Close Menu
    What's Hot

    Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

    2025-05-14

    Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

    2025-05-14

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    2025-05-14
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Οι Elephant στο Electricity Sound Studio
    • Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica
    • Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”
    • Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!
    • Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα
    • Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem
    • Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»
    • The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    Πέμπτη, 15 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11

      Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn

      2025-05-11

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » CoB: Hate Crew Deathroll | H όμορφη παλαβομάρα του Alexi Laiho
    Αφιερώματα & Άρθρα

    CoB: Hate Crew Deathroll | H όμορφη παλαβομάρα του Alexi Laiho

    Το "Hate Crew Deathroll" καθιέρωσε τους Children of Bodom και τον Alexi Laiho στη metal σκηνή, συνδυάζοντας σκληρό ήχο, retro επιρροές και εκρηκτική ενέργεια.
    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2023-12-27
    Facebook Twitter Copy Link
    CoB: Hate Crew Deathroll | H όμορφη παλαβομάρα του Alexi Laiho
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Πώς κυλούν έτσι τα χρόνια; Για πολλούς, μοιάζει σαν χθες όταν οι Children of Bodom παρουσίαζαν το εμβληματικό “Hate Crew Deathroll“. Το άλμπουμ που σηματοδότησε και το τελευταίο κεφάλαιο της πορείας τους με το αρχικό line-up. Λίγο μετά την κυκλοφορία του, ο Alexander Kuoppala αποφάσισε να αποχωρήσει, αφήνοντας τον Alexi Laiho και την υπόλοιπη μπάντα να συνεχίσουν χωρίς αυτόν.

    Πίσω από το όνομα της μπάντας κρύβεται ένα σκοτεινό μυστικό. Οι Φινλανδοί Children of Bodom, εμπνευσμένοι από τις ανεξιχνίαστες δολοφονίες τριών εφήβων που κατασκήνωναν στη λίμνη Bodom το 1960, κατέκτησαν την παγκόσμια metal σκηνή με το “Hate Crew Deathroll”. Το άλμπουμ αυτό όχι μόνο τους χάρισε παγκόσμια αποδοχή, αλλά και νέες ευκαιρίες. «Μετά από όλα αυτά τα χρόνια, καταφέραμε να περιοδεύσουμε στις ΗΠΑ για πρώτη φορά», δήλωνε χαρακτηριστικά ο Alexi Laiho, περιφράφοτνας τη σημασία του συγκεκριμένου δίσκου.

    Ύστερα από τέσσερα χρόνια γεμάτα ασταμάτητες συναυλίες, ο Alexi Laiho είχε ξεκάθαρο όραμα για το επόμενο βήμα των Children of Bodom. Ήθελε να μεταφέρει την εκρηκτική ενέργεια των live εμφανίσεών τους σε ένα άλμπουμ που θα την αποτύπωνε πιστά. Στις προηγούμενες κυκλοφορίες τους, η μπάντα είχε δώσει έμφαση στην τεχνική αρτιότητα, όμως τώρα είχε έρθει η στιγμή να ανεβάσουν τον πήχη και να εξελίξουν τον ήχο τους σε νέο, δυναμικό επίπεδο.

    Oι Children of Bodom πήραν τόσο σοβαρά την ηχογράφηση του “Hate Crew Deathroll” που άλλαξαν μέχρι και τη διατροφή τους

    Για να πετύχουν τον νέο τους στόχο, οι Children of Bodom χρειάστηκε να αντλήσουν έμπνευση από διαφορετικές μουσικές πηγές. Σε καθημερινή βάση, το “I Get Wet” του Andrew W.K., και ιδιαίτερα το κομμάτι “Party Hard”, έπαιζε δυνατά, είτε από τα ηχεία της Pontiac του Alexi, είτε στην πίσω αυλή των Astia Studios, όπου δούλευαν με τον Anssi Kippo. Μετά την παύση τους από τα Astia Studios για το “Follow the Reaper”, που ηχογράφησαν με τον Peter Tägtgren, η επιστροφή τους εκεί σήμανε την αρχή ενός νέου δημιουργικού πειραματισμού.

    Εκείνη την περίοδο, οι Children of Bodom βρέθηκαν χωρίς δισκογραφική στέγη. Το συμβόλαιό τους με τη Spinefarm Records, που είχε φιλοξενήσει τα τρία προηγούμενα άλμπουμ τους, έληξε μετά την κυκλοφορία του “Follow the Reaper”. Επιπλέον, η εξαγορά της Spinefarm από τη Universal Music Group το 2002 έφερε νέες προκλήσεις, καθώς το συγκρότημα έπρεπε να αποφασίσει αν θα παρέμενε στη Spinefarm, με την προοπτική τα επόμενα άλμπουμ τους να κυκλοφορούν παγκοσμίως από τη UMG. Παρά τις πολλές προσφορές από άλλες δισκογραφικές, οι Children of Bodom επέλεξαν να συνεχίσουν τη συνεργασία τους με τη Spinefarm, εξασφαλίζοντας έτσι τη διεθνή υποστήριξη της Universal.

    Children of Bodom, Hate crew Deathroll, Alexi Laiho

    Το νέο συμβόλαιο με τη Spinefarm, πλέον υπό την αιγίδα της Universal Music Group, έφερε στους Children of Bodom ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Με την οικονομική στήριξη μίας από τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρείες παγκοσμίως, η μπάντα είχε πλέον πρόσβαση σε εξοπλισμό παραγωγής κορυφαίας ποιότητας. Αυτή η αναβάθμιση αποτυπώθηκε ξεκάθαρα στο “Hate Crew Deathroll”, ένα άλμπουμ που όχι μόνο αγαπήθηκε για τη μουσική του, αλλά και υμνήθηκε για την εξαιρετική του παραγωγή.

    Οι Children of Bodom αποφάσισαν να παραμείνουν στη Spinefarm για την κυκλοφορία του Hate Crew Deathroll

    Μια ακόμα ενδιαφέρουσα αλλαγή που έκαναν οι Children of Bodom κατά την προετοιμασία του “Hate Crew Deathroll” αφορούσε τη διατροφή τους. Για να αντιληφθούμε το μέγεθος της αλλαγής, αξίζει να θυμηθούμε ένα περιστατικό από το παρελθόν. Κάποια χρόνια πριν, οι COB είχαν στείλει τις απαιτήσεις τους σε έναν διοργανωτή. Ενώ οι περισσότερες μπάντες ζητούσαν: «Όχι πρόχειρο φαγητό, όπως: [κατάλογος γνωστών fast food]. Δεχόμαστε μόνο υγιεινό φαγητό», οι Φινλανδοί είχαν κάνει το ακριβώς αντίθετο. Το αίτημά τους έγραφε: «Μόνο πρόχειρο φαγητό, όπως: [κατάλογος γνωστών fast food]. Δεν δεχόμαστε κανένα υγιεινό φαγητό». Μια διατροφική στάση που σίγουρα ξεχώριζε, αλλά φαίνεται πως πλέον είχε έρθει η ώρα να επανεξεταστεί.

    Αυτή τη φορά, οι Children of Bodom αποφάσισαν να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στη φυσική τους κατάσταση. Υιοθέτησαν ένα αυστηρό εβδομαδιαίο διατροφικό πρόγραμμα, που περιλάμβανε αυξημένη κατανάλωση λαχανικών και έθετε αυστηρούς περιορισμούς στο fast food, επιτρέποντάς το μόνο μία φορά την εβδομάδα. Μια αλλαγή που αντικατόπτριζε τη νέα τους προσέγγιση, όχι μόνο στη μουσική, αλλά και στον τρόπο ζωής τους.

    Μια ακόμη διασκεδαστική ιστορία από τη δημιουργία του “Hate Crew Deathroll” αφορά τους στίχους των τραγουδιών. Ο Anssi Kippo τη διηγείται χαρακτηριστικά: «Ο Alexi ολοκλήρωνε τους στίχους κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης. Μια μέρα, στο σαλόνι του στούντιο, που διαθέτει μια μικρή σκηνή, εμφανίστηκε ξαφνικά μια μικρή καλύβα φτιαγμένη από χαρτόκουτα. Στην είσοδό της υπήρχε ένα κομμάτι χαρτί, κολλημένο με ταινία gaffer, που έγραφε: “Lyric Writer hard at work. Do not disturb!”.» Μια σκηνή που αποτύπωνε με χιούμορ τη δημιουργική διαδικασία του Alexi Laiho.

    Nομίζω ότι στο Hate Crew Deathroll βρήκαμε επιτέλους τo ποιοι είμαστε 

    Ωστόσο, η ηχογράφηση του “Hate Crew Deathroll” δεν ήταν μόνο αστείες στιγμές. Οι Children of Bodom και ο Anssi Kippo αντιμετώπισαν αρκετές δυσκολίες, που έθεσαν εμπόδια στη δημιουργική διαδικασία. Ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα προέκυψε μόλις ξεκίνησαν οι ηχογραφήσεις, όταν ο Alexi Laiho έχασε τη φωνή του. Αναγκάστηκε να πάρει άδεια για να αναρρώσει, καθυστερώντας την πρόοδο του άλμπουμ, αλλά και δοκιμάζοντας την υπομονή και την αποφασιστικότητα της μπάντας.

    Με το “Hate Crew Deathroll”, ο ήχος των Children of Bodom απέκτησε μια πιο συμπυκνωμένη και επιθετική ταυτότητα, με έντονη κατεύθυνση προς το thrash metal. Το άλμπουμ ξεχώρισε για τον πιο σκληρό ήχο του σε σχέση με τις προηγούμενες κυκλοφορίες τους. Τα πλήκτρα υποχώρησαν στο παρασκήνιο, αφήνοντας τις κιθάρες να κυριαρχήσουν ως το κύριο όργανο. Παρά τον ακραίο χαρακτήρα του, το άλμπουμ κρύβει μέσα του αρκετές ρετρό πινελιές από τη δεκαετία του ’80. Ο ίδιος ο Alexi Laiho είχε δώσει τη δική του εξήγηση για αυτήν την ιδιαίτερη προσέγγιση.

    Children of Bodom, Hate crew Deathroll, Alexi Laiho

    «Η μεγαλύτερη αδερφή μου ήταν αυτή που με έβαλε στον κόσμο του hard rock της δεκαετίας του ’80. Μεγάλωσα ακούγοντας μπάντες όπως οι Motley Crue, οι WASP, οι Twisted Sister, και αργότερα οι Guns N’ Roses και οι Skid Row. Μου έβαζε κασέτες και σκεφτόμουν: “Γαμώτο, αυτό είναι απίστευτο”. Καθώς μεγάλωνε, η μουσική της γούστα έγινε πιο ακραία. Ξαφνικά μπήκαν στη ζωή μου οι Metallica, οι Sepultura, οι Slayer, και πάλι έλεγα: “Γαμώτο”. Στη συνέχεια, πέρασε στο death και black metal, και η επιρροή της συνεχίστηκε.

    Η τεράστια επιτυχία του “Hate Crew Deathroll”, τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ, επιβεβαιώνεται από την αναγνώριση που έλαβε το “Needled 24/7”

    Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν άφησα πίσω μου τις πρώτες μου επιρροές ή τις μπάντες που αγάπησα από την αρχή. Αυτό είναι κάτι που χαρακτηρίζει τη μουσική των Children of Bodom: μπορείς να διακρίνεις πολλά διαφορετικά στοιχεία. Για παράδειγμα, στα riffs της κιθάρας υπάρχει μια έντονη αίσθηση από τη δεκαετία του ’80, ενώ στους ήχους των πλήκτρων μπορείς να βρεις έντονες αναφορές σε disco vibes της ίδιας εποχής. Είναι ένα παράξενο μείγμα, αλλά με κάποιο τρόπο καταφέραμε να το κάνουμε να λειτουργεί».

    Για τον Alexander Kuoppala, τα πράγματα πήραν μια διαφορετική τροπή. Μετά από μερικά διασκεδαστικά περιστατικά, κατάφερε να εξασφαλίσει μια χορηγία που άφησε εποχή. Μια μέρα, ένα φορτηγό από εταιρεία μπίρας έφτασε στα Astia Studios, ξεφορτώνοντας τεράστιες ποσότητες μπίρας και 120 κουτιά ενεργειακών ποτών. «Ο οδηγός γέλασε και μας είπε να τον καλέσουμε αν χρειαζόμασταν κι άλλα», θυμάται ο Anssi Kippo. Ωστόσο, όταν μετά από μία μόλις εβδομάδα τηλεφώνησαν για να ζητήσουν νέα αποστολή, καθώς τα αποθέματα είχαν ήδη εξαντληθεί, η υπόσχεση δεν τηρήθηκε ποτέ και δεν έλαβαν καμία απάντηση.

    Κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων, το στούντιο είχε γεμίσει ασφυκτικά με πένες. Το κιθαριστικό δίδυμο Alexander Kuoppala και Alexi Laiho είχε αρχίσει να αφήνει πένες κυριολεκτικά παντού. Ο Anssi Kippo θυμάται με χιούμορ τη μέρα που ανακάλυψε μια πένα ακόμα και στο φαγητό του. Την ημέρα του junk food, καθώς απολάμβανε μια πίτσα με πεπερόνι και τυρί, διαπίστωσε ότι περιλάμβανε και μια πένα Jazz3 ως “έκπληξη” στη γέμιση!

    Για πολλούς, το “Hate Crew Deathroll” είναι ο αγαπημένος τους CoB δίσκος

    Η τεράστια επιτυχία του “Hate Crew Deathroll”, τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ, επιβεβαιώνεται από την αναγνώριση που έλαβε το “Needled 24/7“. Το μουσικό βίντεο έκανε την εμφάνισή του στο MTV2 Headbangers Ball, κερδίζοντας σημαντική προβολή στη metal κοινότητα. Επιπλέον, το τραγούδι ξεχώρισε ακόμα περισσότερο, καθώς συμπεριλήφθηκε στο εμβληματικό heavy metal ντοκιμαντέρ “Metal: A Headbanger’s Journey” και αργότερα στο video game “Lollipop Chainsaw”.

    Όταν ρωτήθηκε για τον ήχο του άλμπουμ – και γενικότερα των Children of Bodom – ο Alexi Laiho είχε δώσει μια χαρακτηριστική απάντηση:
    «Θα κατηγοριοποιούσα τη μουσική μας ως death metal; Δεν ξέρω. Για μένα, είναι απλά metal. Έτσι τη λέω, metal και τίποτα παραπάνω. Αλλά άλλοι την αποκαλούν black metal, κάποιοι death metal, άλλοι thrash, ποιος ξέρει τι άλλο. Υπάρχουν εκατομμύρια υποκατηγορίες και μαλακίες, και ειλικρινά, δεν μου αρέσουν καθόλου οι ταμπέλες. Οπότε, μπορείς να τη λες όπως θέλεις»,

    Ο Alexi Laiho είχε τατουάζ με τα γράμματα COBHC (Children of Bodom Hate Crew) στα δάχτυλα του αριστερού του χεριού.

    Η σημασία του “Hate Crew Deathroll” για τους Children of Bodom δεν θα μπορούσε να αποτυπωθεί καλύτερα από τον ίδιο τον Alexi Laiho: «Αυτό ήταν το άλμπουμ όπου επιτέλους βρήκαμε το δικό μας στυλ. Μέχρι τότε πειραματιζόμασταν, ψάχναμε να ανακαλύψουμε ποιοι είμαστε. Στο “Hate Crew Deathroll”, όμως, το βρήκαμε. Είναι σίγουρα ένα από τα πιο σημαντικά άλμπουμ για εμάς, αλλά και ένα από τα καλύτερά μας. Για πολλούς ανθρώπους, αυτός είναι ο αγαπημένος τους δίσκος των Children of Bodom – και δεν τους κατηγορώ. Δεν θέλω να περιαυτολογήσω, αλλά είναι πραγματικά γαμάτο. Όταν το ακούω σήμερα, σκέφτομαι: “Σκατά, φίλε. Τα καταφέραμε”».

    Υ.Γ.: Το κομμάτι “Angels Don‘t Kill” συμπεριλήφθηκε στο soundtrack του βιντεοπαιχνιδιού “Brütal Legend” και το κομμάτι “Hate Crew Deathroll” στο βιντεοπαιχνίδι “Skate”.

    Info ⓘ

    Artist: Sober On Tuxedos

    Album: Good Intentions

    Label: Heaven Music

    Release Date: 11/12/2020

    Genre: Nu Metal, Metalcore

    Info

    Artist: Children of Bodom

    Album: Hate Crew Deathroll

    Label: Spinefarm Records

    Release Date: 06/01/2003

    Genre: Melodic death metal

    Hate Crew Deathroll tracklist

    1. Needled 24/7

    2. Sixpounder

    3. Chokehold (Cocked ‘n’ Loaded)

    4. Bodom Beach Terror

    5. Angels Don’t Kill

    6. Triple Corpse Hammerblow

    7. You’re Better Off Dead

    8. Lil’ Bloodred Ridin’ Hood

    9. Hate Crew Deathroll

    Personnel

    Producer: Anssi “Borat” Kippo

    CoB: Alexi Wildchild Laiho (Φωνή, κιθάρα), Alexander Kuoppala (Κιθάρα), Henkka T. Blacksmith (Μπάσο), Janne Warman (Πλήκτρα), Jaska W. Raatikainen (Τύμπανα)

    Follow Children of Bodom

    CoB (OW) | Deezer | Facebook | Instagram | SoundCloud | Spotify | Tidal | Twitter | YouTube

    Children of Bodom Melodic Death Metal
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοΌταν οι Nirvana έλαμψαν σε εθνικό επίπεδο
    Επόμενο Parov Stelar 16/12/2023 @Floyd | Live Report

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Dark Tranquillity: Endtime Signals | Album Review

    10 2024-08-16

    Bloodred Hourglass: How’s The Heart | Album Review

    9.0 2023-11-19

    At the Gates: Slaughter of the Soul | The face of all your fears

    2023-11-11

    Aetherian: At Storm’s Edge | Album Review

    8.5 2023-08-10

    Νέο single και video από τους In Flames

    2023-01-18

    The Black Dahlia Murder: Verminous | Album Review

    7.5 2020-04-17
    Our Picks

    Comeback Kid, Desolated, Detestment, 05/09/2024 @Arch Club

    2024-05-13

    7 θεωρίες για τη δεύτερη σεζόν του Silo

    2023-09-12

    New Long Fest 2024 Day 1 | Live Report

    2024-07-16

    Planet of Zeus: Όλα συνοψίζονται στη φράση «Είναι αυτό Planet;»

    2024-12-05
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

    Από DEPART Staff2025-05-14

    Οι Elephant επιστρέφουν με ένα 20λεπτο live session στο Electricity Sound Studio, λίγο μετά το νέο τους EP “Generation of Identity Crisis”

    Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

    2025-05-14

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    2025-05-14

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks

    The Best Places to Dine Out in Dingle This Summer

    2021-01-15

    Dimmu Borgir: Death Cult Armageddon | Οι superbands σπάνια πετυχαίνουν

    2023-09-10
    6.5

    Machine Head: Unatøned | Album Review

    2025-04-22
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.