Είμαστε λίγο περισσότερο από δύο εβδομάδες μακριά από το “Songs of a Lost World” των The Cure, και ο Robert Smith έχει ήδη μιλήσει γι’ αυτό σε αρκετές συνεντεύξεις. Μία από αυτές είναι βίντεο διάρκειας μίας ώρας και 40 λεπτών, το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε στην ιστοσελίδα του “Songs of a Lost World”. Σ’ αυτό το βίντεο, ο Smith καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων.
Η συνέντευξη γυρίστηκε στα Abbey Road Studios και ίσως έχετε ήδη δει αποσπάσματα που έχουν κοινοποιηθεί στα social media των The Cure. Ο Smith αναφέρεται στη δημιουργία του νέου άλμπουμ, καθώς και στο τι έκανε κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού, ενώ μιλά και για άλλα θέματα. Σε ένα σημείο της συνέντευξης λέει χαρακτηριστικά: «Ακόμα νιώθω σαν εκείνο το 10χρονο παιδί που κοιτάζει το φεγγάρι», αναφερόμενος στο πώς η προσσελήνωση του Apollo 11 επηρέασε τη ζωή του.
Όσον αφορά το “Songs of a Lost World”, ο Smith αναφέρει πως το άλμπουμ είναι πιο συγκεντρωμένο και μικρότερο σε διάρκεια από τα τελευταία τους, και γι’ αυτό το θεωρεί εξαιρετικό. Παραλίγο να κλείσει το άλμπουμ με ένα ακουστικό κομμάτι, το οποίο τελικά έκοψε επειδή δεν ταίριαζε με την ατμόσφαιρα. Επίσης, κάποιοι παρατήρησαν ότι τραγούδια που έπαιξαν στην περιοδεία “Shows of a Lost World Tour” δεν περιλαμβάνονται στο άλμπουμ. Ο Smith επιβεβαίωσε ότι η μπάντα σκοπεύει να κυκλοφορήσει άλλα δύο άλμπουμ, με το επόμενο να είναι «σχεδόν έτοιμο», ενώ το τρίτο βρίσκεται σε πιο πρώιμο στάδιο.
Το 2004, οι Green Day κυκλοφόρησαν το “American Idiot”, που τους χάρισε και ένα Grammy για το καλύτερο ροκ άλμπουμ
Στη συνέντευξη ανακοινώθηκε επίσης ότι οι The Cure θα ξεκινήσουν περιοδεία το φθινόπωρο του 2025, η οποία θα συνεχιστεί μέχρι το 2028, χρονιά κατά την οποία θα γιορτάσουν την 50ή τους επέτειο. Ο Smith, που θα γίνει 70 ετών το 2029, σχολίασε ότι ίσως τότε να είναι το κατάλληλο σημείο για να σταματήσει.
Τέλος, ο Smith μίλησε στους *Sunday Times* για την τιμή των εισιτηρίων και τη δυναμική τιμολόγηση, εκφράζοντας την ενόχλησή του για τα υπερβολικά κέρδη, ενώ υποστήριξε ότι, αν οι οπαδοί εξοικονομούσαν χρήματα από τα εισιτήρια, θα τα ξόδευαν σε μπύρα ή merch, δημιουργώντας μια θετική ατμόσφαιρα.