Close Menu
    What's Hot

    Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

    2025-05-14

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    2025-05-14

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica
    • Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”
    • Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!
    • Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα
    • Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem
    • Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»
    • The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    • Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review
    Τετάρτη, 14 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Marva Von Theo: Με το “The Woman I Left Behind” ξεκινά ένα νέο μουσικό κεφάλαιο

      2025-05-09

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11

      Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn

      2025-05-11

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Dredd: I Am The Law
    Αφιερώματα & Άρθρα

    Dredd: I Am The Law

    Εκεί που λάθεψε ο Dredd του Stallone, ήρθε αυτός ο Pete Travis να τα κάνει όλα σωστά και να μας δώσει μία μεταφορά αντάξια του κόμικ.
    Κώστας ΧανδρινοςΑπό Κώστας Χανδρινος2023-11-29
    Facebook Twitter Copy Link
    Dredd: I Am The Law
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Ανάμεσα στον ορυμαγδό των ταινιών με υπερήρωες που ξεκίνησε στα τέλη της πρώτης δεκαετίας των ’00ς, κυρίως με την εισαγωγή του MCU και το Iron Man του 2008, έκανε την εμφάνισή του ένα ακόμα φιλμ. Κάπως μικρό και σχετικά χαμηλού προϋπολογισμού. Ωστόσο, κατάφερε να αφήσει σχεδόν απόλυτα ικανοποιημένο το target group του. Ο λόγος φυσικά στον “Dredd” του 2012, που είναι με διαφορά η ωραιότερη κομιξοταινία που λίγοι παρακολούθησαν.

    Το εγχείρημα του Sylvester Stallone δεν πήγε πολύ καλά τη δεκαετία του ‘90 κι ας το αγαπάμε γιατί αποτέλεσε γι’ αρκετούς το εφαλτήριο ενασχόλησης με το διάσημο σατιρικό δικαστή. Το μεγάλο μπάτζετ υπήρξε, το καστ επίσης, η εκτέλεση, όμως, ήταν αρκετά χλιαρή. Σε σχέση πάντα με το τι θα μπορούσε να είναι, ειδικά στο κομμάτι του ίδιου της του πρωταγωνιστή. Ο Stallone μετάλλαξε τον Dredd κι από αντι-ήρωας, έγινε ο ήρωας που κερδίζει την ημέρα. Κι αν μπορούμε να συγχωρήσουμε το ότι έβγαλε το κράνος, το προφίλ που σκιαγράφησε σίγουρα είναι δυσκολοχώνευτο.

    Και κάπου εδώ έρχεται ο Dredd με την πένα του Alex Garland (Ex Machina, Annihilation κ.α) και τη σκηνοθεσία του Pete Travis (Endgame, Vantage Point). Η προσέγγιση: Εντελώς διαφορετική από εκείνη της πρώτης ταινίας. Τα χρήματα άλλωστε δε βοήθησαν, το μπάτζετ της ήταν γύρω στα 30 εκ. δολάρια, οπότε ακολούθησε και το ανάλογο σενάριο. Η ταινία θυμίζει εν πολλοίς μία ανανεωμένη βερσιόν του “Escape from New York“, αν και πολλοί -κακώς- την συνέκριναν περισσότερο με το “The Raid” που κυκλοφόρησε ταυτόχρονα.

    Το “Dredd” του Alex Garland πολύ έξυπνα μασκαρεύει την έλλειψη μπάτζετ

    Στο δυστοπικό μέλλον, οι μεγαλουπόλεις ασφυκτιούν από υπερπληθυσμό και εγκληματικότητα. Οι κάτοικοι ζουν σε μεγάλα κτήρια που χρησιμεύουν ως οικοδομικά τετράγωνα διακοσίων και βάλε ορόφων. Για να παταχθεί η εγκληματικότητα, το αστυνομικό σώμα έχει εξειδικευμένες αρμοδιότητες έτσι ώστε να είναι δικαστές, ένορκοι κι εκτελεστές. Και ο πιο τυπικός, είναι ο Dredd.

    Η ταινία πολύ έξυπνα μασκαρεύει την έλλειψη μπάτζετ. Στήνει μία τυπική ιστορία, σαν να την έχει τραβήξει κατευθείαν από τις σελίδες του περιοδικού 2000AD, που φιλοξενεί τον Dredd από το 1977. Παρακολουθούμε το τεστ ετοιμότητας μιας αρχάριας υποψήφιας για το αξίωμα του Δικαστή, της Άντερσον (Olivia Thirlby).

    Dredd, 2012

    Για κακή της τύχη, εκείνος που θα την αξιολογήσει είναι ο αλύγιστος Dredd του Karl Urban. Απέναντί τους έχουν μία συμμορία που έχει επιβάλλει lockdown στο κτίριο Peach Trees. Αρχηγός της συμμορίας, η Ma-Ma της Lena Headey. Και για να δραπετεύσουν οι δικαστές, θα πρέπει να καταδικάσουν την αρχηγό. Η απλή πλοκή, η σφιχτή δράση και ο ρυθμός που δε σταματάει δευτερόλεπτο λειτουργούν θετικά για το συγκεκριμένο φιλμ.

    Η χρήση της κάμερας -είτε το δεις σε 2D, είτε 3D- είναι εντυπωσιακή, ειδικά στις σκηνές με το Slo-Mo. Δημιουργεί ιδιότυπους καμβάδες βίαιης ομορφιάς. Ο Dredd είναι σκληρό φιλμ, δεν διστάζει να δείξει την αγριότητα μιας μεταποκαλυπτικής κοινωνίας. Από κοντά και oι industrial μελωδίες του Paul-Leonard Morgan, που θυμίζουν πολύ έντονα τους ήχους του John Carpenter.

    Το φιλμ πετυχαίνει ακριβώς επειδή αποφεύγει να παρουσιάσει τον Dredd με ωραιοποιημένο τρόπο

    Παράλληλα, οι χαρακτήρες είναι πολύ κοντά στους “χάρτινους” αντίστοιχους, με τους Urban και Thirlby να πατάνε όλες τις σωστές νότες. Ο Urban ειδικά, αντιλαμβάνεται πλήρως τον χαρακτήρα. Συμμορφώνεται απόλυτα με τις επιταγές του και δεν βγάζει ποτέ, μα ποτέ το κράνος. Η προσέγγισή του θυμίζει περισσότερο τον Clint Eastwood, καθώς ο δημιουργός του κόμικ άντλησε βασική έμπνευση από τον Dirty Harry.

    Η Thirlby πλάθει έναν αξιόμαχο χαρακτήρα, κάποιον που στο μέλλον θα είναι στο πλάι του Dredd ως επιφανές μέλος της PSI-Division. Από κοντά και η Lena Headey, εν μέσω Game of Thrones τότε, φτιάχνει μια αδίστακτη έμπορο ναρκωτικών. Εθισμένη και η ίδια στο Slo-Mo, ένα επιβραδυντικό ναρκωτικό που γαληνεύει για λίγο τους φρενήρεις ρυθμούς της Mega City-One.

    Κι εδώ είναι ένα ακόμη πετυχημένο στοίχημα του φιλμ. Προσπαθεί να μην ωραιοποιήσει καθόλου τον Dredd στα μάτια των θεατών. Ακριβώς όπως ο Τζον Κάρπεντερ κάνει στην Απόδραση από τη Νέα Υόρκη, αφήνει το θεατή να δει τις γκρίζες περιοχές των χαρακτήρων. Δεν τους κολλάει ασπρόμαυρες ηθικές ταμπέλες καλού ή κακού. Ο Dredd δεν αναρωτιέται για το νόμο, είναι εκεί για να τον εκτελέσει. Ασχέτως αν είναι αυστηρός ή όχι.

    Αντίστοιχα, η Ma-Ma θέλει να επιβληθεί απέναντι στο Νόμο των δικαστών και αυτό επιτάσσει ένα δικό της ηθικό κώδικα. Εντέλει κάπως εμπίπτει προς το κλείσιμο στο δίπολο καλού-κακού. Αυτό κυρίως οφείλεται στο γεγονός ότι το χιούμορ χάνεται σε λίγες μόνο ατάκες, εν αντιθέσει με το κόμικ που είναι διαποτισμένο σχεδόν σε κάθε καρέ με την περίφημη βρετανική ειρωνεία ενός πανκ περιοδικού όπως το 2000ad.

    Και για εμάς, τους φαν της 2000ad μία αιώνια δίψα για να ξαναδούμε τον Urban με το περίφημο ανάποδο χαμόγελο του Dredd

    Το χαμηλό μπάτζετ, η όχι και τόσο καλή προώθηση από πλευράς μάρκετινγκ, αλλά και η πιο ουδέτερη ηθικά πυξίδα, σε συνδυασμό με το νερωμένο πορτραίτο της ταινίας του Σταλλόνε, αποτελεί κυρίως τον λόγο που ο Dredd δεν περνάει πολύ καλά στην αγορά της Αμερικής. Είναι βρετανικό κόμικ, όπως επίσης το χιούμορ και οι υπερβολές του. Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι λίγο καιρό πριν την κυκλοφορία της, κυκλοφόρησε το πανομοιότυπο “The Raid” τότε γίνεται αντιληπτός ο λόγος που η ταινία πέρασε απαρατήρητη από το ευρύ κοινό. 

    Dredd, 2012

    Έμεινε ωστόσο ως χρόνια παρακαταθήκη για τους δημιουργούς του κόμικ. Τόσο ο John Wagner, όσο και ο Alan Grant έλεγαν πόσο την εκτιμούσαν ως μεταφορά σε σχέση με του 1995. Και για εμάς, τους φαν της 2000ad μία αιώνια δίψα για να ξαναδούμε τον Urban με το περίφημο ανάποδο χαμόγελο του Dredd. Ο ίδιος, ως τεράστιος φαν του κόμικ, θέλει. Μένει να δούμε αν θα γίνει εκείνη η τηλεοπτική σειρά που είχε ανακοινωθεί πριν μερικά χρόνια.

    Info ⓘ

    Artist: Morrissey

    Album: I Am Not a Dog on a Chain

    Label: BMG

    Release Date: 20/03/2020

    Genre: Indie Rock

    Info

    Movie: Dredd

    Duration: 95′

    Year: 2012

    Genre: Action, Crime, Sci-fi

    Director: Pete Travis

    Starring

    Karl Urban, Olivia Thirlby, Lena Headey

    Useful links

    IMDB | Rotten Tomatoes

    Action Crime Sci-fi
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοMisty Route & Blind Sun ζωντανά στην Death Disco
    Επόμενο Release Athens 2024 | Ξεκίνησε η προπώληση για Massive Attack

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Kraven the Hunter | Film Review | Τα ίδια Παντελάκη μου…

    4.0 2024-12-18

    Echo | Season 1 | Review

    4.0 2024-01-10

    Judge Dredd: Τι πήγε στραβά με την ταινία του Stallone

    2023-11-29

    The Equalizer 3 | Movie Review

    7.0 2023-10-20

    John Wick: Chapter 4 | Ο Keanu Reeves επιστρέφει για να μοιράσει δικαιοσύνη!

    2022-12-27

    Training Day: Όταν ο Alonzo Harris μάς ξενάγησε στη σκοτεινή πλευρά

    2022-09-02
    Our Picks

    Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

    2025-05-02

    Midnight Express presents: Prince of Darkness | In fact, you will NOT be saved!

    2023-09-29

    Blind Guardian: Και τρίτη βραδιά στο FLOYD, στις 11/10!

    2023-10-07

    Pearl Jam: Ten | H παραισθησιογόνος μαρμελάδα της προγιαγιάς του Vedder

    2024-08-14
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

    Από DEPART Staff2025-05-14

    Οι Metallica καλούν πανεπιστημιακές μπάντες να διασκευάσουν τραγούδια τους για χρηματικά έπαθλα και συμμετοχή σε video game

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    2025-05-14

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13

    Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

    2025-05-13
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks
    9

    Amiensus: Reclamation: Part 1 | Album Review

    2024-06-06

    Harakiri For the Sky: Δεν πρέπει να υπάρχει ποτέ στασιμότητα

    2024-06-14

    SIGMATAF – Λαμπάκια & Ταξί | Κυκλοφόρησε το single από το επερχόμενο άλμπουμ του

    2024-10-20
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.