Close Menu
    What's Hot

    O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

    2025-05-17

    Νέο trailer για το “Superman”

    2025-05-17

    KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

    2025-05-16
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”
    • Νέο trailer για το “Superman”
    • KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205
    • Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν
    • Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore
    • Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή
    • Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;
    • Graver Digger: Γερμανικό μέταλλο, Σκοτσέζικη ψυχή
    Κυριακή, 18 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Megalopolis | Film Review | Είναι τόσο κακό όσο λένε;
    Κριτικές ταινιών

    Megalopolis | Film Review | Είναι τόσο κακό όσο λένε;

    O Francis Ford Coppola μας παρουσίασε το magnum opus του, το Megalopolis και εμείς σας παραθέτουμε την γνώμη μας.
    Γιώργος ΝαστούληςΑπό Γιώργος Ναστούλης2024-10-20
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Η αγάπη μου για τον Francis Ford Coppola είναι τεράστια. Όντας ο σκηνοθέτης πίσω από το TOP 3 ταινιών μου όλων των εποχών, που είναι τα “Godfather I” & “II” και το “Αποκάλυψη Τώρα“, κάθε project του για εμένα είναι άξιο μιας ματιάς. Δεκατρία χρόνια είχε να μας τιμήσει με την κινηματογραφική του παρουσία και το έκανε τώρα, με το “Megalopolis“.

    Μια ταινία, που αποτελεί ένα passion project του, που δουλεύει από το μακρινό 1983. Μια ευκαιρία για την παλιά γενιά να θυμηθεί και την νέα για να μάθει. Η αλήθεια είναι πως οι κριτικές για το “Megalopolis” είναι μέτριες προς πολύ κακές. Επίσης, έχει γίνει σχετικά viral, το γεγονός ότι πολλοί φεύγουν μέσα στα πρώτα λεπτά της ταινίας. Ή άντε στη μέση της.

    Megalopolis

    Είναι ωστόσο τόσο κακή όσο την παρουσιάζουν; Αξίζει το “Megalopolis” το τόσο hate και τον χλευασμό που τρώει; Μήπως ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε και λίγο τον εαυτό μας στον καθρέφτη και να καταλάβουμε ότι η αρνητικότητα δεν βοηθάει και μόνο κάνει κακό; Αλλά ας μην προτρέχω. Πήγα και είδα το “Megalopolis” και ήρθε η ώρα να παραθέσω την άποψη μου, δίχως spoilers φυσικά.

    Η ιστορία μας, μας τοποθετεί σε μια σύγχρονη Ρώμη, στην Αμερική, όπου οι πατρίκιοι (οι ευγενείς δηλαδή) με υψηλό κύρος, απολαμβάνουν μια ζωή με όλες τις ανέσεις, εκμεταλλευόμενοι τις θέσεις τους, μολονότι ο Ρωμαϊκός Κώδικας είναι αυστηρός. Από την άλλη, οι κανονικοί κάτοικοι της Νέας Ρώμης, ζουν μέσα στην φτώχεια. Ο πατρίκιος αρχιτέκτονας, Καίσαρας Κατιλίνας (Adam Driver), είναι η ελπίδα της Νέας Ρώμης, για μια νέα αρχή.

    Οι διάλογοι της ταινίας, σε πολλά σημεία, είναι κοινότυποι, είναι μουντοί και ίσως και πολύ απλοϊκοί, για ένα film Coppola

    Έχοντας δημιουργήσει το επαναστατικό δημιουργικό εργαλείο, ονόματι Megalon, o Κατιλίνας προτείνει την δημιουργία της Megalopolis, μιας σύγχρονης πόλης που επιτρέπει το ξεκλείδωμα όλων των ικανοτήτων των κατοίκων της Ρώμης. Απέναντι του, βρίσκεται ο δήμαρχος Cicero (Giancarlo Esposito), ο οποίος (και) λόγω μιας προσωπικής κόντρας με τον Καίσαρα, αντιτίθεται στα πλάνα του. Στην μέση, βρίσκεται η κόρη του Cicero, η Julia (Natalie Emmanuel), η σχέση του Καίσαρα.

    Αρχικά, θέλω να πω το εξής. Η ιδέα της ταινίας, το όλο concept είναι έξυπνο. Ο Coppola, τοποθετεί την Νέα Ρώμη, σε μια σύγχρονη Νέα Υόρκη, παίρνοντας την θέση της πόλης που δεν κοιμάται. Η ιδέα του ότι η μεγάλη αυτή πόλη αρχίζει και χάνει την αίγλη της, είναι αρκετά προφανές ότι υποδηλώνει ότι και ο σύγχρονος κόσμος αρχίζει και πέφτει και χάνει και αυτός τις ιδέες και τις αξίες του.

     Τα μεγάλα ιδανικά και οι τεράστιες ιδέες και φιλοδοξίες, υπάρχουν, μόνο, μέσω του πρωταγωνιστή μας, του Καίσαρα, ο οποίος είναι ίσως και ο κύριος λόγος, που η ταινία ίσως δεν πείθει όσο πρέπει να πείσει. Δείχνει σαν να βαριέται που είναι εκεί, σαν να μην έχει κάποιο λόγο ύπαρξης, δεν τον βλέπεις κάπου να σου δείχνει για ποιον λόγο θεωρείται σπουδαίος αρχιτέκτονας, πέρα από την αναφορά σε αυτό από άλλους χαρακτήρες.

    Οι διάλογοι της ταινίας, σε πολλά σημεία, είναι κοινότυποι, είναι μουντοί και ίσως και πολύ απλοϊκοί, για ένα film Coppola. Έπιασα κάποιες φορές τον εαυτό μου, κατά την διάρκεια της ταινίας, να προσπαθώ να καταλάβω αν όντως ειπώθηκε αυτό που ειπώθηκε ή αν έκαναν τα αυτιά μου λάθος. Ακόμα και οι χιουμοριστικοί διάλογοι είναι σαν να προσπαθούν να είναι διάλογοι από κάποια teen movie των early 2000s.

    Ναι, σαν ιδέα, ακούγεται ωραίο, να δείξεις την παρακμή μιας χώρας και την ανάγκη της για αναδιόρθωση και την αποφυγή παλιών μυαλών

    Οι χαρακτήρες κάποιες φορές, είναι σαν να υπάρχουν και περισσότερο screen time νιώθεις ότι παίρνεις από τα πλάνα της Νέας Ρώμης, παρά από ορισμένους από αυτούς. Παρ’όλα αυτά, κάποιοι χαρακτήρες έχουν τίμια ανάπτυξη και εξέλιξη, όπως ο χαρακτήρας της Aubrey Plaza, που είναι από τα απόλυτα θετικά της ταινίας και μας κάνουν να βλέπουμε την ηθοποιό ότι έχει μια πλούσια γκάμα στο ρεπερτόριο της.

    Τα εφέ του “Megalopolis”, δείχνουν κάποια στιγμή να έχουν μια αίσθηση του παλιού, με την κακή έννοια, ωστόσο όχι πάντα. Το πρόβλημα ίσως, είναι το ότι βλέπεις μεγαλοπρεπείς εικόνες, με ωραία φωτογραφία, αλλά από την άλλη, το σενάριο και όλη η ιστορία του “Megalopolis“, δεν καταφέρνουν να έχουν ένα “δέσιμο” κάπου.

    Megalopolis

    Είναι σαν να έχουμε εγώ και το υπόλοιπο crew του DEPART 10 διαφορετικές ιδέες, να τις πετάξουμε όλες μαζί μέσα και να προσπαθήσουμε να έχουμε ένα αποτέλεσμα. Δεν πετυχαίνει. Το σενάριο και η αδυναμία σύνδεσης του, αδικούν ένα οπτικό αποτέλεσμα, που ναι, ίσως για κάποιους που είδαν το “science fiction” ως είδος της ταινίας, να μην είναι αυτό που περίμεναν, αλλά για κάποιους άλλους, ήταν αρκετά ικανοποιητικό και χορταστικό.

    Ναι, είναι κάτι που είναι δουλεμένο χρόνια και φαίνεται ότι ο Coppola έβαλε όσο περίσσιο μεράκι είχε για να το δημιουργήσει. Ναι, σαν ιδέα, ακούγεται ωραίο, να δείξεις την παρακμή μιας χώρας και την ανάγκη της για αναδιόρθωση και την αποφυγή παλιών μυαλών, βάζοντας έναν ιστορικό πολιτισμό, σαν αυτόν της Ρώμης, σε ένα μοντέρνο σκηνικό. Αλλά, αν αυτό κάπως δεν το δικαιολογήσεις, αν δεν μπορέσεις να δέσεις αρμονικά τις ιδέες σου και δεν δείχνουν οι ίδιοι σου ηθοποιοί, την ίδια θέρμη με εσένα, για το project, τότε δεν μπορείς να περιμένεις πολλά.

    Αυτή η σύγχυση είναι αρκετή να μην μας δώσει μια ολοκληρωτική εμπειρία ταινίας και να μας κάνει να θεωρούμε το “Megalopolis” ως πόνημα που δεν ξέρει εν τέλει τι θέλει

    Πριν σας πω την τελική μου άποψη, νιώθω την ανάγκη να πω κάτι. Ως παιδί που λατρεύει τον κινηματογράφο και μαγεύεται ακόμα κάθε φορά που πηγαίνει σε αυτόν, θεωρώ ευλογία, το γεγονός ότι μεγάλοι δημιουργοί σαν τον Coppola, τολμούν και μας παρουσιάζουν φιλόδοξα projects σε αυτόν, ρισκάροντας. Ο Coppola έβγαλε 120 εκατομμύρια δολάρια από την τσέπη του και τα έδωσε για να συνεχιστεί η παραγωγή της ταινίας. Ήταν το όνειρο του, το έκανε και μπράβο του που το έκανε. Οπότε, οι τυχόν έξυπνοι, που έρχονται και σχολιάζουν δεξιά και αριστερά περήφανοι, σε ποιο λεπτό έφυγαν από την ταινία, να ξέρετε, δεν γέλασε κανένας.

    Ο κινηματογράφος είναι για να βλέπουμε και να κρίνουμε και όχι να καθόμαστε να επηρεάζουμε αρνητικά μυαλά, με τοξικό τρόπο, θέλοντας και μη, γελοιοποιώντας καθ’αυτό το τρόπο, την ίδια την έννοια του σινεφίλ. Αφήστε την νέα γενιά, να γνωρίσει τον Coppola και να ερευνήσει τις παλιότερες ταινίες του, δίχως το κακό χιούμορ.

    Παρένθεση που έπρεπε να ειπωθεί. Back to programming. Κλείνοντας θέλω να πω πως, σίγουρα δεν μιλάμε για ένα καλό αποτέλεσμα. Δεν μιλάμε ωστόσο και για ένα τελείως κακό αποτέλεσμα. Το μεγαλύτερο θετικό του “Megalopolis“, είναι συνάμα και το μεγαλύτερο αρνητικό του. Ίσως το πάθος και η όρεξη του Coppola να φτιάξει αυτό το project, περιλαμβάνοντας όλες τις ιδέες που έβρισκε από το 1983 και έπειτα, να είναι και αυτά που μπερδεύουν τους ίδιους του τους ηθοποιούς και μπερδεύουν και εμάς το κοινό. Αυτή η σύγχυση είναι αρκετή να μην μας δώσει μια ολοκληρωτική εμπειρία ταινίας και να μας κάνει να θεωρούμε το “Megalopolis” ως πόνημα που δεν ξέρει εν τέλει τι θέλει.

    Info ⓘ

    Artist: Morrissey

    Album: I Am Not a Dog on a Chain

    Label: BMG

    Release Date: 20/03/2020

    Genre: Indie Rock

    Info

    Movie: Megalopolis

    Duration: 138′

    Year: 2024

    Genre: Sci-Fi, Fantasy, Drama

    Director: Francis Ford Coppola

    Starring

    Adam Driver, Giancarlo Esposito, Nathalie Emmanuel, Aubrey Plaza, Shia LaBeouf, Jon Voight, Laurence Fishburne, Kathryn Hunter, Dustin Hoffman

    Useful links

    IMDB | Rotten Tomatoes

    Megalopolis

    5.0

    Το "Megalopolis" εν τέλει πέφτει θύμα του πάθους του ίδιου του του δημιουργού, ο οποίος δεν δίνει ποτέ στους ηθοποιούς του, ούτε σε εμάς τους ίδιους, να καταλάβουμε πλήρως το όραμα του, παραμένοντας ωστόσο, ένα τίμιο οπτικοακουστικό θέαμα.

      Francis Ford Coppola Megalopolis
      Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
      Share. Facebook Twitter Copy Link
      ΠροηγούμενοNiccolò Paganini: Ο Βιολιστής του Διαβόλου | Macebre Melodies
      Επόμενο Smile 2 | Film Review | Ένα sequel να το πιεις στο ποτήρι

      ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16
      Our Picks

      Twin Tribes: Το λαμπερό σκοτάδι της δυαδικότητας

      2024-11-16
      7.0

      The Burial | Movie Review

      2023-10-26
      9.0

      Hangman’s Chair: Saddiction | Album Review

      2025-04-08

      AthensRocks 2024: Στην Αθήνα ο σπουδαίος Lenny Kravitz!

      2023-12-05
      Stay In Touch
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Threads
      • Spotify
      ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
      Cine/TV

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      Από DEPART Staff2025-05-17

      Prequel για τον John Rambo ετοιμάζεται από τον σκηνοθέτη του “Sisu”, με στόχο να επανασυστήσει τον ήρωα μέσα από τη βία του Βιετνάμ.

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14
      About Us
      About Us

      Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

      Email Us: [email protected]

      Our Picks

      Οι Rotting Christ δουλεύουν το νέο τους album! (video)

      2023-07-04

      Sirenia, Emeny of Reality, Drama Noir 17/02/2024 @Temple | Live Report

      2024-02-20

      Blind Guardian | Και τελικά, ποιο είναι το καλύτερο τους album; (Poll)

      2023-10-03
      Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • CINEMA
      • POP CULTURE
      • DEPARTISTS
      ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

      © 2025 DEPART

      Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.