Close Menu
    What's Hot

    Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

    2025-05-20

    Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

    2025-05-20

    DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

    2025-05-20
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”
    • Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205
    • DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)
    • In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου
    • Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη
    • Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»
    • Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review
    • Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο
    Τετάρτη, 21 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

      2025-05-20

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου

      2025-05-20

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

      2025-05-20

      In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου

      2025-05-20

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

      2025-05-20

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

      2025-05-20

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Diabolus in Musica: Αλήθεια ή μύθος; | Macebre Melodies
    Macabre Melodies

    Diabolus in Musica: Αλήθεια ή μύθος; | Macebre Melodies

    Το "Διάστημα του Διαβόλου," ή τρίτονο, από απαγορευμένο στο Μεσαίωνα, έγινε βασικό στοιχείο μουσικής, εμπνέοντας φόβο και ένταση.
    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2024-11-04
    Facebook Twitter Copy Link
    Diabolus in Musica: Αλήθεια ή μύθος;
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Το τρίτονο είναι ένα μουσικό διάστημα τυλιγμένο στο μυστήριο. Δεν είναι τυχαίο πως έχει χαρακτηριστεί ως το “Διάστημα του Διαβόλου” (diabolus in musica) και έχει απασχολήσει τους μουσικούς κύκλους ανά τους αιώνες. Η “παραφωνία” του το καθιστά έναν από τους πιο εντυπωσιακούς ήχους στη δυτική μουσική, με φήμη που εκτείνεται από τον Μεσαίωνα μέχρι το heavy metal, την τζαζ και άλλα είδη.

    Σε μουσικούς όρους, το τρίτονο αποτελεί μία αυξημένη τέταρτη ή ελαττωμένη πέμπτη (τρεις τόνοι ή έξι ημιτόνια), ανάλογα με το πώς εμφανίζεται στην κλίμακα. Η «αυξημένη τέταρτη» αφορά την απόσταση μεταξύ της πρώτης και τέταρτης βαθμίδας με ένα επιπλέον ημιτόνιο, ενώ η «ελαττωμένη πέμπτη» μειώνει την πέμπτη βαθμίδα κατά ένα ημιτόνιο. Σε μια μείζονα κλίμακα, υπάρχει μόνο ένα τρίτονο, που εμφανίζεται μεταξύ της τέταρτης και έβδομης βαθμίδας. Για παράδειγμα, στη Ντο μείζονα, το διάστημα βρίσκεται μεταξύ Φα και Σι.

    Το τρίτονο διαιρεί την οκτάβα κατά τέτοιο τρόπο που εκφεύγει από τα σύμφωνα διαστήματα και εντείνει τα συναισθήματα του ακροατή. Είναι σαν να ακούγεται ένα “λάθος”, το οποίο έρχεται ως αποτέλεσμα του τι έχει συνηθίσει να μεταφράζει ως αρμονικό ο εγκέφαλός μας.

    Από την ύστερη μεσαιωνική περίοδο έως την Αναγέννηση, το τρίτονο συνοδεύεται από το μύθο του “κακού” ή “διαβολικού”. Ο όρος “diabolus in musica” γεννήθηκε στο Μεσαίωνα, όταν θεωρητικοί και η Δυτική Εκκλησία θεώρησαν το διάστημα υπερβολικά δυσαρμονικό (dissonant). Εν γένει, το απέφευγαν, καθώς ο δυσοίωνος ήχος του ερχόταν σε αντίθεση με το θεϊκό και αρμονικό που ήθελαν να αποδώσουν στις θρησκευτικές συνθέσεις τους. Παρά τις φήμες, δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι η Εκκλησία τιμωρούσε τους μουσικούς για τη χρήση του. Ωστόσο, πιθανότατα ενθάρρυνε τους συνθέτες να το αποφεύγουν στις ιερές συνθέσεις.

    Λόγω της φήμης του ως “απαγορευμένου” ήχου που ενισχύει την αίσθηση του φόβου στη μουσική, το τρίτονο επιλέγεται για να αποδώσει συναισθήματα έντασης, απειλής ή σκοτεινής ομορφιάς

    Αξίζει να σημειώσουμε ότι εκείνη την περίοδο βρισκόμαστε πολύ μακριά από την έννοια της “κλασσικής αρμονίας”, με τις ματζόρε και μινόρε κλίμακες. Η μουσική της εποχής βασιζόταν στους “τρόπους” (modes), και το τρίτονο όπως το γνωρίζουμε σήμερα ανήκε στον Λοκρικό τρόπο (Locrian mode). Θεωρητικοί, όπως ο Γκουίντο του Αρέτσο “πείραζαν” τις νότες για να το αποφεύγουν, και έτσι οι διέσεις και οι υφέσεις έκαναν την εμφάνισή τους. Το σύστημα του Γκουίντο βοήθησε να μειωθεί η σκοτεινή εικόνα του τρίτονου, προτείνοντας το Σι ύφεση (B♭) ή το Φα δίεση (F#) ως λύση για την αποφυγή του τρίτονου Φα-Σι (F-B).

    Κατά την περίοδο του Μπαρόκ, η μουσική άρχισε να περιλαμβάνει τολμηρότερες αρμονικές δομές, όπου το τρίτονο βρήκε τη χρησιμότητά του. Για παράδειγμα, η ελαττωμένη τρίφωνη συγχορδία στις ελάσσονες κλίμακες αξιοποιεί το διάστημα αυτό για να “λυθεί” στην τονική συγχορδία, δίνοντας αρμονική πολυπλοκότητα. Στο Μπαρόκ και την Κλασική Περίοδο, οι συνθέτες χρησιμοποίησαν το τρίτονο για να δημιουργήσουν την απαιτούμενη ένταση πριν από την λύση της μελωδίας, ιδιαίτερα στις συγχορδίες έβδομης ή δεσπόζουσας προς την τονική. Για παράδειγμα ο Johann Sebastian Bach στο έργο του “Πρελούδιο και Φούγκα σε Σι ύφεση ελάσσονα BWV 867”, χρησιμοποιεί το τρίτονο της μελωδικής μινόρε με διαδοχικές λύσεις.

    Diabolus in Musica

    Κατά τη Ρομαντική και τη Σύγχρονη Κλασική Μουσική, το τρίτονο έγινε εργαλείο για την έκφραση ακραίων συναισθημάτων, επιτρέποντας στους συνθέτες να εξερευνήσουν πνευματικούς και ψυχολογικούς κόσμους πέρα από την παραδοσιακή αρμονία. Συνθέτες όπως ο Liszt προώθησαν το τρίτονο χωρίς απαραίτητα να επιζητούν την αρμονία, αξιοποιώντας τις συνδέσεις του με την ένταση και το σκοτάδι. Στη “Σονάτα του Δάντη” (Dante Sonata), το τρίτονο συμβολίζει την κόλαση.

    Η δομή του τρίτονου – ισορροπημένη αλλά και δυσαρμονική – προσφέρεται για διτονικότητα, όπου δύο τονικά κέντρα συγκρούονται. Ο Jean Sibelius εκμεταλλεύτηκε αυτό το χαρακτηριστικό στη Συμφωνία αρ. 4 σε Λα ελάσσονα, αντικατοπτρίζοντας την πάλη της Φινλανδίας για ανεξαρτησία. Στο Finale της, η συμφωνία βρίσκεται ταυτόχρονα σε δύο τονικότητες, την Λα και Μι ύφεση ελάσσονα, οι οποίες απέχουν ένα τρίτονο, δημιουργώντας την αίσθηση του χάους.

    Σήμερα, το τρίτονο υπενθυμίζει τη δύναμη της μουσικής να προκαλεί και να εμπνέει

    Στον 20ό αιώνα, η τζαζ και η ροκ υιοθέτησαν το τρίτονο. Οι μουσικοί της τζαζ χρησιμοποιούσαν συχνά «αντικαταστάσεις τριτόνων», όπου μια δεσπόζουσα συγχορδία αντικαθίσταται με άλλη, έναν τρίτονο μακριά, ενισχύοντας τον αυτοσχεδιασμό. Στο “Blues for Alice” του Charlie Parker, η χρήση τριτονικών αντικαταστάσεων προσθέτει δυναμικό χρώμα στη ρυθμική υφή και χώρο για αυτοσχεδιασμό.

    Το 1970, οι Black Sabbath το χρησιμοποίησαν στο βασικό μοτίβο του “Black Sabbath”, δημιουργώντας μια αίσθηση τρόμου. Αυτή η χρήση αποτέλεσε σταθμό για τη metal μουσική, εμπνέοντας συγκροτήματα όπως οι Metallica και οι Slayer. Στο “Enter Sandman”, το τρίτονο προσθέτει ένταση στο κύριο riff.

    Το τρίτονο βρήκε επίσης θέση σε σύγχρονες συνθέσεις. Ο Danny Elfman το χρησιμοποίησε στο θέμα των Simpsons. Αυτή η χρήση του τρίτονου στην ψυχαγωγία ενισχύθηκε, καθώς οι συνθέτες κατάλαβαν τη δύναμή του να προκαλεί συναισθήματα από μυστήριο έως φόβο.

    Παρά τη «διαβολική» φήμη του, το τρίτονο δεν περιορίζεται μόνο σε αρνητικά συναισθήματα. Σε προσεκτικά ελεγχόμενα αρμονικά περιβάλλοντα, όπως οι ημι-ελαττωμένες έβδομες συγχορδίες στην τζαζ, το τρίτονο δίνει αίσθηση μελαγχολίας. Στο “West Side Story” του Leonard Bernstein, το “Maria” χρησιμοποιεί το τρίτονο για να εκφράσει την ένταση της αγάπης και της σύγκρουσης, εξομαλύνοντάς τη σε αρμονία.

    Σήμερα, το τρίτονο υπενθυμίζει τη δύναμη της μουσικής να προκαλεί και να εμπνέει. Από απαγορευμένο διάστημα, το τρίτονο έχει γίνει βασικό στοιχείο στη μουσική, αποδεικνύοντας την απεριόριστη ικανότητά της για έκφραση.

    Macabre Melodies
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοUfomammut, Okwaho, Gagulta, 01/11/2024 @ Κύτταρο
    Επόμενο Geoff Tate: Απολαύστε αυτό που κάνετε, ή βρείτε κάτι άλλο

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Καταραμένα albums; | Macebre Melodies

    2024-11-18

    Niccolò Paganini: Ο Βιολιστής του Διαβόλου | Macebre Melodies

    2024-10-20

    Το Requiem του Mozart και οι θεωρίες συνωμοσίας | Macabre Melodies

    2024-09-14

    Το Εκκλησιαστικό Όργανο της Saint-Sulpice | Macabre Melodies

    2024-09-14

    My Way Killings: To δολοφονικό καραόκε των Φιλιππίνων | Macabre Melodies

    2024-09-13

    Gloomy Sunday: Το ουγγρικό τραγούδι της αυτοκτονίας | Macabre Melodies

    2024-09-13
    Our Picks

    Whitney Houston: I Will Always Love You | H πιο επιτυχημένη διασκευή όλων των εποχών

    2023-12-29
    7.5

    Obscura: A Sonication | Album Review

    2025-02-04
    9.0

    Bloodred Hourglass: How’s The Heart | Album Review

    2023-11-19
    8.5

    Fleshgod Apocalypse: Opera | Album Review

    2024-09-08
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

    Από DEPART Staff2025-05-20

    Το “Better Dreaming” των Tune-Yards συνδυάζει funky pop ρυθμούς με πολιτικό λόγο και σωματική απελευθέρωση μέσα από τον χορό

    Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

    2025-05-20

    Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

    2025-05-19

    O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

    2025-05-17
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks
    6.5

    Alien: Romulus | Film Review | Το σινεμά σα Λούνα Παρκ

    2024-09-08
    7.5

    PATRIARKH: ПРОРОК ИЛИЯ (Prophet Ilja) | Album Review

    2025-01-05

    Όταν οι νότες γίνονται απτές: Πώς η γραφή Braille ενσωματώθηκε στη rock και metal σκηνή

    2024-12-16
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.