Close Menu
    What's Hot

    KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

    2025-05-16

    Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

    2025-05-16

    Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

    2025-05-16
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205
    • Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν
    • Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore
    • Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή
    • Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;
    • Graver Digger: Γερμανικό μέταλλο, Σκοτσέζικη ψυχή
    • Οι Elephant στο Electricity Sound Studio
    • Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica
    Σάββατο, 17 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Indiana Jones and the Dial of Destiny | Movie Review
    CINEMA

    Indiana Jones and the Dial of Destiny | Movie Review

    Ανδρέας ΤαβερνάρηςΑπό Ανδρέας Ταβερνάρης2023-09-08
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    «Ήθελα να δω το χαρακτήρα σε αυτήν την ηλικία, να δω τι μπορεί να κάνει χωρίς την ώθηση και τη ζωντάνια της νιότης του και να ολοκληρώσω την ιστορία του». Με αυτή την ατάκα ο Harrison Ford, αιώνιος Indiana Jones, φρόντισε να θέσει το πλαίσιο γύρω από το τελευταίο φιλμ του αγαπημένου αρχαιολόγου, το Indiana Jones and the Dial of Destiny. Ένα φιλμ που είχε ήδη βαριά κληρονομία, ενώ οι επιδόσεις του στα ταμεία το έχρισαν ως αποτυχία. Με 300 εκ. μπάτζετ (χωρίς τα έξοδα του μάρκετινγκ) και με εισπράξεις που ξεπέρασαν για λίγο τα 300 εκ. δολάρια παγκοσμίως είναι λογικό να μιλήσουμε για «τρύπα» στα ταμεία της Disney. Όπως ίσως είναι λογικό να μιλήσουμε για τη μη-χρησιμότητα τέτοιων ηρώων στην εποχή μας.

    Με 300 εκ. μπάτζετ (χωρίς τα έξοδα του μάρκετινγκ) και με εισπράξεις που ξεπέρασαν για λίγο τα 300 εκ. δολάρια παγκοσμίως είναι λογικό να μιλήσουμε για «τρύπα» στα ταμεία της Disney

    Έτυχε δε, το φετινό καλοκαίρι να συμπέσει με την επιστροφή ενός άλλου αγαπημένου ηθοποιού σε ρόλο που μεγαλούργησε στα 80ς: Του Michael Keaton ως Μπάτμαν στο πρόσφατο –κι επίσης αποτυχημένο εισπρακτικά- The Flash. Ναι, ίσως μύρισε λίγη ναφθαλίνη, αλλά δεν είναι δα ότι η σύγχρονη μυθοπλασία του μπλοκμπάστερ βοηθάει. Την τελευταία φορά που είδαμε τον Ιντιάνα Τζόουνς δε, ήταν το 2008, η χρονιά – απαρχή της «μαρβελικής» μανιέρας που θα έστηνε ένα μονοπωλιακό ογκόλιθο στην αγορά του mainstream κινηματογράφου με αρκετό ενδιαφέρον στην αρχή, αλλά –δεκαπέντε χρόνια μετά- να φαντάζει κάπως ασθμαίνων.

    Με 300 εκ. μπάτζετ (χωρίς τα έξοδα του μάρκετινγκ) και με εισπράξεις που ξεπέρασαν για λίγο τα 300 εκ. δολάρια παγκοσμίως είναι λογικό να μιλήσουμε για «τρύπα» στα ταμεία της Disney

    Από την άλλη, τίθεται συχνά-πυκά το ζήτημα της νοσταλγίας: Αρκετά δαιμονοποιημένη στις μέρες μας, φαντάζει περισσότερο σαν προσκόλληση σ’ ένα εξωραϊσμένο παρελθόν παρά σαν ο,τιδήποτε άλλο. Παρόλα αυτά, θα μπορούσε να είναι ένα καλό καταφύγιο, ειδικά αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βρει ισορροπία ανάμεσα στην εξέλιξη και την επανάληψη μοτίβων από παλαιότερα φιλμ. Δημιουργείται μια αιθητική συνοχή ανάμεσα στα σίκουελ ή/και πρίκουελ. Ο James Mangold, σκηνοθέτης του Indiana Jones and the Dial of Destiny, θα αναλάμβανε να κάνει ένα φιλμ όχι σαν το Στίβεν Σπίλμπεργκ, αλλά ταυτόχρονα κάτι που να τον θυμίζει. Δυσκόλο; Σίγουρα. Το πέτυχε;

    Επειδή όμως η ταινία πραγματεύεται το χρόνο κι επειδή έχει ενδιαφέρον  το πώς αλλάζουμε, συχνά από μέρα σε μέρα. Ενώ η πρώτη μου επαφή με την ταινία ήταν θετική,  το φινάλε με «πέταξε» εκτός της σύμβασης κι ως εκ τούτου μου άφησε μια απογοητευτική γεύση. Το παρακάτω κείμενο γράφτηκε τον Ιούνιο αμέσως μετά την πρεμιέρα της ταινίας στις κινηματογραφικές αίθουσες:

    Ενώ η πρώτη μου επαφή με την ταινία ήταν θετική,  το φινάλε με «πέταξε» εκτός της σύμβασης κι ως εκ τούτου μου άφησε μια απογοητευτική γεύση

    «Οπότε τι γίνεται ρε παιδί μου με τη νοσταλγία που τρυπώνει παντού; Πηγαίνει στο όριο, το ξεπερνάει ενίοτε, αλλά παραμένει ενοχλητικά αυτοαναφορική για πράγματα που κάποτε δεν ήταν κουλ, αλλά τώρα είναι. Στυλιζάροντας πόζες, καπέλα, μαστίγια δεν αρκεί για να φανερώσεις τη γοητεία του χαρακτήρα, αλλά βασικά, να ξεκινήσεις να του δώσεις ρόλο, χρόνο και κείμενο. Και ομολογουμένως, όπως και στο προηγούμενο ατοπηματικό Κρυστάλλινο Κρανίο, ο Χάρισον Φορντ δεν είναι το πρόβλημα της ταινίας. Ο άνθρωπος είναι ο Ιντιάνα Τζόουνς, έχει κάνει δικό του το ρόλο και τον ακολουθεί σε ένα παράλληλο μονοπάτι σε κάθε δεκαετία από το 1980 μέχρι και σήμερα (θυμίζω το μικρό κάμεο στη σειρά Young Indiana Jones Chronicles, επεισόδιο Mystery of the Blues).

    Ενώ η πρώτη μου επαφή με την ταινία ήταν θετική, το φινάλε με «πέταξε» εκτός της σύμβασης κι ως εκ τούτου μου άφησε μια απογοητευτική γεύση

    Είναι σχεδόν λυπηρό ότι η ταινία πήγαινε σε έναν ασφαλή, αλλά αρκετά ωραίο τόνο, με μικρές νύξεις σε όλο το σύμπαν του Ίντυ, από το Σάλλαχ, μέχρι ένα αμυδρό περίγραμμα του βιντεοπαιχνιδιού Fate of Atlantis -ίσως του ωραιότερου μη κινηματογραφικού Ίντυ- για να τα πετάξει όλα στα σκουπίδια. Γενικώς, ο Τζέιμς Μάνγκολντ φαίνεται να έχει πιάσει το ύφος, ωστόσο φαίνεται να μην το οικειοποιείται πλήρως, σα να παρασεβάστηκε το μύθο Ιντιάνα Τζόουνς – Στίβεν Σπίλμπεργκ – Τζορτζ Λούκας.

    Όλα αυτά βέβαια, μέχρι την τρίτη πράξη του φιλμ, όπου όλα εκχύονται εξαιρετικά παράξενα σε ένα συμπαντικό χωροχρονικό ταξίδι που φέρνει τον πρωταγωνιστή μας αντιμέτωπο με την ίδια την ιστορία, τον βάζει να συνομιλεί με εκείνην -και έξτρα μπόνους κάποια, αρκετά γέλια, για τα ελληνικά που ακούγονται-. Και εδώ φαίνεται ένα βασικό ζήτημα, που συναντάμε αρκετά συχνά στα μπλοκμπάστερ της εποχής μας: Το δέσιμο όλων των σημείων της πλοκής. Το ίδιο πρόβλημα υπήρξε και στο τέταρτο Ιντιάνα, με την αποκάλυψη των εξωγήινων, το ίδιο και εδώ με το διαρκές τσίγκλημα για το τι σημαίνει το Dial of Destiny και πόσο σημαντικό είναι το ταξίδι στο χρόνο, μέχρι που συμβαίνει και συνειδητοποιείς πόσο καλύτερα ήταν όταν δεν ξέραμε.

    Είναι σχεδόν λυπηρό ότι η ταινία πήγαινε σε έναν ασφαλή, αλλά αρκετά ωραίο τόνο, με μικρές νύξεις σε όλο το σύμπαν του Ίντυ

    Δεν ξέρω αν έχει νόημα να συζητήσουμε για το εντυπωσιακό σε σημεία de-aging του Φορντ, το αν ήταν καλή η χημεία της Φοίμπι Γουόλερ Μπριτζ με τον Ίντυ, αν ο Μίκελσεν ήταν καλός στο ρόλο, την υπέροχη μουσική του Τζον Γουίλιαμς (και πάλι). Η ταινία φάνηκε να λειτουργεί και συνάμα να κρατάει αποστάσεις από αρκετά ρεντίκολα, μέχρι που τα πέταξε όλα μαζί συγκεντρωμένα στο κλείσιμο.

    Είναι σχεδόν λυπηρό ότι η ταινία πήγαινε σε έναν ασφαλή, αλλά αρκετά ωραίο τόνο, με μικρές νύξεις σε όλο το σύμπαν του Ίντυ

    Θα του δώσω το εξής: Είχε καιρό να με σοκάρει τόσο απότομα ταινία. Κι αυτό είναι κάποιου είδους κατόρθωμα στην κάπως ανηδονική και φοβική πια πτέρυγα των μπλοκμπάστερ. Αλλά από την άλλη ένιωσα να πηγαίνω με 2-0 υπέρ σκορ στο ημίχρονο και γύρισα με ξαφνική ανατροπή 2-3 και πικρή ήττα για τον αγαπημένο μου κινηματογραφικό ήρωα. Ίσως μαλακώσω στο μέλλον, ίσως απλά προτιμήσω να γυρίζω πίσω στο χρόνο και την τελευταία σταυροφορία του 1989».

    Τελικά, μετά από δύο μήνες και τρεις επαναπροβολές, όντως μαλάκωσα. Το φιλμ κάπως γίνεται καλύτερο με κάθε προβολή – διατηρεί βέβαια τα θέματά του- ωστόσο οι αντιστάσεις του αυστηρού φαν κάμφθηκαν. Κυρίως αν δώσεις όλη σου την προσοχή στο ρόλο του Ιντιάνα Τζόουνς. Αυτός είναι το κέντρο της προσοχής, εκείνος το πραγματικό «ιστορικό αντικείμενο» και το κινηματογραφικό McGuffin. Κάθε πόρος του φιλμ είναι για εκείνον και παρόλες τις τυπικές γκρίνιες περί «ντισνεϊκού» ξεπλύματος που παροπλίζει το χαρακτήρα κλπ, το Dial of Destiny θέτει τον ήρωα σε μια τροχιά κλεισίματος.

    Κι αν μη τι άλλο, ο Ιντιάνα Τζόουνς αξίζει όχι ένα, αλλά τρία φινάλε –έτσι για να ικανοποιούνται και οι πιο απαιτητικοί

    Ο Χάρισον Φορντ είναι 80 ετών. Σηκώνει μεν άνετα στις πλάτες του την ταινία, αλλά πρέπει να το λάβουμε υπόψιν πριν δούμε την ταινία. Ταυτόχρονα, δίνει χώρο στους υπόλοιπους, αλλά δεν φεύγει ούτε λεπτό από το κεντρικό φόκους. Αντίθετα, στη νέα, μοντέρνα δεκαετία του ’60, έχει χάσει το ρόλο του. Η εποχή τον έχει προσπεράσει, η ιστορία έχει φύγει από χαρακτήρες σαν κι εκείνον. Οι αρχαιολόγοι γίνονται έκθεμα, οι τυχοδιώκτες το ίδιο και ο Τζόουνς τυγχάνει να είναι και τα δύο.

    Κι αν μη τι άλλο, ο Ιντιάνα Τζόουνς αξίζει όχι ένα, αλλά τρία φινάλε –έτσι για να ικανοποιούνται και οι πιο απαιτητικοί

    Ίσως τελικά να μην πρέπει ν’ αφήσουμε τους ήρωές μας τσακισμένους και θλιμμένους, αλλά να τους τοποθετήσουμε εάν και όταν πρέπει στη σωστή βάση. Όχι πεταμένους σα παλιά παιχνίδια, ούτε ξεχασμένους σαν κάτι δυσάρεστο. Αυτή είναι μία ταινία – δώρο για τον ίδιο το Χάρισον Φορντ. Φαίνεται πόσο απολαμβάνει το ρόλο όπως φαίνεται πόσο ήθελε να κλείσει με μία καλύτερη ταινία από το Κρυστάλλινο Κρανίο.

    Κι αν μη τι άλλο, ο Ιντιάνα Τζόουνς αξίζει όχι ένα, αλλά τρία φινάλε –έτσι για να ικανοποιούνται και οι πιο απαιτητικοί: Ένας καλπασμός προς το ηλιοβασίλεμα στην Τελευταία Σταυροφορία το 1989, μία γαμήλια ευτυχία στο Κρυστάλλινο Κρανίο το 2008 (αν και δε θέλουμε να μιλάμε πολύ γι’ αυτό) και μια γλυκόπικρη επανένωση με τη ζωή στο Δίσκο του Πεπρωμένου. Απόλυτα ταιριαστά για έναν από τους σπουδαιότερους κινηματογραφικούς χαρακτήρες του σύγχρονου σινεμά.

    Rating:
     7/10
    Info ⓘ

    Artist: Morrissey

    Album: I Am Not a Dog on a Chain

    Label: BMG

    Release Date: 20/03/2020

    Genre: Indie Rock

    Info ⓘ

    Movie Name: Indiana Jones and the Dial of Destiny

    Country: USA

    Duration: 154′

    Year: 2023

    Genre: Action, Adventure

    Personnel 🎬

    Director: James Mangold

    Starring: Harrison Ford, Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas

    Links 🔗

    Indiana Jones and the Dial of Destiny (OW) | IMDB | Rotten Tomatoes

    Ακολούθησε το DEPART στο Google News για να μαθαίνεις πρώτος όλες τις επερχόμενες συναυλίες, καθώς και τα τελευταία νέα για μουσική, ταινίες, σειρές και θέατρο. Ακολουθήστε το DEPART σε Facebook, Instagram, Twitter, Mastodon, Pinterest, Spotify και YouTube.

    Indiana Jones and the Dial of Destiny

    7.0
      Action Adventure
      Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
      Share. Facebook Twitter Copy Link
      ΠροηγούμενοGimme Shelter Open Air Fest 2023: Firewind, Nervosa, Lazy Man’s Load, 03/09/23 @ Τεχνόπολη | Live Report
      Επόμενο Οι Νορβηγοί Bokassa στην Αθήνα για δύο συναυλίες!

      ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

      Rambo: First Blood | Πώς ο Sly άλλαξε το αρχέτυπο του ήρωα δράσης

      2024-10-18

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Echo | Season 1 | Review

      4.0 2024-01-10

      Rambo First Blood | Όταν το πιστολίδι συναντά το thriller

      2023-10-13

      Guardians of the Galaxy Vol. 3 | Movie Review

      7.0 2023-08-10

      Μία ωδή στον Colt των Αστρομαχητών

      2021-05-06
      Our Picks

      Six Feet Under: Haunted | Το μανιφέστο δημιουργικής ελευθερίας του Chris Barnes

      2024-09-22

      Bolt Thrower: …For Victory | Απόηχοι από τα πεδία μάχης

      2024-11-15

      7 θεωρίες για τη δεύτερη σεζόν του Silo

      2023-09-12
      9.0

      Chapel Of Disease: Echoes of Light | Album Review

      2024-02-11
      Stay In Touch
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Threads
      • Spotify
      ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
      Αφιερώματα & Άρθρα

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      Από DEPART Staff2025-05-15

      12 μουσικά είδη που ξεκίνησαν ως underground και εξετάζουμε αν μπορούν να διατηρήσουν την αυθεντικότητά τους με την αναγνώριση

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14
      About Us
      About Us

      Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

      Email Us: [email protected]

      Our Picks

      Οι Machine Head επιστρέφουν στην Ελλάδα

      2024-02-05
      9.0

      Placebo: Never Let Go | Album Review

      2024-06-07

      Τα ισχυρά μηνύματα ζωής που μου άφησε το Coco

      2024-11-17
      Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • CINEMA
      • POP CULTURE
      • DEPARTISTS
      ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

      © 2025 DEPART

      Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.