με αυτόν τον τρόπο, το “Kaos” είναι μια βαθιά φιλοσοφική παράσταση, ακόμη και όταν περιστρέφεται γύρω τον παραλογισμό και το μαύρο χιούμορ.

    Το “Kaos” είναι μια τολμηρή επανεκτέλεση της ελληνικής μυθολογίας, που συνδυάζει τη μαύρη κωμωδία, τη σάτιρα και τους υπαρξιακούς στοχασμούς. Η ερμηνεία του Jeff Goldblum ως Δίας είναι απλά θεαματική. Το υπόλοιπο cast έπεται αλλά προσφέρει εξίσου δυνατές ερμηνείες που ζωντανεύουν αυτούς τους χαρακτήρες με εκπληκτικούς και συχνά ξεκαρδιστικούς τρόπους. Αν και η σειρά μπορεί να μην προσφέρει το θέαμα που κάποιοι θα περίμεναν από μια σειρά για θεούς, η αιχμηρή γραφή της την καθιστούν ένα must-watch για όσους αγαπούν τη μαύρη και φλεγματική κωμωδία.

    Info ⓘ

    Artist: Sober On Tuxedos

    Album: Good Intentions

    Label: Heaven Music

    Release Date: 11/12/2020

    Genre: Nu Metal, Metalcore

    Info

    Series: Kaos

    Episodes: 8

    Platform: Netflix

    Year: 2024

    Genre(s): Dark Comedy, Comedy, Drama, Fantasy

    Personnel

    Directors: Georgi Banks-Davies, Runyararo Mapfumo

    Starring: Jeff Goldblum, Janet McTeer, Cliff Curtis, David Thewlis, Killian Scott, Stephen Dillane, Aurora Perrineau, Misia Butler, Leila Farzad, Nabhaan Rizwan, Rakie Ayola, Stanley Townsend

    Follow Kaos

    Netflix | IMDB | Rotten Tomatoes

    Kaos

    7.5

    Η κριτική στη σειρά υπό το πρίσμα του "Οι Ολύμπιοι θεοί δεν ήταν έτσι" με αφήνει αδιάφορο, καθώς μιλάμε για μυθικές μορφές. Από εκεί και πέρα, είναι σαφές ότι η εντυπωσιακή ερμηνεία του Goldblum καλύπτει τις ατέλειες του "Kaos".

      Comedy Fantasy
      Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
      Share. Facebook Twitter Copy Link
      ΠροηγούμενοPavlov’s Dog: Οι καλύτερες τους στιγμές
      Επόμενο Blaze Bayley: 30 Years Iron Maiden Anniversary

      ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

      Den of Thieves 2: Pantera | Film Review | Ένα αξιοπρεπέστατο σίκουελ με Ευρωπαϊκή φινέτσα

      7.0 2025-01-13

      Beetlejuice Beetlejuice | Film Review | Burton’s Delightful Madness

      6.5 2024-09-21

      Underworld: Gothic Αισθητική και Δράση σε Υψηλή Ταχύτητα

      2024-09-15

      Howl’s Moving Castle: 20 χρόνια Αντιπολεμικού Λυρισμού

      2024-09-01

      Guardians of the Galaxy Vol. 3 | Movie Review

      7.0 2023-08-10

      Gremlins | Το χάος τρέφεται μετά τα μεσάνυχτα

      2022-12-20
      Our Picks

      Judas Priest: Stained Class | Η γέφυρα μεταξύ παλιού και νέου

      2025-02-07
      6.0

      Venom: The Last Dance | Film Review | Μια χαοτική, αλλά σαγηνευτική τελευταία πράξη

      2024-11-18
      9.5

      Dwarrowdelf: The Fallen Leaves | Album Review

      2024-02-18

      Curtis Harding, 12/09/2024 @ Floyd

      2024-09-13
      Stay In Touch
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Threads
      • Spotify
      ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
      Μουσικά Νέα

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      Από DEPART Staff2025-05-20

      Το “Better Dreaming” των Tune-Yards συνδυάζει funky pop ρυθμούς με πολιτικό λόγο και σωματική απελευθέρωση μέσα από τον χορό

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17
      About Us
      About Us

      Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

      Email Us: [email protected]

      Our Picks

      Marilyn Manson: Δεν Θα Αντιμετωπίσει Κατηγορίες για Σεξουαλική Επίθεση

      2025-01-27
      6.0

      Sly | Movie Review

      2023-11-19

      Savatage: Hall of the Mountain King | Το δημιουργικό αποκορύφωμα των Savatage

      2023-09-26
      Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • CINEMA
      • POP CULTURE
      • DEPARTISTS
      ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

      © 2025 DEPART

      Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.