Close Menu
    What's Hot

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13

    Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

    2025-05-13

    Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

    2025-05-13
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!
    • Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα
    • Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem
    • Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»
    • The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    • Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review
    • Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας
    • Benediction: Ravage of Empires | Album Review
    Τετάρτη, 14 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Marva Von Theo: Με το “The Woman I Left Behind” ξεκινά ένα νέο μουσικό κεφάλαιο

      2025-05-09

      Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”

      2025-05-07

      Ανακοινώθηκε ο ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ: Η μεγαλύτερη ραπ συναυλία του καλοκαιριού

      2025-04-24

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11

      Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn

      2025-05-11

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Τα Ίχνη της Βίας (Leave No Traces) | Movie Review
    CINEMA

    Τα Ίχνη της Βίας (Leave No Traces) | Movie Review

    Χρήστος ΚαραγιάννηςΑπό Χρήστος Καραγιάννης2023-02-19
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Ο κινηματογράφος των χωρών που ανήκαν στο Ανατολικό Μπλοκ εξακολουθεί να μας απασχολεί και μέσα από τις προσεγγίσεις του να καταδεικνύει το κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι. Πιο συγκεκριμένα στην Πολωνία, την προηγούμενη δεκαετία αναδείχθηκε ένας μοναδικός auteur. Ο λόγος για τον Pawel Pawlikowski ο οποίος μάγεψε το κοινό τόσο με την Ida όσο και με το Cold War. Την ίδια δεκαετία ως σκηνοθετικό όνομα στην κινηματογραφική ιστορία της ίδιας χώρας προστίθεται ο Jan P. Matuszynski. Σκηνοθέτης της πολωνικής πρότασης για τα Όσκαρ, Τα Ίχνη της Βίας.

    Μετά από το μεγάλου μήκους ντεμπούτο του με το Cold Dive και αφού με το The Last Family καταπιάστηκε με τη ζωή της οικογένειας του «ζωγράφου των εφιαλτών», Zdzislaw Beksinski. 

    Ο Matuszynski βουτά στο παρελθόν της χώρας του και ιδιαίτερα σε ένα περιστατικό το οποίο είχε απασχολήσει την κοινή γνώμη το 1983. Με Τα Ίχνη της Βίας επιχειρεί να κάνει γνωστό αυτό το περιστατικό στο κοινό. Καταφέρνει, όμως, να αποφύγει αρκετούς από τους σκοπέλους που ελλοχεύουν σε τέτοιου είδους απόπειρες;

    Ο 18χρονος Grzegorz Przemyk συλλαμβάνεται από την πολιτοφυλακή και οδηγείται στο τμήμα όπου ξυλοκοπείται άγρια. Μερικές μέρες αργότερα υποκύπτει στα τραύματά του. Μόνος μάρτυρας του περιστατικού, ο φίλος του, Jurek ο οποίος συνελήφθη μαζί του. 

    Από τη μια ο ρυθμός χωλαίνει επικίνδυνα μετά το πέρας της πρώτης ώρας για να αρχίσει σταδιακά να φαίνεται η έλλειψη σκηνοθετικής φειδούς και η ανασφάλεια στη διήγηση

    Το περιστατικό μαθαίνεται τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Αυτό εκκινεί μια σειρά από γεγονότα που θα φέρουν στο προσκήνιο τη διαφθορά του πολιτικού στερεώματος. Γεγονότα που θα μετατρέψουν τον Jurek και τους κοντινούς του σε εχθρούς τού καθεστώτος.

    Ο Matuszynski ξεκινά την ταινία με έναν τρόπο που δείχνει τη διάθεσή του να μιλήσει με μια σκηνοθετική γλώσσα περίτεχνη αλλά ταυτόχρονα ωμή. Μέσα από κινούμενα μονοπλάνα τοποθετεί τον θεατή στο κέντρο των γεγονότων. Τον κάνει σχεδόν να συμμετέχει στην καθημερινότητα, τη σύλληψη και τον ξυλοδαρμό του νεαρού Przemyk. Και είναι γεγονός πως αυτή η έναρξη προδιαθέτει με τον καλύτερο τρόπο τον θεατή για ένα φιλμ τολμηρό αλλά και άμεσο. Όπως γεγονός είναι πως σε αρκετά από τα κεντρικά σημεία της πλοκής, όπως στην κηδεία του νεαρού, ο σκηνοθέτης δείχνει τις πραγματικές του αρετές.

    Οι δυο κεντρικοί χαρακτήρες του The Stranger είναι γραμμένοι με μινιμαλιστικό τρόπο

    Σταδιακά, όμως, η ταινία αρχίζει να ξεφουσκώνει. Θέλοντας να αποκτήσει μια χροιά θρίλερ και να δείξει τις προεκτάσεις αυτού του γεγονότος. Αυτό την αναγκάζει να επωμιστεί πολύ περισσότερες ευθύνες από αυτές που χρειάζονται για να ειπωθεί η συγκεκριμένη ιστορία. 

    Από τη μια ο ρυθμός χωλαίνει επικίνδυνα μετά το πέρας της πρώτης ώρας. Σταδιακά να φαίνεται η έλλειψη σκηνοθετικής φειδούς και η ανασφάλεια στη διήγηση. Από την άλλη, φαίνεται ότι δεν μπορεί να κατασταλάξει σε κάποιο ενιαίο ύφος. Ακροβατεί διαρκώς ανάμεσα σε μια αγωνία η οποία δεν κλιμακώνεται. Εντάσεις οι οποίες δεν έχουν διάρκεια και ενίοτε αντίκτυπο, αφαιρώντας αρκετά από τα στοιχεία που καθιστούν την πλοκή συνεκτική.

    Η εμμονή του δημιουργού να καταδείξει τη σήψη του καθεστώτος σε όλα τα επίπεδα, αποδιοργανώνει τη σκηνοθεσία του σε σημείο που κάθε μέτρο χάνεται. Οι «κακοί» της ιστορίας μοιάζουν τόσο μονοδιάστατοι και βλακωδώς «σατανικοί» που η όποια κριτική θα ήθελε ενδεχομένως να ασκήσει, μοιάζει γραφική. 

    H ιστορία που διηγείται καταλήγει να φαίνεται μη πιστευτή

    Αφαιρώντας την ανθρώπινη υπόσταση από τα υποκείμενα που εξετάζει και ανάγοντάς τα σε καρτουνίστικες παρωδίες σε μια υποτιθέμενα ρεαλιστική ταινία, αρκετά από τα αφηγηματικά επιχειρήματα χάνονται. Και ως εκ τούτου η ιστορία που διηγείται καταλήγει να φαίνεται μη πιστευτή, ακόμα και αν αρκετά από τα περιστατικά τα οποία φαντάζουν γελοία συνέβησαν όντως.

    Οι δυο κεντρικοί χαρακτήρες του The Stranger είναι γραμμένοι με μινιμαλιστικό τρόπο

    Εν τέλει, αυτό είναι και το βασικότερο πρόβλημα της ταινίας. Δημιουργεί εμφανή δίπολα και προσπαθεί να εντάξει υπερβολικά πολλούς χαρακτήρες και παράλληλες αφηγήσεις, καταλήγοντας να μην εστιάζει επαρκώς σε σημεία που ενδεχομένως θα έπρεπε να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα. Η ταινία ξεκινά αναφέροντας πως κάποιοι από τους χαρακτήρες και τις καταστάσεις έχουν επινοηθεί. Aυτό όμως συμβαίνει ενώ είναι βασισμένη σε πραγματικές μαρτυρίες και γεγονότα. Μία τέτοια επιλογή μας δείχνει πως ο ίδιος ο δημιουργός δεν ήξερε τι ακριβώς να κάνει με το πρωτογενές υλικό του. 

    Τα ίδια τα σύνορα μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας θολώνουν και η όποια υποτιθέμενη αντικειμενικότητα πετάγεται από το παράθυρο. Και μαζί με αυτή και ένα φιλμ που για δυόμιση ώρες προσπαθεί να πείσει πως κάθε λεπτομέρεια που βλέπουμε επί της οθόνης είναι εξίσου σημαντική.

    Ο Matuszynski εμφανέστατα προσπαθεί να δηλώσει πως απεχθάνεται τον κομμουνισμό. Ωστόσο, δεν καταφέρνει να δώσει αρκετά πειστικά επιχειρήματα γιατί η ρητορική του φαίνεται επιδερμική και έτσι αποτυγχάνει να κρατήσει το ενδιαφέρον. Και για να γυριστεί μια ταινία δυόμιση ωρών, πρέπει αν μη τι άλλο να τηρηθούν κάποιοι κανόνες που θα επιτρέψουν την ομαλή παρακολούθησή της.

    Rating:
     4/10
    Info ⓘ

    Artist: Morrissey

    Album: I Am Not a Dog on a Chain

    Label: BMG

    Release Date: 20/03/2020

    Genre: Indie Rock

    Info ⓘ

    Movie Name: Τα Ίχνη της Βίας

    Country: Πολωνία

    Duration: 160′

    Year: 2021

    Genre: Drama

    Personnel 🎬

    Director: Jan P. Matuszynski

    Starring: Tomasz Zietek, Sandra Korzeniak, Jacek Braciak

    Links 🔗

    IMDB | Rotten Tomatoes

    Τα Ίχνη της Βίας

    4.0
      Drama
      Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
      Share. Facebook Twitter Copy Link
      ΠροηγούμενοCrimson Fire | Το Los Angeles θα έρθει στο Temple
      Επόμενο Re/Member | Movie Review

      ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

      House of Ninjas | Season 1 | Review

      8.0 2024-02-18

      Karate Kid | Η διαχρονική γοητεία της σοφίας

      2024-01-16

      Nyad | Movie Review

      5.0 2023-11-07

      Bodies | Series Review

      9.0 2023-10-24

      Oppenheimer | Movie Review

      10.0 2023-08-28

      Squid Game | Season 1 Review | Μια παραβολή του σύγχρονου κόσμου

      8.5 2021-09-19
      Our Picks

      Pulp Fiction: 10 “παρασκηνιακά” facts για την ταινία

      2024-10-14

      1984: Ο Τρομακτικός Καθρέφτης της Εποχής μας

      2024-10-08

      Ufomammut: Εκεί που το Doom συναντά την Ψυχεδέλεια

      2024-10-25

      Jim Carrey: Πολύ περισσότερο από ένας κωμικός

      2025-01-15
      Stay In Touch
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Threads
      • Spotify
      ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
      Events

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      Από DEPART Staff2025-05-13

      Το An Club υποδέχεται το Σάββατο 31 Μαΐου τέσσερα σχήματα από κάθε γωνιά της χώρας,…

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09
      About Us
      About Us

      Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

      Email Us: [email protected]

      Our Picks

      Επιστρέφει στην Ελλάδα αρχές Απριλίου ο Ville Valo!

      2023-09-12

      Alt-rock, heavy riffs & πειραματικοί ήχοι: Pretend We Are Dead, Scarflood & Afasia στο AN Club

      2025-02-26
      8.0

      October Tide: The Cancer Pledge | Album Review

      2023-10-15
      Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • CINEMA
      • POP CULTURE
      • DEPARTISTS
      ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

      © 2025 DEPART

      Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.