Close Menu
    What's Hot

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13

    Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

    2025-05-13

    Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

    2025-05-13
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!
    • Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα
    • Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem
    • Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»
    • The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    • Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review
    • Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας
    • Benediction: Ravage of Empires | Album Review
    Τετάρτη, 14 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Marva Von Theo: Με το “The Woman I Left Behind” ξεκινά ένα νέο μουσικό κεφάλαιο

      2025-05-09

      Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”

      2025-05-07

      Ανακοινώθηκε ο ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ: Η μεγαλύτερη ραπ συναυλία του καλοκαιριού

      2025-04-24

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11

      Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn

      2025-05-11

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Γιατί το The Last Temptation of Christ είναι η πιο ανθρώπινη ταινία για τον Ιησού
    Αφιερώματα & Άρθρα

    Γιατί το The Last Temptation of Christ είναι η πιο ανθρώπινη ταινία για τον Ιησού

    Η ταινία του Scorsese δίνει στον Ιησού αμφιβολία, φόβο και επιθυμία – και αυτό είναι πιο τρομακτικό από κάθε βλασφημία.
    Γιώργος ΝαστούληςΑπό Γιώργος Ναστούλης2025-04-13
    Facebook Twitter Copy Link
    The Last Temptation of Christ
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Ο κινηματογράφος συχνά θέτει στο επίκεντρο του τις μεγάλες φιλοσοφικές ερωτήσεις της ζωής και του πόνου, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει νέους ορίζοντες στην ερμηνεία μυθικών και θρησκευτικών προσωπικοτήτων. Ο Martin Scorsese, με την ταινία του The Last Temptation of Christ, επιφέρει μια προσέγγιση που διαφέρει δραστικά από τις παραδοσιακές εικόνες του Ιησού, προσφέροντας στον θεατή μια ματιά βαθιά ανθρώπινη και εξαιρετικά αμφιλεγόμενη.

    Ο Ιησούς παρουσιάζεται όχι μόνο ως αυτός που δέχεται το μοιραίο του πεπρωμένο, αλλά και ως εκείνος που βιώνει τα βάρη της επιλογής του.

    Στην ταινία αυτή, ο Scorsese δεν επιδιώκει να αναδημιουργήσει με ιεροσκελή ακρίβεια τα Ευαγγέλια, αλλά να εξερευνήσει τις εσωτερικές συγκρούσεις και τις αμφιβολίες ενός ανθρώπου που φέρει το βάρος της αποστολής του. Αντί να παρουσιάσει έναν Θεόγενο χαρακτήρα που εκμεταλλεύεται το θαύμα της θυσίας του, ο σκηνοθέτης μας δείχνει έναν Ιησού που υποφέρει, που αναζητά την απελευθέρωση από τα περιοριστικά δόγματα και που δυσκολεύεται να συμφιλιώσει το θείο με το ανθρώπινο στοιχείο μέσα του.

    Μέσα από τον χαρακτήρα του Ιησού, ο Scorsese θέτει ερωτήματα γύρω από την έννοια της πίστης, τη θυσία και την πάλη εναντίον της εσωτερικής σιωπής που συνοδεύει την αληθινή αμφιβολία. Ο Ιησούς παρουσιάζεται όχι μόνο ως αυτός που δέχεται το μοιραίο του πεπρωμένο, αλλά και ως εκείνος που βιώνει τα βάρη της επιλογής του. Ο Scorsese δεν δίνει στον θεατή την ευκαιρία να παρακολουθήσει ένα υπερβατικό θαύμα, αλλά του επιτρέπει να νιώσει την εσωτερική σύγκρουση και τον πόνο που διακατέχει κάθε στιγμή.

    The Last Temptation of Christ

    Με μια προσέγγιση που θυμίζει αποψιλιστικές ταινίες, ο Scorsese αναλαμβάνει το ρίσκο να δείξει τις σκοτεινές πτυχές της πίστης – εκείνες τις στιγμές που δεν βρίσκουν τη θέση τους στα καθιερωμένα κείμενα αλλά αναδύονται ως αδυναμίες και εσωτερικές μάχες. Ο Ιησούς του Scorsese δεν είναι ένας άπειρος ή αδιαφάνερος υπερασπιστής, αλλά ένας άνθρωπος που φοβάται, που αμφιβάλλει και που παλεύει για να κατανοήσει το υπερβατικό νόημα της ζωής.

    O Scorcese αναγκάζει το κοινό να αναλογιστεί τα όρια του τι θεωρούμε ως “ευλαβές” και τι ως “ανθρώπινο”.

    Η κινηματογραφική αισθητική που επιδίωξε ο Scorsese αναδεικνύει κάθε λεπτομέρεια ως μέρος μιας μεγαλύτερης σύνθεσης, όπου κάθε πλάνη και κάθε χρώμα μεταφέρει το βάρος της υποκειμενικής εμπειρίας του Ιησού. Η χρήση του φωτός και των σκιών, σε συνδυασμό με μια μουσική επένδυση που ξεχειλίζει από συναισθήματα, καταφέρνει να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα που αγγίζει βαθιά τα νεύρα του θεατή.

    Η ταινία δεν άφησε αδιάφορους ούτε τους θεσμούς ούτε τους θεατές που ελκύτηκαν από τις παραδοσιακές απεικονίσεις του Χριστού. Η κριτική που ακολούθησε την κυκλοφορία της ήταν έντονη και διχαστική: Από μια πλευρά, υπήρχαν εκείνοι που θεωρούσαν ότι η αναπαράσταση του Ιησού ως αμφίβολο και πολεμικό πλάσμα υπονομεύει την αυθεντική πίστη και την αγιότητα του. Από την άλλη, υπήρχαν φανατικοί υποστηρικτές που είδαν στην ταινία μια ανανέωση, μια απελευθέρωση από τα στερεότυπα και μια ευκαιρία να αναλογιστεί η ανθρώπινη πλευρά του ήρωα.

    Ταυτόχρονα, ο Scorsese καταφέρνει να αναδείξει τον διττό χαρακτήρα της θυσίας, παρουσιάζοντας έναν Ιησού που δεν στηρίζεται σε μια απλούστερη εμπροσθοφυλακή της πίστης, αλλά σε μια πολυεπίπεδη σύγκρουση μεταξύ του εγώ και του Θεού, μεταξύ του ανθρώπου και του θεϊκού. Μέσα από αυτή τη διπλοπροσέγγιση, ο σκηνοθέτης αναγκάζει το κοινό να αναλογιστεί τα όρια του τι θεωρούμε ως “ευλαβές” και τι ως “ανθρώπινο”.

    Η ταινία έρχεται σε αντίθεση με τις εμπλουτισμένες, συχνά εξιδανικευμένες απεικονίσεις του Ιησού.

    Σε ένα ευρύτερο πολιτισμικό πλαίσιο, το έργο του Scorsese μπορεί να εκληφθεί και ως μια μορφή αντίστασης. Η ταινία έρχεται σε αντίθεση με τις εμπλουτισμένες, συχνά εξιδανικευμένες απεικονίσεις του Ιησού που κυριαρχούν στα mainstream μέσα μαζικής ενημέρωσης. Εδώ, αναδεικνύεται μια σκληρή πραγματικότητα: το να είσαι άνθρωπος σημαίνει να παλεύεις με τις ατέλειες σου και να αναζητείς τον δικό σου δρόμο, ακόμη και αν αυτό σημαίνει να απομακρυνθείς από τα έθιμα και τους καθιερωμένους κανόνες.

    Αναλύοντας περαιτέρω την ταινία, παρατηρούμε πως ο χαρακτήρας του Ιησού μεταμορφώνεται σε έναν καθρέφτη της εποχής του. Η συνεχής εσωτερική πάλη του αντανακλά τις διαρκείς ερωτήσεις για το νόημα της ύπαρξης και τη θέση του ανθρώπου στο σύμπαν. Η απεικόνιση αυτή ανοίγει ένα πεδίο διαλόγου που δεν σταματά στο επίπεδο της θρησκευτικής αφήγησης, αλλά διαπερνά τα σύνορα της φιλοσοφίας και της ψυχολογίας. Ο Scorsese κατόρθωσε να δημιουργήσει μια κινηματογραφική αφήγηση όπου ο Ιησούς δεν αποτελεί πλέον ένα στερεότυπο ή μυθοπλαστική παραβολή, αλλά έναν ζωντανό χαρακτήρα με βαθιά συναισθηματική και ψυχολογική επίδραση.

    The Last Temptation of Christ

    Η ταινία του Martin Scorsese παραμένει ένα αίνιγμα για όσους το παρακολουθούν, ένας διάλογος ανάμεσα στη θρησκεία και την ανθρώπινη αμφιβολία που δεν αφήνει περιθώρια για απαντήσεις, αλλά ανοίγει το χώρο για ερωτήσεις και στοχασμό. Ο Ιησούς που βλέπουμε στο The Last Temptation of Christ δεν είναι ο Ιησούς που έχει ομορφύνει η παράδοση, αλλά αυτός που πάσχει, που πάλεψε και που αναζητά το δικό του νόημα μέσα στον δικό του κόσμο αμφιβολίας και φθοράς.

    Σε μια εποχή που το παραδοσιακό αφήγημα συχνά προκαλεί αντίδραση, η ταινία αυτή λειτουργεί ως καταλύτης για μια βαθύτερη συζήτηση περί ταυτότητας, πίστης και αγωνίας. Ο Scorsese δεν επιδίωξε να βάλει όλες τις απαντήσεις σε ένα πανίσχυρο μανιφέστο, αλλά έδωσε στον θεατή την ελευθερία να δει πέρα από τις ετικέτες και τις στερεότυπες εικόνες, αναζητώντας το ανθρώπινο στοιχείο που ζει βαθιά μέσα μας.

    Σε μια εποχή που η πίστη συχνά προβάλλεται είτε ως απόλυτη αλήθεια είτε ως αντικείμενο χλευασμού, ο Σκορσέζε την παρουσιάζει ως διαρκή αγώνα.

    Τελειώνοντας, μπορούμε να πούμε ότι το The Last Temptation of Christ λειτουργεί τόσο ως θρησκευτικό μηνυμα όσο και ως κοινωνικός καθρέφτης. Ο Scorsese καταφέρνει να αποδώσει τον Ιησού ως έναν άνθρωπο που αγωνίζεται με τα ιδανικά του, αλλά και με τις καθημερινές του αμφιβολίες. Αυτή η διττή φύση, που συνυπάρχει σε κάθε στιγμή της ταινίας, αναδεικνύει το βάθος και την πολυπλοκότητα μιας ερμηνείας που σπάνια έχει αντικατοπτριστεί στον κινηματογράφο.

    Σε μια εποχή που η πίστη συχνά προβάλλεται είτε ως απόλυτη αλήθεια είτε ως αντικείμενο χλευασμού, ο Σκορσέζε παρουσιάζει την πίστη ως διαρκή αγώνα. Και ο αγώνας αυτός είναι, τελικά, το πιο ιερό στοιχείο της ανθρώπινης ύπαρξης.

    Info ⓘ

    Artist: Morrissey

    Album: I Am Not a Dog on a Chain

    Label: BMG

    Release Date: 20/03/2020

    Genre: Indie Rock

    Info

    Movie: The Last Temptation of Christ

    Year: 1988

    Duration: 164′

    Genre(s): Drama ,Religious, Historical

    Director(s): Martin Scorcese

    Starring

    Willem Dafoe, Harvey Keitel, Barbara Hershey, Harry Dean Stanton, David Bowie, Verna Bloom, Barry Miller, Irvin Kershner, Steve Shill, Roberts Blossom, Gary Basaraba, Victor Argo, Michael Been, Paul Greco, Leo Burmester, Andre Gregory, Juliette Caton, John Lurie, Peter Berling, Pino Arancio, Aldo Ray, Peggy Gormley, Sister Margaret McEntee, Leo Marks, Marc Gowan, Leo Burmester, Giannis Voglis

    Useful links

     IMDB | Rotten Tomatoes 

    The Last Temptation of Christ.
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοSeven Samurai: Όταν ο Kurosawa μάς χάρισε το manual
    Επόμενο The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13

    Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

    2025-05-13

    Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

    2025-05-13

    Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

    2025-05-13

    The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

    2025-05-12

    Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

    9.0 2025-05-12
    Our Picks

    Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

    2025-05-10
    7.5

    Frenzee: What’s Wrong With Me | Album Review

    2024-10-17
    7.5

    Terrifier 3 | Film Review | Christmas Bloody Christmas

    2024-10-14
    8.5

    Mantar: Post Apocalyptic Depression | Album Review

    2025-02-23
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Events

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    Από DEPART Staff2025-05-13

    Το An Club υποδέχεται το Σάββατο 31 Μαΐου τέσσερα σχήματα από κάθε γωνιά της χώρας,…

    Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

    2025-05-13

    Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

    2025-05-12

    Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

    2025-05-09
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks

    David Bowie: Το πιο λαμπρό άστρο στον ουρανό

    2024-01-08

    Νέο trailer για το Captain America: Brave New World

    2024-11-09

    Οι Pagan στο Κύτταρο

    2023-10-10
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.