Close Menu
    What's Hot

    O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

    2025-05-17

    Νέο trailer για το “Superman”

    2025-05-17

    KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

    2025-05-16
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”
    • Νέο trailer για το “Superman”
    • KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205
    • Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν
    • Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore
    • Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή
    • Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;
    • Graver Digger: Γερμανικό μέταλλο, Σκοτσέζικη ψυχή
    Κυριακή, 18 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Το Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice | Macabre Melodies
    DEPARTISTS

    Το Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice | Macabre Melodies

    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2024-09-14
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Το Παρίσι είναι μια πόλη γεμάτη θαύματα, ιστορία και ρομαντισμό. Ωστόσο, κάτω από τους γοητευτικούς της δρόμους και το αρχιτεκτονικό της μεγαλείο, η Πόλη του Φωτός κρύβει μερικές απόκοσμες ιστορίες. Μία από αυτές είναι η ιστορία για το “Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice”. Ενός θρύλου, που ξεκινάει πριν από αρκετούς αιώνες. Φωλιασμένη στην καρδιά του Παρισιού, η εκκλησία Saint-Sulpice δεν είναι μόνο ένα αρχιτεκτονικό θαύμα. Επίσης, είναι το σπίτι ενός από τα πιο διάσημα -και πιθανώς στοιχειωμένα- μουσικά όργανα του κόσμου.

    Η Saint-Sulpice είναι μια εκπληκτική εκκλησία μπαρόκ που βρίσκεται στο 6ο διαμέρισμα του Παρισιού. Οι πανύψηλοι δίδυμοι πύργοι της και οι μεγαλοπρεπείς εσωτερικοί χώροι της την καθιστούν μία από τις μεγαλύτερες εκκλησίες στο Παρίσι, δεύτερη μετά τη διάσημη Notre-Dame. Χτισμένη κατά τη διάρκεια δύο αιώνων, η Saint-Sulpice αποτελεί χώρο θρησκευτικής σημασίας από τον 17ο αιώνα.

    Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice

    Αλλά αυτό που πραγματικά κάνει τη Saint-Sulpice να ξεχωρίζει, εκτός από το αξιοσημείωτο μέγεθος και τον περίπλοκο σχεδιασμό της, είναι το μεγάλο της εκκλησιαστικό όργανο. Το “Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice” είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο γνωστά όργανα με σωλήνες στον κόσμο, αποτελούμενο από περισσότερους από 6.500 σωλήνες. Οι μοναδικοί, αιθέριοι ήχοι του μαγεύουν εδώ και αιώνες, αλλά δεν πιστώνεται όλη η μουσική που παράγει σε ανθρώπινα χέρια.

    Το όργανο σχεδιάστηκε από το ξακουστό Γάλλο οργανοποιό, Aristide Cavaillé-Coll, το 1862. Πολύ γρήγορα, το Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice έγινε διάσημο για τον επιβλητικό ήχο του. Το έργο του Cavaillé-Coll στο όργανο το ανέδειξε σε θρυλικό. Η φήμη του προσέλκυσε μερικούς από τους μεγαλύτερους οργανοπαίχτες στην ιστορία να παίξουν στη Saint-Sulpice. Όπως ο Charles-Marie Widor, μουσικός που υπηρέτησε στην εκκλησία για πάνω από 60 χρόνια. Υπό τα χέρια του Widor, το όργανο του Saint-Sulpice έγινε συνώνυμο της μεγάλης, σαρωτικής μουσικής που γέμιζε την εκκλησία κατά τη διάρκεια των ακολουθιών.

    Επισκέπτες και επιστάτες έχουν αναφέρει ότι άκουσαν αμυδρή μουσική από το Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice, όταν η εκκλησία ήταν εντελώς άδεια

    Ωστόσο, μαζί με τη φήμη ήρθαν και παράξενα περιστατικά που άρχισαν να υφαίνουν έναν σκοτεινό μύθο γύρω από το όργανο. Κάποιοι λένε ότι το όργανο δεν παίζεται πάντα από ανθρώπινα χέρια. Ψιθυρίζεται ότι, αργά τη νύχτα, μετά το κλείσιμο της εκκλησίας, το εκκλησιαστικό όργανο αρχίζει να παίζει μόνο του. Αλλά κανένας ζωντανός δεν κάθεται στα πλήκτρα. Οι ήχοι που γεμίζουν την εκκλησία κυμαίνονται από απαλές, μελαγχολικές νότες μέχρι μεγάλες, σαρωτικές συμφωνίες που αντηχούν στον άδειο κυρίως ναό, δημιουργώντας μια απόκοσμη εμπειρία για όσους λίγους την έχουν ακούσει.

    Ο θρύλος λέει ότι ο οργανίστας είναι ένα φάντασμα. Ίσως κάποιος από τους πολλούς διάσημους μουσικούς που κάποτε έπαιζαν στην εκκλησία και τώρα αρνείται να φύγει. Άλλοι εικάζουν ότι μπορεί να είναι ακόμη και το πνεύμα του ίδιου του Charles-Marie Widor, που εξακολουθεί να έλκεται από το αγαπημένο του όργανο.

    Σύμφωνα με ορισμένες μαρτυρίες, επισκέπτες και επιστάτες έχουν αναφέρει ότι άκουσαν αμυδρή μουσική από το εκκλησιαστικό όργανο, όταν η εκκλησία ήταν εντελώς άδεια. Σε περισσότερες από μία περιπτώσεις, εργάτες που έμειναν μέχρι αργά για να καθαρίσουν ή να κάνουν συντήρηση ισχυρίζονται ότι άκουσαν το όργανο να παίζει και έσπευσαν στο πατάρι, μόνο και μόνο για να το βρουν έρημο. Τα πλήκτρα ακίνητα και την εκκλησία να καλύπτεται από μια απόκοσμη σιωπή.

    Μια ιδιαίτερα ανατριχιαστική ιστορία προέρχεται από τον Jules. Έναν συνταξιούχο επιστάτη της εκκλησίας που εργαζόταν στη Saint-Sulpice για πάνω από 20 χρόνια. Ο Jules δεν είχε μιλήσει ποτέ του για τα μυστηριώδη γεγονότα της εκκλησίας όσο δούλευε, αλλά όταν συνταξιοδοτήθηκε διηγήθηκε μια αξέχαστη νύχτα.

    Η καρδιά μου σταμάτησε. Ήξερα ότι ήμουν μόνος. Η εκκλησία ήταν κλειδωμένη και δεν υπήρχε κανένας άλλος μέσα

    «Ήταν φθινόπωρο, γύρω στις 10 το βράδυ», θυμάται ο Jules. «Η εκκλησία είχε προ πολλού κλείσει και εγώ τελείωνα τη δουλειά μου. Θυμάμαι ότι ο αέρας ήταν βαρύς, σχεδόν ηλεκτρικός, σαν να ερχόταν καταιγίδα».

    Καθώς πήγαινε προς το πίσω μέρος της εκκλησίας, ο Jules άκουσε κάτι αχνό στην αρχή. Ένα χαμηλό, αντηχητικό ήχο, που σταδιακά δυνάμωνε. Ήταν αναμφισβήτητα ο ήχος του εκκλησιαστικού οργάνου, αν και ήταν πολύ αργά για πρόβες ή λειτουργίες.

    «Η καρδιά μου σταμάτησε. Ήξερα ότι ήμουν μόνος. Η εκκλησία ήταν κλειδωμένη και δεν υπήρχε κανένας άλλος μέσα. Η μουσική, στην αρχή, απαλή και μελαγχολική, άρχισε να διογκώνεται σε μια δυνατή, πένθιμη συμφωνία». Ο Jules ανέβηκε βιαστικά τις σκάλες προς το πατάρι του εκκλησιαστικού οργάνου. Όταν έφτασε, η μουσική σταμάτησε απότομα, σαν κάποιος να την είχε κόψει στη μέση της νότας.

    Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice

    «Δεν ήταν κανείς εκεί. Το όργανο ήταν ακίνητο. Κανείς δε θα μπορούσε να φύγει από το πατάρι χωρίς να περάσει από μπροστά μου». Συγκλονισμένος, ο Jules έφυγε αμέσως από την εκκλησία και αρνήθηκε να επιστρέψει στο πατάρι μόνος του μετά από εκείνη τη νύχτα. «Δεν ξέρω αν ήταν φάντασμα. Αλλά ξέρω τι άκουσα – και δεν ήταν φυσικό».

    Η Saint-Sulpice είχε πάντα έναν αέρα μυστηρίου, και όχι μόνο λόγω του οργάνου. Η εκκλησία είναι γνωστή για τη μεγαλοπρεπή αρχιτεκτονική της και τα σημαντικά χαρακτηριστικά της, όπως ο γνόμων, μια αστρονομική συσκευή που προβάλλει το φως του ήλιου στο δάπεδο της εκκλησίας, σηματοδοτώντας το χειμερινό ηλιοστάσιο. Παρουσιάστηκε ακόμα και στον “Κώδικα Ντα Βίντσι”, τραβώντας περισσότερη προσοχή στα μυστικά της.

    Για τους σκεπτικιστές, η εξήγηση μπορεί να βρίσκεται στη φυσική ηχώ που γεμίζει τον τεράστιο, άδειο χώρο της εκκλησίας

    Αυτή η μυστικιστική ατμόσφαιρα συμβάλλει στους θρύλους που περιβάλλουν το εκκλησιαστικό όργανο. Το αμυδρό φως που φιλτράρεται μέσα από τα τεράστια βιτρό παράθυρα, η ηχηρή σιωπή του κυρίως ναού και η επιβλητική παρουσία του οργάνου, όλα μαζί δημιουργούν μια αύρα που μοιάζει σχεδόν απόκοσμη. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πώς οι ιστορίες για τη μουσική των φαντασμάτων θα μπορούσαν να βρουν γόνιμο έδαφος εδώ.

    Ορισμένοι μάρτυρες έχουν περιγράψει την εμπειρία ως βαθιά ανησυχητική. Ένας άλλος επιστάστης αναφέρει ότι αφού άκουσε το Εκκλησιαστικό Οργάνο της Saint-Sulpice να παίζει, ένιωσε μια παρουσία στον χώρο. Έφυγαν από τη δουλειά τους λίγο αργότερα, μη μπορώντας να αποβάλουν την αίσθηση ότι είχαν συναντήσει κάτι πέρα από τη σφαίρα των ζωντανών.

    Το όργανο-φάντασμα του Saint-Sulpice συνεχίζει να ιντριγκάρει και να προκαλεί μυστήριο σε όσους ακούν την ιστορία του. Το αν πρόκειται για προϊόν της ακουστικής, της δύναμης της υποβολής ή για ένα γνήσιο παραφυσικό φαινόμενο, παραμένει μυστήριο. Για τους σκεπτικιστές, η εξήγηση μπορεί να βρίσκεται στη φυσική ηχώ που γεμίζει τον τεράστιο, άδειο χώρο της εκκλησίας, δημιουργώντας ήχους που μοιάζουν με μουσική. Ωστόσο, για τους πιστούς, η ιδέα ότι ένας οργανοπαίχτης-φάντασμα εξακολουθεί να στοιχειώνει το Saint-Sulpice, προσθέτει ένα στρώμα ρομαντισμού και μυστηρίου στην ήδη ιστορική ιστορία αυτού του παρισινού ορόσημου.

    Έτσι, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε στο Παρίσι, επισκεπτόμενοι το Saint-Sulpice, σταματήστε για μια στιγμή στην ακινησία της εκκλησίας. Ακούστε προσεκτικά – μπορεί να ακούσετε τις αχνές νότες της μουσικής να αντηχούν στον αέρα. Μια στοιχειωμένη υπενθύμιση του οργανοπαίχτη-φάντασμα που δεν αναπαύεται ποτέ.

    Macabre Melodies
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοMy Way Killings: To δολοφονικό καραόκε των Φιλιππίνων | Macabre Melodies
    Επόμενο Το Requiem του Mozart και οι θεωρίες συνωμοσίας | Macabre Melodies

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Καταραμένα albums; | Macebre Melodies

    2024-11-18

    Diabolus in Musica: Αλήθεια ή μύθος; | Macebre Melodies

    2024-11-04

    Niccolò Paganini: Ο Βιολιστής του Διαβόλου | Macebre Melodies

    2024-10-20

    Το Requiem του Mozart και οι θεωρίες συνωμοσίας | Macabre Melodies

    2024-09-14

    My Way Killings: To δολοφονικό καραόκε των Φιλιππίνων | Macabre Melodies

    2024-09-13

    Gloomy Sunday: Το ουγγρικό τραγούδι της αυτοκτονίας | Macabre Melodies

    2024-09-13
    Our Picks

    Γιορτάζοντας τη μουσική κληρονομιά της Sinead O’Connor

    2023-07-28
    9

    Amiensus: Reclamation: Part 1 | Album Review

    2024-06-06

    Δημήτρης Κότσης (New Long Fest): “Το New Long είναι το μεράκι μας και επιστρέφει εξελιγμένο”

    2023-07-14
    7.0

    Behemoth: Opvs Contra Natvram | Album Review

    2022-09-01
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Cine/TV

    O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

    Από DEPART Staff2025-05-17

    Prequel για τον John Rambo ετοιμάζεται από τον σκηνοθέτη του “Sisu”, με στόχο να επανασυστήσει τον ήρωα μέσα από τη βία του Βιετνάμ.

    Νέο trailer για το “Superman”

    2025-05-17

    Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

    2025-05-15

    Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

    2025-05-14
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks

    Οι Sebia παρουσιάζουν τον δίσκο τους στο Piraeus Club Academy | Special Guests: Deus Culpa & Alchemists

    2024-11-26

    Υπάρχει μία φήμη για crossover ταινία GI Joe/Transformers

    2023-05-29
    8.0

    Kostas Fitos: OBSERVER | Album Review

    2024-02-29
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.