Close Menu
    What's Hot

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    2025-05-14

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13

    Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

    2025-05-13
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”
    • Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!
    • Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα
    • Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem
    • Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»
    • The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    • Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review
    • Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας
    Τετάρτη, 14 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Marva Von Theo: Με το “The Woman I Left Behind” ξεκινά ένα νέο μουσικό κεφάλαιο

      2025-05-09

      Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”

      2025-05-07

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11

      Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn

      2025-05-11

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Judge Dredd: Τι πήγε στραβά με την ταινία του Stallone
    Αφιερώματα & Άρθρα

    Judge Dredd: Τι πήγε στραβά με την ταινία του Stallone

    Πώς η πολλά υποσχόμενη μεταφορά του Judge Dredd από τον Sylvester Stallone κατάφερε να χάσει κάθε επαφή το source material της
    Κώστας ΧανδρινοςΑπό Κώστας Χανδρινος2023-11-29
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Σε μια συνέντευξή του το 2010, ο Sylvester Stallone, είχε δηλώσει ότι μετάνιωσε για δυο ταινίες του μονάχα. Αυτές ήταν το “Cobra” και το σημερινό μας θέμα, το “Judge Dredd“. Δύο ταινίες σε αρκετά διαφορετικό ύφος μεταξύ τους. Η πρώτη μάλιστα, αρχίζει να χαίρει μιας σχετικής επανεκτίμησης λόγω της ρετρολαγνείας των ’80ς που μας διακατέχει. 

    Τα πράγματα, όμως, για τη δεύτερη είναι διαφορετικά. Ίσως τη θυμόμαστε ακόμα και μετά από δεκαετίες, αλλά δεν το κάνουμε για καλούς λόγους. Την έχουμε στο μυαλό μας ως μία άστοχη μεταφορά του θρυλικού κόμικ της 2000AD. Αυτής της πολύχρωμης πανκ κολλεκτίβας που κατόρθωσε να ανεβάσει τον πήχη των βρετανικών κόμικ ακόμα πιο ψηλά.

    judge dredd, stallone

    Κι όμως, αν ρίξει κανείς μια πιο προσεκτική ματιά στον Δικαστή Dredd του Stallone, θα δει πολλά πράγματα που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν υπέρ του και λιγότερες -αλλά σημαντικότερες- παραφωνίες. Οι οποίες μετά την έλευση του μικρού, αλλά θαυματουργού Dredd με τον Karl Urban κάτω από το κράνος, έγιναν ακόμη μεγαλύτερες. Πάμε να δούμε πώς τα παρασκήνια γεμάτα χολιγουντιανό βεντετισμό κράσαραν μια πολλά υποσχόμενη ταινία-κόμικ.

    Σε κάποια φάση, πρότειναν τον Arnold Schwarzenegger για τον ρόλο του Δικαστή Dredd

    Το 1995, ο Stallone, ορμώμενος από το πολύ επιτυχημένο “Demolition Man“, είπε να καταπιαστεί με κάτι που φάνταζε ως συγγενής αυτού του σύμπαντος. Τον Δικαστή Ντρεντ. Μια βαθιά σάτιρα του βρετανικού και αμερικανικού δυστοπικού κλίματος. Προεξάρχουσα φιγούρα της, ένας “πετρομούρης” μπάτσος που ταυτόχρονα έχει τη δικαιοδοσία να είναι δικαστής, ένορκος κι εκτελεστής. Παρμένος από τον Dirty Harry του Clint Eastwood, ο Dredd στρογγυλοκάθισε στις πλέον μεγάλες φιγούρες των κόμικ σχεδόν από το 1977 όταν και ντεμπούταρε από τους John Wagner και Carlos Ezquerra.

    Λογικό κι επόμενο λοιπόν, να τραβήξει το ενδιαφέρον της κινηματογραφικής βιομηχανίας για να τον δούμε κι επί της οθόνης. Οι πρώτες προσπάθειες έγιναν στα μέσα της δεκαετίας του ‘80. Ωστόσο, λόγω μπλεξιμάτων στα δικαιώματα, η ταινία-τελικό προϊόν έγινε έμμεσα μια άλλη τεράστια φιγούρα της ποπ κουλτούρας. Αυτή του Robocop. Και είναι ακριβώς αυτή η αισθητική που έδωσε ο Paul Verhoeven σ’ εκείνη την ταινία και που θα ταίριαζε στον Dredd για τη δική του. 

    Μετά από μερικές διαπραγματεύσεις και κάποια αποτυχημένα κάστινγκ η μπίλια έκατσε στον Stallone. Εδώ να σημειώσουμε ότι σε κάποια φάση πρότειναν τον Arnold Schwarzenegger για τον ρόλο. Τελικά, ο Sly, τον οποίο επέλεξαν, είδε την προοπτική που θα είχε ένα τέτοιο πρότζεκτ. Αυτό που δεν αντιλήφθηκε, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, ήταν το πώς να μεταφέρει τον χαρακτήρα στη μεγάλη οθόνη. H ατάκα του, κλασική πια: “…we shouldn’t have tried to make it Hamlet; it’s more Hamlet and Eggs…”.

    Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του “Judje Dredd” ήταν η άρνηση του Stallone να φοράει το κράνος για όλη την ταινία

    Στη σκηνοθεσία, ο πιστός φαν των κόμικ, αλλά πρωτάρης τότε, Danny Cannon, στη μόλις δεύτερή του ταινία μεγάλου μήκους. Ο Danny ζορίστηκε αρκετά απέναντι σε έναν σταρ μεγέθους Stallone. Αναγκάστηκε να κάνει μπόλικες συζητήσεις, καυγάδες και εντέλει υποχωρήσεις. Φυσικά, όλες ήταν εις βάρος της καλλιτεχνικής ματιάς και υπέρ της εμπορικότητας. 

    Η κορυφή του παγόβουνου σε όλο αυτό είναι φυσικά το γεγονός ότι ο Stallone δε δέχθηκε να φοράει το κράνος για όλη την ταινία. Δεν είχε καταλάβει ότι ο χαρακτήρας που υποδύεται, είναι το σύμβολο του Νόμου. Δε μας απασχολεί η φάτσα του. Κι έτσι μετά το πρώτο τέταρτο του φιλμ, οι φανς του Dredd είδαν αυτό που δεν είχαν δει ποτέ στα κόμικ. Το πρόσωπο του κυρίου “I am the Law”. Και φυσικά δεν το εκτίμησε κανείς.

    judge dredd, stallone, no mask

    Αυτό είναι με διαφορά το μεγαλύτερο ατόπημα της ταινίας. Δεν καταλαβαίνει πώς να στήσει τον ίδιο της τον κεντρικό χαρακτήρα. Ο Dredd δεν είναι ήρωας, ούτε η αστυνομοκρατία του κόσμου του είναι προϊόν κάποιας εξιδανικευμένης πολιτείας. Αντ’ αυτού, είναι η εικόνα ενός κόσμου βγαλμένου μέσα από έναν πυρηνικό όλεθρο, με την ανθρωπότητα σαρδελιασμένη σε τεράστιες μεγαλουπόλεις και το έγκλημα να θερίζει. Επομένως, η ανθρώπινη συνήθεια της κλιμάκωσης των μέτρων για την υποτιθέμενη “διατήρηση της τάξης” οδηγεί σε έναν εκφυλισμό των εννοιών της αστυνόμευσης, της δικαιοσύνης και της αυτόκλητης υπεράσπισης του νόμου, που ναι μεν κάποιοι το παρουσιάζουν ως ιδανικό, ωστόσο απέχει αρκετά από την πραγματική έννοια του όρου.

    Ο “Judje Dredd” ήταν μία τεράστια χαμένη ευκαιρία, το οποίο είναι πιο επίπονο από το να ήταν απλώς κακή

    Στην ταινία, έχουμε μια νερωμένη και εξαιρετικά καλοντυμένη φιγούρα του Dredd. Συγκεκριμένα, είτε το πιστεύετε είτε όχι,  ο Gianni Versace έχει αναλάβει το ενδυματολογικό. Ο Δικαστής δείχνει κουλ, επιβάλλει τον Νόμο, γκαρίζει συχνά-πυκνά τα one-liners του με ηθελημένα ή και όχι κωμικά αποτελέσματα. Κι ενώ το καστ απαρτίζεται από τους Stallone, o Armand Assante, Diane Lane, Jurgen Prochnow, Ian Dury και διάολε, ακόμα και τον Max von Sydow, δεν μπορούν να σώσουν την ταινία. Ο λόγος είναι απλός, γιατί έχει πάρει λάθος κατεύθυνση εξαρχής. 

    Ακόμα και ο Rob Schneider που άκουσε τα εξ’αμάξης, νομίζω πως είναι ο μόνος που έστω και με τον ενοχλητικό του τρόπο προσπαθεί να κάνει χιούμορ, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους. Ωστόσο, εκεί που η ταινία λάμπει είναι στην παραγωγή της. Και αντίστοιχα, εκεί που ψιλοχωλαίνει η ταινία του 2012. Το “Judge Dredd” αποτελεί μια τρομερά εύστοχη απεικόνιση του σύμπαντος του Δικαστή. Η Mega City-One, τα όπλα, τα ABC Warriors, η περίφημη κανιβαλιστική συμμορία Angel και όλα αυτά σε μια εποχή που το CGI βρισκόταν στα γεννοφάσκια του. Βέβαια, και η τρομερή μουσική του Alan Silvestri κλείνει πολύ ωραία το πακέτο της ταινίας. Η οποία όμως πέραν του περιτυλίγματος, κρύβει από κάτω της μια τεράστια χαμένη ευκαιρία. Κι αυτό είναι ακόμα πιο επίπονο από το να ήταν απλώς μια κακή ταινία.

    Info ⓘ

    Artist: Morrissey

    Album: I Am Not a Dog on a Chain

    Label: BMG

    Release Date: 20/03/2020

    Genre: Indie Rock

    Info

    Movie: Judge Dredd

    Duration: 96′

    Year: 1995

    Genre: Action, Crime, Sci-fi

    Director: Danny Cannon

    Starring

    Sylvester Stallone, Armand Assante, Rob Schneider

    Useful links

    IMDB | Rotten Tomatoes

    Action Crime Sci-fi Sylvester Stallone
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοMisty Route & Blind Sun ζωντανά στην Death Disco
    Επόμενο Release Athens 2024 | Ξεκίνησε η προπώληση για Massive Attack

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Kraven the Hunter | Film Review | Τα ίδια Παντελάκη μου…

    4.0 2024-12-18

    Echo | Season 1 | Review

    4.0 2024-01-10

    Dredd: I Am The Law

    2023-11-29

    The Equalizer 3 | Movie Review

    7.0 2023-10-20

    John Wick: Chapter 4 | Ο Keanu Reeves επιστρέφει για να μοιράσει δικαιοσύνη!

    2022-12-27

    Training Day: Όταν ο Alonzo Harris μάς ξενάγησε στη σκοτεινή πλευρά

    2022-09-02
    Our Picks

    Ήξερες ότι είναι διασκευές; Pt. IV (Quiet Riot, Nazareth)

    2023-12-29

    Rotting Christ: Thy Mighty Contract | Το λίκνο του Hellenic Black Metal

    2024-11-09

    Black Sabbath: Paranoid | Μία κακόγουστη φάρσα

    2024-09-11

    Pearl Jam: Vs. | Όπλα, αστυνομία και softball

    2022-10-19
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    Από DEPART Staff2025-05-14

    Οπτικοακουστικό ντοκουμέντο από τους Queens of the Stone Age, γυρισμένο στις κατακόμβες του Παρισιού, κάνει πρεμιέρα στις 5 Ιουνίου

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13

    Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

    2025-05-13

    Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

    2025-05-12
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks

    Claudio Simonetti: Ο θρύλος της κινηματογραφικής μουσικής τρόμου έρχεται στο Gazarte

    2025-02-25

    Release Athens 2023 | Και ο Baxter Dury στο πλευρό των Madrugada & Wet Leg

    2023-04-23

    Ο Goran Bregovic για μια συναυλία στο Ηρώδειο

    2024-08-31
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.