Close Menu
    What's Hot

    The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

    2025-05-12
    9.0

    Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

    2025-05-12

    Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

    2025-05-12
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    • Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review
    • Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας
    • Benediction: Ravage of Empires | Album Review
    • Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει
    • Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn
    • Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση
    • Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας
    Δευτέρα, 12 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Marva Von Theo: Με το “The Woman I Left Behind” ξεκινά ένα νέο μουσικό κεφάλαιο

      2025-05-09

      Black Soul Horde: Δείτε το lyric video για το νέο τραγούδι “Death’s Parade”

      2025-05-07

      Ανακοινώθηκε ο ΛΕΞ στο ΟΑΚΑ: Η μεγαλύτερη ραπ συναυλία του καλοκαιριού

      2025-04-24

      Οι Alice Cooper επιστρέφουν μετά από 50 χρόνια

      2025-04-22

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Venus Effect: όταν το βλέμμα επιστρέφει μέσα από τη μουσική

      2025-04-03

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11

      Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn

      2025-05-11

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      Ξαναβλέποντας το “Revenge of the Sith”: Είκοσι χρόνια μετά, τα prequels βρίσκουν τη δικαίωσή τους

      2025-04-27

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Οι Conifère για πρώτη φορά στην Ελλάδα!

      2025-02-27

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    Συνεντεύξεις

    The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

    Συνέντευξη με τον Alexander von Meilenwald για την πορεία των The Ruins of Beverast, λίγο πριν τις εμφανίσεις τους σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2025-05-12
    Facebook Twitter Copy Link
    The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Οι The Ruins of Beverast είναι το όραμα του Alexander von Meilenwald, ενός δημιουργού που μετατρέπει το σκοτάδι σε ένα ηχητικό τοπίο, ακραίο, τελετουργικό, αλλά και βαθιά προσωπικό. Με αφορμή την επιστροφή του στην Ελλάδα, μιλήσαμε μαζί του για τη μοναχική φύση της δημιουργίας, την εξέλιξη της σύνθεσης, την ανάγκη για μελωδία μέσα στο χάος, και τη σχέση του με το παρελθόν και το τώρα.

    Το ντεμπούτο σας “Unlock the Shrine” ήταν μια δυναμική δήλωση προθέσεων: ωμό, τελετουργικό, αλλά και βαθιά ατμοσφαιρικό. Κοιτώντας πίσω, πώς βλέπεις αυτό το άλμπουμ σε σχέση με ό,τι ακολούθησε;

    Alexander von Meilenwald: Αγαπώ αυτό το άλμπουμ, όπως και κάθε άλλο που ακολούθησε. Είναι προφανές ότι το ντεμπούτο είναι πάντα ένα ιδιαίτερο προσωπικό ορόσημο, και στην περίπτωση του “Unlock the Shrine” ήταν η πρώτη φορά που προσπάθησα να συνθέσω ένα ολόκληρο άλμπουμ μόνος μου. Ήμουν απίστευτα ενθουσιασμένος και γεμάτος ενέργεια. Νομίζω, εκ των υστέρων, ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους συνέβη αυτό, ήταν και γιατί επιτέλους μπορούσα να γράψω το είδος της μουσικής που πάντα ήθελα, αλλά δεν μπορούσα να το κάνω στο προηγούμενο συγκρότημά μου. Αρχικά, το άλμπουμ δεν προοριζόταν καν για κανονική κυκλοφορία, το ηχογράφησα σαν ντέμο. Ήταν ο Sven, ένας στενός μου φίλος, που με ενθάρρυνε να το κυκλοφορήσουμε μόνοι μας, και έτσι γεννήθηκε όχι μόνο το “Unlock the Shrine”, αλλά και η Ván Records.

    The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

    Με κάθε κυκλοφορία, οι The Ruins of Beverast γίνονται όλο και πιο πολυεπίπεδοι και καθηλωτικοί. Αντιμετωπίζεις κάθε άλμπουμ σαν νέα ηχητική εξερεύνηση ή ως συνέχεια μιας εξελισσόμενης ηχητικής μορφής έκφρασης;

    Πολύ ειλικρινά θα σου πω πως αυτό συμβαίνει μάλλον κατά λάθος. Δεν προσπαθώ να βρω ένα σημείο εκκίνησης για να χτίσω πάνω του. Ξεκινάω κάθε άλμπουμ μέσα στο απόλυτο σκοτάδι, και κατά κάποιον τρόπο, τελικά μετατρέπεται σε άλμπουμ των The Ruins of Beverast, ενώ με κάποιο τρόπο έχει παρόμοιο εκφραστικό άξονα με τα προηγούμενα. Πρώτα γίνεται η συλλογή υλικού: στιχουργικές ιδέες, μουσικά αποσπάσματα, samples, φωνητικές γραμμές κλπ και μετά από εκεί απλά αφήνομαι στην φυσική ροή του. Δεν κάνω ποτέ κάποιο πλάνο για το αν το άλμπουμ θα είναι πιο γρήγορο ή πιο αργό, πιο περίπλοκο ή πιο απλό από το προηγούμενο. Αν αυτό τελικά συμβαίνει, μάλλον είναι είτε λόγω καλύτερων συνθετικών ή εκτελεστικών δεξιοτήτων, είτε λόγω καλύτερων τεχνικών δυνατοτήτων. Ίσως είναι απλώς μια φυσική εξέλιξη.

    Από το “Rain Upon the Impure” μέχρι το “Blood Vaults”, το στυλ παραγωγής σου έγινε καθαρότερο και πιο διαυγές. Ήταν αυτό μια συνειδητή αλλαγή για να υπηρετήσει καλύτερα την αυξανόμενη συνθετική πολυπλοκότητα του υλικού;

    Όχι, απλώς μάθαινα μέσα από τις προηγούμενες ηχογραφήσεις. Άρχισα να κατανοώ τις τεχνικές πληρέστερα. Από το “Exuvia” και μετά είχα τη δυνατότητα να ηχογραφώ σε κανονικό στούντιο, καθώς ο Michael Zech έγινε μέλος της live μπάντας μας. Αν δεν ήταν αυτός, πιθανόν να μην επέλεγα ποτέ να δουλέψω σε στούντιο. Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα ο τρόπος δουλειάς εκεί, ενώ η πολυφωνία δημιουργεί συχνά εντάσεις. Αλλά με τον Michael έχουμε γίνει φίλοι και μοιραζόμαστε παρόμοια μουσική οπτική, οπότε η συνεργασία στο στούντιο είναι και παραγωγική και ρέει ομαλά.

    Ο ήχος της κιθάρας και η ατμόσφαιρα των τυμπάνων είναι ζωτικής σημασίας στη μουσική σου. Κατά τι ποσοστό πιστεύεις πως αυτό οφείλεται στην παραγωγή και την μίξη και κατά τι ποσοστό στην διαδικασία της σύνθεσης;

    Ηχογραφώ ντέμο για κάθε τραγούδι, και αυτά ουσιαστικά καθορίζουν τον τόνο για όλα όσα ακολουθούν, φυσικά σε συνδυασμό με το χαμηλό κούρδισμα της κιθάρας και συγκεκριμένα εφέ που προτιμώ για τις lead και καθαρές κιθάρες. Στο στούντιο, τα keyboards και τα samples παραμένουν αρκετά ίδια με το ντέμο. Προσθέτουμε extra layers στις lead κιθάρες, πειραματιζόμαστε με κρουστά και καθαρά φωνητικά, ενώ ο Michael διαθέτει πολλές τεχνικές δυνατότητες που μας δίνουν ακόμη περισσότερες διόδους έκφρασης. Νομίζω ωστόσο πως το μεγαλύτερο μέρος της ατμόσφαιρας, καθορίζεται κιόλας από το στάδιο της αρχικής σύνθεσης.

    Πολλά από τα τραγούδια σου ξεπερνούν τις συμβατικές διάρκειες. Ποια είναι η φιλοσοφία σου γύρω από τη δομή ενός κομματιού και πώς ξέρεις πότε ένα κομμάτι έχει ολοκληρωθεί;

    Alexander von Meilenwald: Συχνά συγκρίνουν την μουσική μας με μία ταινία. Κάθε τραγούδι των TROB έχει τη δική του δραματουργία, πλοκή και ατμόσφαιρας. Αυτή η δραματουργία πρέπει να ολοκληρωθεί, και ποτέ δεν τη μετρώ με βάση τη διάρκεια. Απλώς ακούω ξανά και ξανά και κρίνω αν η ιστορία λέγεται με τον σωστό ρυθμό και την σωστή έκταση, και αν κάθε στοιχείο έχει τον χώρο που χρειάζεται. Μπορεί αυτό να οδηγήσει σε τραγούδια 15 λεπτών, αλλά δεν με φοβίζει. Το να περιορίσεις ένα τραγούδι χρονικά μπορεί να το καταστρέψει, κατά τη γνώμη μου.

    |The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

    Υπάρχουν στιγμές λεπτεπίλεπτων μελωδιών μέσα στο χάος. Βλέπεις την ομορφιά ως αναγκαίο στοιχείο της ακραίας μουσικής ή ως αντιθετικό στοιχείο της βαρβαρότητάς της;

    Οι μελωδίες και οι πιο ήρεμες στιγμές είναι απαραίτητες. Στέκουν σαν βράχοι πάνω στους οποίους χτυπούν τα κύματα της άγριας θάλασσας, κάπως έτσι το νιώθω. Η βαρβαρότητα και η αγριότητα κουράζουν γρήγορα, και η προσοχή του ακροατή είναι εύκολο να χαθεί. Όσο κι αν μου αρέσει να ακούω Black Witchery και Conqueror, θέλω στη δική μου μουσική να υπάρχει μεγάλη διαφορά δυναμικών. Αυτό είναι που της δίνει χαρακτήρα. Τα blastbeats και τα tremolo riffs είναι στάνταρ στο metal, αλλά οι στιγμές που αντίκεινται σε αυτό, είναι οι πραγματικοί φάροι των τραγουδιών.

    Τα φωνητικά στους The Ruins of Beverast κυμαίνονται από τραχιά growls μέχρι γλυκές μελωδίες. Πώς αποφασίζεις ποια φωνή χρειάζεται κάθε τραγούδι ή κάθε σημείο;

    Υπάρχει πληθώρα παραγόντων που το καθορίζουν. Πρώτα απ’ όλα είναι θέμα ενορχήστρωσης. Αν ένα μέρος είναι ήδη γεμάτο από layers ή γενικά “φορτωμένο”, δεν θα προσθέσω ένα ακόμα μελωδικό φωνητικό γιατί συνήθως το αποδυναμώνει. Επιπλέον, οι στίχοι επηρεάζουν άμεσα την ερμηνεία. Υπάρχουν λέξεις ή φράσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν με καθαρά φωνητικά και το αντίστροφο φυσικά! Επίσης, τα φωνήεντα, οι συλλαβές και το μέτρο παίζουν ρόλο, γιατί δεν αποδίδεται κάθε στίχος σωστά με καθαρά φωνητικά. Είναι εύκολο να ακουστεί πολύ άδειος. Κατά τη σύνθεση, εμφανίζονται φυσικά κι άλλοι παράγοντες που καθορίζουν το είδος φωνητικών. Είναι ένα περίπλοκο ζήτημα και χαίρομαι που το συζητάμε.

    Ανατρέχεις ποτέ σε παλαιότερο υλικό όταν γράφεις νέα κομμάτια, είτε για έμπνευση είτε για θεματική συνέχεια;

    Στην πραγματικότητα, όχι. Δεν αντιλαμβάνομαι το καλλιτεχνικό μου όραμα ως μια διαρκή αποστολή αυτοβελτίωσης. Κάθε μουσική περίοδος της ζωής μου έχει το δικό της πρόσωπο, κίνητρο και χαρακτήρα, και απεχθάνομαι να τις συγκρίνω μεταξύ τους ως προς την ποιότητα ή την εξέλιξη. Δεν είναι καλύτερες ή χειρότερες, απλώς διαφορετικές. Όταν το αποδέχτηκα αυτό, ένιωσα άνετα να ξεκινώ κάθε νέο μουσικό εγχείρημα από το απόλυτο σκοτάδι, χωρίς σταθερά σημεία αναφοράς. Έτσι, κάθε άλμπουμ και κάθε τραγούδι αποκτά το δικό του χρώμα και χαρακτήρα, και με βοηθάει να μην επαναλαμβάνομαι.

    Το όριο ανάμεσα στα metal και μη-metal στοιχεία στον ήχο σου γίνεται ολοένα και πιο ασαφές. Υπάρχουν καλλιτέχνες εκτός metal που έχουν επηρεάσει σημαντικά την πρόσφατη προσέγγισή σου στον ήχο;

    Δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Ακούω πάρα πολλές μη-metal μπάντες, αλλά δεν ξέρω αν και πώς με έχουν επηρεάσει στη σύνθεση. Πιθανώς ναι, αλλά δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πού και πόσο. Από τα διαχρονικά αγαπημένα μου είναι οι Killing Joke, Depeche Mode, Sisters of Mercy και φυσικά οι Dead Can Dance. Αν υπάρχει όντως μια αυξανόμενη πειραματική διάθεση στη μουσική των TROB, πιθανόν προέρχεται από το αυξημένο ενδιαφέρον μου για synthesizers και διαφορετικές προσεγγίσεις στην ενορχήστρωση. Αλλά και πάλι, δεν μπορώ να το αποδώσω συγκεκριμένα σε κάποιο συγκρότημα.

    Βλέποντας την εξέλιξή σου μέχρι τώρα, ποια στιγμή θεωρείς πιο καθοριστική για την ταυτότητα των The Ruins of Beverast;

    Η διαδικασία δημιουργίας του “Unlock the Shrine”, θα έλεγα. Η απόφαση να κάνω αυτό το άλμπουμ και η γέννησή του ήταν ένα τεράστιο ρήγμα στη μουσική και προσωπική μου ζωή. Αποφάσισα να κάνω μουσική εντελώς μοναχικά, να συνθέσω ένα full length album μόνος μου και αυτό ήταν ένα τεράστιο βήμα για μένα. Μετά τη διάλυση των Nagelfar, σκεφτόμουν διάφορες επιλογές και μου πήρε αρκετό καιρό μέχρι να νιώσω σίγουρος ότι μπορώ να το κάνω αυτόνομα. Υπήρξε και μια δεύτερη καθοριστική στιγμή: η δημιουργία της live μπάντας. Στις συναυλίες, τα τραγούδια των TROB ξαναζούν και αποκτούν μια νέα ενσάρκωση, κάτι που σίγουρα σηματοδοτεί μια μετατόπιση στην ταυτότητα του σχήματος. Αγαπώ την live εκδοχή μας!

    Info ⓘ

    Artist: Sober On Tuxedos

    Album: Good Intentions

    Label: Heaven Music

    Release Date: 11/12/2020

    Genre: Nu Metal, Metalcore

    Follow TROB

    Bandcamp | Deezer | Facebook | Spotify | Tidal

    Οι The Ruins of Beverast εμφανίζονται ζωντανά την Δευτέρα 12 Μαϊου στο Principal Club Theater στην Θεσσαλονίκη, και την Τρίτη 13 Μαϊου στο Fuzz Live Music Club στην Αθήνα, μαζί με τους 1349, Vitriol και Sarcator.

    Εισιτήρια προπωλούνται μέσω της more.com και του δικτύου καταστημάτων της.

    Heavy Metal Venom Inc.
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοStygian Path: The Lorekeeper | Album Review

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

    9.0 2025-05-12

    Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

    2025-05-08

    Venom Inc.: “We are our own gods and devils”

    2025-05-08

    Rage: Afterlifelines | Album Review

    7.5 2024-05-23

    Diviner: Avaton | Album Review

    8.5 2024-01-22

    Mercyful Fate: Don’t Break the Oath | A Legacy of Darkness

    2021-09-07
    Our Picks

    Ploho: «Με αλληλεγγύη και αγάπη νικάς κάθε δικτάτορα και καθεστώς»

    2023-07-18

    Goa Gil | Πέθανε ο θρύλος της ηλεκτρονικής μουσικής

    2023-10-27

    SOEN, Church of the Sea, 05/09/23 @Fuzz Live Music Club | Live Report

    2023-09-10
    6.0

    Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

    2023-11-18
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Ατζέντα

    Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

    Από DEPART Staff2025-05-12

    Το Death Disco Open Air Festival 2025 επιστρέφει στην Τεχνόπολη με 14 συγκροτήματα και δύο ημέρες γεμάτες dark alternative μουσική

    Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

    2025-05-09

    Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

    2025-05-09

    Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

    2025-05-09
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks

    Mercyful Fate: Don’t Break the Oath | A Legacy of Darkness

    2021-09-07
    6.5

    Machine Head: Unatøned | Album Review

    2025-04-22
    7.5

    King Gizzard & The Lizard Wizard: Laminated Denim | Album Review

    2022-11-06
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.