Close Menu
    What's Hot

    Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

    2025-05-08

    Venom Inc.: “We are our own gods and devils”

    2025-05-08

    Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

    2025-05-08
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»
    • Venom Inc.: “We are our own gods and devils”
    • Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK
    • Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”
    • Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy
    • Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές
    • Testament: The New Order | Tο manual για ένα πειθαρχημένο χάος
    • Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα
    Παρασκευή, 9 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”

      2025-05-07

      Ανακοινώθηκε ο ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ: Η μεγαλύτερη ραπ συναυλία του καλοκαιριού

      2025-04-24

      Οι Alice Cooper επιστρέφουν μετά από 50 χρόνια

      2025-04-22

      Helter Skelter: Όταν το “White Album” έγινε το σκοτεινό soundtrack μιας αληθινής φρίκης

      2025-04-19

      Το “Shōgun” επιστρέφει με δεύτερη σεζόν το 2026

      2025-04-30

      The Smashing Machine: Ο Dwayne Johnson μεταμορφώνεται στον Mark Kerr

      2025-04-30

      Νέο trailer για το “Fountain of Youth” του Guy Ritchie

      2025-04-27

      Πρώτο trailer για τη 2η σεζόν του “Wednesday”

      2025-04-27

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”

      2025-05-07

      Το “Shōgun” επιστρέφει με δεύτερη σεζόν το 2026

      2025-04-30

      The Smashing Machine: Ο Dwayne Johnson μεταμορφώνεται στον Mark Kerr

      2025-04-30

      Νέο trailer για το “Fountain of Youth” του Guy Ritchie

      2025-04-27
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Machine Head: Unatøned | Album Review

      6.5 2025-04-22

      Hate: Bellum Regiis | Album Review

      7.5 2025-04-22

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Venus Effect: όταν το βλέμμα επιστρέφει μέσα από τη μουσική

      2025-04-03

      Dirty Sound Magnet: «H μουσική είναι το φως μετά το σκοτάδι»

      2025-03-27

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      Testament: The New Order | Tο manual για ένα πειθαρχημένο χάος

      2025-05-05

      The Beatles: Let It Be | O «θάνατός» τους σε live μετάδοση

      2025-05-03

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Venom Inc.: “We are our own gods and devils”

      2025-05-08

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Popeye’s Revenge | Film Review | Η απόδειξη ότι δεν πρέπει να γυρίζονται ταινίες με generator τίτλων

      3.0 2025-04-11

      Saturday Night | Film Review | Ένα χαοτικό αφιέρωμα σε μια άλλη εποχή

      7.0 2025-04-06

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      Ξαναβλέποντας το “Revenge of the Sith”: Είκοσι χρόνια μετά, τα prequels βρίσκουν τη δικαίωσή τους

      2025-04-27

      Morgan Freeman: Mια καριέρα χωρίς επανάληψη

      2025-04-20

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Ξαναβλέποντας το “Revenge of the Sith”: Είκοσι χρόνια μετά, τα prequels βρίσκουν τη δικαίωσή τους

      2025-04-27
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Οι Conifère για πρώτη φορά στην Ελλάδα!

      2025-02-27

      UP THE HAMMERS FESTIVAL XIX: Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ HEAVY METAL ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

      2025-02-26

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Placebo | To album που μας σύστησε το ανδρόγυνο
    Αφιερώματα & Άρθρα

    Placebo | To album που μας σύστησε το ανδρόγυνο

    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2024-06-07
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    «Γράψαμε το μεγαλύτερο μέρος του άλμπουμ σε ένα διαμέρισμα στο Deptford. Ο τρόπος που ακουγόμασταν και παρουσιαζόμασταν ήταν μια αντίδραση ενάντια στην πραγματικότητα. Αλλά, επίσης, μεγάλο μέρος του cross-dressing και του τρανσβεστισμού μας ήταν μια πολιτική δήλωση ενάντια στη μουσική σκηνή εκείνη την εποχή, η οποία ήταν πολύ φορτωμένη και φαλλοκρατική. Θέλαμε να υψώσουμε το ανάστημά μας και να μας ακούσουν.

    Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να το κάνεις αυτό από το να φοράς μια φούστα και να παίζεις με το μυαλό των ανθρώπων. Μας μίσησαν για αυτό και το λάτρεψα. Η μη αντίδραση ήταν ένα ανάθεμα για μένα εκείνη την εποχή. Όταν κοιτάζω πίσω στο άλμπουμ, βλέπω αφέλεια, χαμένες ευκαιρίες και λάθη. Αλλά μπορείς να τρώγεσαι με τα ρούχα σου ή απλά να αποδεχτείς ότι είναι δικά σου.

    Βλέπω το “Nancy Boy” με τον τρόπο που, φαντάζομαι ότι, οι Radiohead βλέπουν το “Creep”. Εύχομαι απλώς το τραγούδι που μας ανέδειξε να ήταν λίγο καλύτερα γραμμένο. Είναι οι στίχοι περισσότερο που με κάνουν να νιώθω περίεργα. Καθρεφτίζουν εμένα να προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου»- Brian Molko, στο Kerrang!, 2009

    οι Placebo μας σύστησαν το ανδρόγυνο, άφοβα, συνειδητοποιημένα και…balls-in

    Όλοι ξέρουμε ότι οι Placebo όχι απλώς στάθηκαν στα πόδια τους, αλλά έδωσαν μ’ αυτά και πολύ γερές κλωτσιές στη μουσική βιομηχανία, που ήθελε τους ροκάδες, ακόμα και alternative, να είναι ή έστω να δείχνουν cool kids, λίγο butthurt ενδεχομένως, αλλά πάντα εν δυνάμει γκόμενοι της κάθε πιτσιρίκας που στα 14-15 ανακάλυπτε τη ροκ. Αντ’ αυτού, οι Placebo μας σύστησαν το ανδρόγυνο. Αφοβα, συνειδητοποιημένα και…balls-in.

    Το πώς προχώρησε το συγκρότημα δεν ενδιαφέρει και πολύ το άρθρο αυτό. Ούτε και επιθυμεί να συγκρίνει το Placebo με επόμενα album. Το άρθρο αυτό αποτελεί μια δισκοκριτική με χαρακτήρα πλέον απολογιστικό, που περισσότερο συμπεραίνει, παρά επιχειρεί να εκφράσει τα συναισθήματα της πρώτης ακρόασης. Έχουν περάσει πολλά χρόνια κιόλας από τότε.

    Οι Placebo επί ένα χρόνο γράφουν μουσική, την ηχογραφούν, βγαίνουν σε tour και αποχωρίζονται τον πρώτο του drummer, Robert Schultzberg. Το ομώνυμο πρώτο album τους κυκλοφορεί και η Britpop σκηνή, χωρίς να το ξέρει, αποκτά το πιο ιδιαίτερο παιδί της. Έτος 1996, ημέρα 17η Ιουλίου.

    Θα ήταν ψέμα να πούμε ότι η μουσική τους πρόταση είναι πρωτότυπη. Υπάρχει αναντίρρητα, ωστόσο, μια ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα, η οποία θα ήταν άδικο να πούμε πως οφείλεται μόνο στο παρουσιαστικό τους. Η φωνή του Brian Molko είναι το πλέον αναγνωρίσιμο στοιχείο τους. Παίζει με το ανδρόγυνο ακόμα και στην εκφορά της φωνητικής μελωδίας -χωρίς να σου αφήνει ψευδαίσθηση για το φύλο- και σε αναγκάζει να δεχτείς την ένρινη χροιά του αμασητί.

    Το "Placebo" στιχουργικά αγγίζει θέματα που άλλες δημοφιλείς μπάντες δεν προσεγγίζουν καν

    Κι αυτό γιατί σαν συγκρότημα διαθέτουν ισορροπημένες δόσεις στυλ, έξυπνων μελωδιών και στίχων. Για την ακρίβεια οι στίχοι των Placebo παραμένουν σημείο αναφοράς και σχολιασμού για όλα τα album τους. Επιδεικνύουν την ικανότητα να συμπεριλαμβάνουν πληθώρα εννοιών και αναφορών σε σύντομες, σκοτεινές, ειρωνικές, αλλά και ταυτόχρονα ρομαντικές φράσεις, κάνοντας τους στίχους των τραγουδιών τους να χαρακτηρίζονται τουλάχιστον πνευματώδεις.

    Στη δε εποχή του, το Placebo στιχουργικά αγγίζει θέματα που άλλες δημοφιλείς μπάντες δεν προσεγγίζουν καν. Θα μπορούσε κανείς να πει πως πρόκειται για το ημερολόγιο ενός εφήβου που εκφράζει όλη την διαδρομή του από τη βαρεμάρα στην αυτό-αμφισβήτηση, την σεξουαλική αναζήτηση, τα ναρκωτικά, τη δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων με όλα τα ευτράπελά τους και τις ατυχείς συνειδητοποιήσεις της ζωής.

    Το debut album του συγκροτήματος ήρθε και λειτούργησε ως αυτό ακριβώς που λέει το όνομά του. Μια ψευδαίσθηση θεραπείας. Μια ψευδαίσθηση θεραπείας ψυχισμών που αν μη τι άλλο είχαν/ δημιουργούσαν ερωτήματα. Έβλεπαν τη διαφορετικότητα, την αποδέχονταν και ήθελαν να της δώσουν χώρο να υπάρξει, εκφράζοντάς την μέσα από τα τραγούδια τους. Χωρίς cult στοιχεία ή διακωμώδηση, ώστε να είναι πιο light, πιο ευκολόπεπτη, πιο εμπορική – όχι ότι της έλειπε και η υπερβολή- η διαφορετικότητα εκφράστηκε στους, ενίοτε abstract, στίχους του Placebo ανθρώπινα: χαρούμενα και σκοτεινά, με αφέλεια, αλλά και βαρύτητα.

    Το "Placebo" στιχουργικά αγγίζει θέματα που άλλες δημοφιλείς μπάντες δεν προσεγγίζουν καν

    Το θέμα είναι, ότι πίσω στο 1996 η συζήτηση για τη σεξουαλικότητα, το non-binary, το δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό του φύλου ήταν σε βρεφικό στάδιο. Αν όχι σε εμβρυικό. Η δυνατότητα ταύτισης που μπόρεσε να σχημάτισει το κοινό με τη μουσική τους, ήταν τότε (και αποτέλεσε και στο μέλλον) έναν από τους κύριους λόγους δημοφιλίας των Placebo.

    Μουσικά, τώρα, βλέπεις ότι έχουν την πιο basic δομή που θα μπορούσε να πάρει κανείς: φωνή-κιθάρα, μπάσσο, drums. Και παρ’ αυτά καταφέρνουν, ανεξήγητα, να δημιουργήσουν κάτι που όταν το ακούς, ξέρεις ότι είναι δικό τους. Εγώ αυτό-μα τω θεω!- δεν καταλαβαίνω γενικά πώς γίνεται, αλλά υπάρχουν groups που ξέρεις ότι «αυτό το γκρανγκ-γκρανγκ είναι οι Τάδε ρε φίλε»! Και το γκρανγκ-γκρανγκ να είναι κάτι πολύ απλό συνθετικά… Πραγματικά, σαν μπάντα ουδέποτε έπαιξαν κάτι το «ουάου», όμως, στο παρθενικό τους album έπαιξαν μουσική συνολικά πρωτότυπη. Και περίεργα όμορφη.

    Placebo | To album που μας σύστησε το ανδρόγυνο

    Αναμφίβολα το songwritting είναι το δυνατό σημείο των Placebo και του Placebo ειδικότερα, και είναι αυτό που έβαλε τα γερά θεμέλια για τη συνέχεια του συγκροτήματος, ξεπερνώντας την αντικειμενικά πολύ «ηχηρή» μαρκετικά εικόνα τους, που ούτως ή άλλως θα τους εξασφάλιζε κάποιους μήνες ζωής, αλλά δεν θα τους επέτρεπε να αποτελούν θέμα συζήτησης τόσα χρόνια αργότερα.

    Χωρίς να μιλάμε για κάτι καινούριο, αναγκαστήκαμε και ακόμα αναγκαζόμαστε να μιλήσουμε για κάτι πρωτοπόρο. Ήταν απλό, άμεσο και ειλικρινές, σου κολλούσε, ταυτιζόσουν, αναρωτιόσουν κι έψαχνες να καταλάβεις τί σημαίνει το ένα και τί το άλλο, δοκίμαζες τα ρούχα σου αλλιώς, η καρδιά σου χτυπούσε δυνατά και η παράκληση «come home» δεν ακουγόταν πλέον σαν μια βαρετή μαμαδίστικη νουθεσία, αλλά σαν μια βαθύτερη φωνή που σε καλούσε να ανακαλύψεις ποιος πραγματικά είσαι.

    Το 2006, για τα δέκα χρόνια κυκλοφορίας του, οι Placebo το επανέκδοσαν

    Πριν από την κυκλοφορία του Placebo, κυκλοφόρησαν τρία single για την προώθηση του άλμπουμ: “Bruise Pristine”, “Come Home” και “36 Degrees”. Καθώς η αρχική αποδοχή ήταν μέτρια, κυκλοφόρησαν δύο ακόμη single μετά την κυκλοφορία του album: τα “Teenage Angst” και “Nancy Boy”. 

    Το “Nancy Boy” ήταν το τραγούδι αυτό που έμελλε να γίνει επιτυχία, αφού έφτασε στο νο.4 του UK Singles Chart και εκτίναξε το συγκρότημα. Το άλμπουμ έφτασε στο νο.5 του UK Albums Chart και παρέμεινε εκεί για 13 εβδομάδες. Έγινε χρυσό στο Ηνωμένο Βασίλειο την 1η Μαΐου 1997 και πλατινένιο στις 22 Ιουλίου 2013. Το 2006, για τα δέκα χρόνια κυκλοφορίας του, οι Placebo το επανέκδοσαν, περιλαμβάνοντας μάλιστα και το “Slackerbitch” , το τραγούδι το οποίο προοριζόταν αρχικά για τη θέση που τελικά κατέλαβε το “Nancy Boy”. Σοφή επιλογή.

    Info ⓘ

    Artist: Sober On Tuxedos

    Album: Good Intentions

    Label: Heaven Music

    Release Date: 11/12/2020

    Genre: Nu Metal, Metalcore

    Info

    Artist: Placebo

    Album: Placebo

    Label: Hut

    Release Date: 17/06/1996

    Genre: Alternative Rock

    Placebo tracklist

    1. Come Home

    2. Teenage Angst

    3. Bionic

    4. 36 Degrees

    5. Hang On to Your IQ

    6. Nancy Boy

    7. I Know

    8. Bruise Pristine

    9. Lady of the Flowers

    10. Swallow

    Personnel

    Producer: Brad Wood, Phil Vinall

    Placebo: Brian Molko (Φωνή, κιθάρα, πλήκτρα, synthesizer), Stefan Olsdal (Μπάσο, κιθάρα, πλήκτρα, πιάνο, synthesizer), Robert Schultzberg (Τύμπανα, κρουστά)

    Follow Placebo

    Placebo (OW) | Facebook | Instagram | X/Twitter | YouTube | Spotify

    Placebo
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοPlacebo: Black Market Music | Μια μουσική στροφή
    Επόμενο Black Metal: Κανείς όπως οι Νορβηγοί

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Placebo: Black Market Music | Μια μουσική στροφή

    2024-06-07

    Placebo, 21/07/2022 @Τεχνόπολη

    2024-06-07

    Placebo: Never Let Go | Album Review

    9.0 2024-06-07

    Placebo: Without You I’m Nothing | Loud and Proud

    2023-10-12
    Our Picks

    Orange Goblin: Από το Heavy blues στη Stoner/Doom

    2025-03-08

    SOEN, Church of the Sea, 05/09/23 @Fuzz Live Music Club | Live Report

    2023-09-10
    7.5

    Alkaline Trio: Blood, Hair, And Eyeballs | Album Review

    2024-02-03

    Release Athens 2023 x SNF Nostos: Central Cee, IAMDDB, Sidarta, 20/06/2023 @Ξέφωτο ΚΠΙΣΝ | Live Report

    2023-06-21
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    ΜΟΥΣΙΚΗ

    Venom Inc.: “We are our own gods and devils”

    Από Ελευθερία Μαυροκεφάλου2025-05-08

    Venom Inc.’s Tony Dolan explores chaos, duality, and raw sound through There’s Only Black—an album that rejects polish for truth

    Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”

    2025-05-07

    The Beatles: Let It Be | O «θάνατός» τους σε live μετάδοση

    2025-05-03

    Το “Shōgun” επιστρέφει με δεύτερη σεζόν το 2026

    2025-04-30
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks
    5.0

    Steel Panther: On The Prowl | New Album Review

    2023-05-21

    BRUIT ≤ | Οι βιομηχανικές κοινωνίες μας βρίθουν εκμετάλλευσης

    2023-04-18

    Van Halen: 1984 | A Glorious End of a Great Era

    2024-01-09
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.