Close Menu
    What's Hot

    Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

    2025-05-20

    Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

    2025-05-20

    DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

    2025-05-20
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”
    • Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205
    • DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)
    • In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου
    • Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη
    • Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»
    • Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review
    • Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο
    Τετάρτη, 21 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

      2025-05-20

      Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

      2025-05-20

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

      2025-05-20

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου

      2025-05-20

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      DVNE on the road: Λιγότερο rock & roll, περισσότερος ρεαλισμός (και podcasts)

      2025-05-20

      In Flames: Colony | Πώς να αλλάξεις χωρίς να χάσεις την ταυτότητά σου

      2025-05-20

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

      2025-05-20

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Venom INC, Krisiun, Hate, Αter, 16/05/2025 @ Gagarin 205

      2025-05-20

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Jeff Hanneman: Ένας ταπεινός θεός του thrash
    Αφιερώματα & Άρθρα

    Jeff Hanneman: Ένας ταπεινός θεός του thrash

    Ο Jeff Hanneman δεν ζήτησε ποτέ τη φήμη, αλλά άλλαξε για πάντα το thrash metal με ψυχή, ταχύτητα και αυθεντικότητα
    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2025-04-30
    Facebook Twitter Copy Link
    Jeff Hanneman: Ένας ταπεινός θεός του thrash
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Υπάρχουν κιθαρίστες που παίζουν γρήγορα. Κάποιοι γράφουν βίαια riffs. Και υπάρχουν οι λίγοι, σπάνιοι μουσικοί που, χωρίς να επιδιώκουν να γίνουν ήρωες, αλλάζουν για πάντα την πορεία της μουσικής. Ο Jeff Hanneman ήταν ένας από αυτούς – μια ήσυχη φιγούρα που ποτέ δεν αναζήτησε τα φώτα της δημοσιότητας. Η παρουσία του, ή μάλλον η απουσία του, παραμένει μια πληγή που αρνείται να επουλωθεί τόσο για τους οπαδούς όσο και για τους μουσικούς. Μουσικοί όπως οι Randy Blythe και Gary Holt έχουν αναφερθεί ανοιχτά στον Hanneman ως τεράστια επιρροή, επιβεβαιώνοντας το μέγεθος της απώλειάς του και τον αντίκτυπο του έργου του σε γενιές metal καλλιτεχνών.

    Πολλοί τον θυμούνται γι’ αυτή την ήσυχη δύναμη. Όμως ο ρόλος του στους Slayer ήταν κάτι πολύ περισσότερο. Ο Hanneman δεν έπαιζε απλά στους Slayer· ήταν οι Slayer, με έναν τρόπο που ξεπερνούσε τη φήμη, τις περιοδείες και τα βραβεία. Όπως το διατύπωσε ο Tom Araya, «Από κάθε άποψη, ήταν η μπάντα». Τα riff του Hanneman έχτισαν το βασίλειο των Slayer, προσφέροντας έναν κόσμο, όπου η αγριότητα συναντούσε τη δυναμική τεχνική. Για να καταλάβει κανείς γιατί ο Jeff Hanneman παραμένει αναντικατάστατος, πρέπει να επιστρέψει στην αρχή. Στον αυτοδίδακτο κιθαρίστα που έμαθε απορροφώντας το χάος γύρω του.

    Γεννημένος στο Oakland της California, ο Hanneman μεγάλωσε ακούγοντας ιστορίες πολέμου από τον πατέρα του, βετεράνο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, και τους αδελφούς του, που υπηρέτησαν στο Βιετνάμ. Ο θάνατος και οι συγκρούσεις ήταν θέματα που συζητιόνταν στο οικογενειακό τραπέζι, όχι ζητήματα προς αποφυγή. Αυτές οι συζητήσεις για τη βία, την ιστορία και τη θνητότητα επηρέασαν τον Hanneman, καταλήγοντας στα κομμάτια των Slayer. Τραγούδια όπως τα “Angel of Death” και “Dead Skin Mask” αποτυπώνουν μια «γοητεία» για τις ιστορικές φρικαλεότητες, καθώς και μια προσωπική αντιπαράθεση με θέματα που γνώρισε σε νεαρή ηλικία.

    Το 1981, η μοίρα έπαιξε τον ρόλο της όταν ο Kerry King συνάντησε τον Jeff Hanneman σε μια αποθήκη έξω από το Los Angeles. Ο King βρισκόταν εκεί για μια οντισιόν, ενώ ο Hanneman περιφερόταν με μια κιθάρα στα χέρια. Λίγα riff αργότερα, οι Slayer είχαν γεννηθεί, όχι σε γραφείο μάνατζερ ή σε γυαλιστερό στούντιο, αλλά μέσα από ένα απλό και ενθουσιώδες “Fuck yeah!” ανάμεσα σε δύο παιδιά που δεν ήξεραν ακόμα τι επρόκειτο να προκαλέσουν.

    Jeff Hanneman: Ένας ταπεινός θεός του thrash

    Από την αρχή, ο Hanneman δεν προσπαθούσε να ταιριάξει. Ο King έτεινε προς το βρετανικό heavy metal, ενώ ο Hanneman βυθίστηκε στο hardcore punk — Dead Kennedys, TSOL, Black Flag — και αυτή η επιθετικότητα πέρασε στο παίξιμό του. Τα πρώτα έργα των Slayer συνδύαζαν το heavy και το ταραχώδες με τρόπους που δεν είχαν ακουστεί ξανά. Το ντεμπούτο τους, “Show No Mercy”, έδειχνε ήδη τα σημάδια ενός τέρατος. Το “Hell Awaits” το προχώρησε ακόμη περισσότερο. Tο “Reign in Blood” ανέτρεψε πλήρως τους κανόνες.

    Είναι σχεδόν κλισέ να πούμε ότι το “Reign in Blood” άλλαξε τα πάντα. Ωστόσο, τα κλισέ υπάρχουν για κάποιον λόγο: τα αριστουργήματα που συνέγραψε ο Hanneman, ειδικά τα “Angel of Death” και “Raining Blood”, αποτέλεσαν σεισμικά γεγονότα. Τριάντα οκτώ λεπτά αμείλικτης βίας, χωρίς δευτερόλεπτο περιττού γεμίσματος. Τα riff του Hanneman εκρήγνυνταν και τα σόλο του ήταν κραυγές ενός κόσμου που κατέρρεε.

    Το “Angel of Death”, ίσως το πιο διαβόητο έργο του, παραμένει παρεξηγημένο από πολλούς. Περιγράφει με γλαφυρό τρόπο τις φρικαλεότητες του Josef Mengele, χωρίς να εξυμνεί το κακό. Αντίθετα, το αντιμετωπίζει κατά μέτωπο. Η γοητεία του Hanneman για τη σκοτεινή πλευρά της ιστορίας λειτουργεί ως πρόκληση: κοιτάξτε αυτόν τον τρόμο, καταλάβετε ότι υπάρχει.

    Παρά τη συμβολή του, ο Jeff Hanneman δεν ένιωθε ποτέ άνετα με τη φήμη. Στη σκηνή, ήταν μια μηχανή: τα ξανθά μαλλιά του πετούσαν, η μαύρη μπλούζα του κολλούσε από τον ιδρώτα και το δεξί του χέρι φαινόταν θολό από την ταχύτητα. Εκτός σκηνής, αποτραβιόταν. Ο Hanneman απέφευγε τις συνεντεύξεις, την προσοχή και αποσυρόταν στο Hemet της Καλιφόρνια, όπου παρακολουθούσε ποδόσφαιρο, συλλέγε αναμνηστικά του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και χανόταν σε βιβλία ιστορίας και βιντεοπαιχνίδια.

    Jeff Hanneman: Ένας ταπεινός θεός του thrash

    «Δεν τον ένοιαζε καθόλου η φήμη», θυμάται ο Kerry King. «Ήθελε απλώς να κάνει αυτό που του άρεσε». Οι ιστορίες οπαδών επίσης το αποδεικνύουν συχνά. Ένας θαυμαστής διηγείται ότι συνάντησε τον Hanneman μετά από μια συναυλία, περιμένοντας να δει έναν ροκ σταρ. Αντίθετα, βρήκε έναν ταπεινό, σχεδόν ντροπαλό τύπο, που αφιέρωσε περισσότερο χρόνο ρωτώντας τον για τη ζωή του παρά μιλώντας για τον εαυτό του. Τέτοιες στιγμές ενίσχυαν τον δεσμό ανάμεσα στον Hanneman και το κοινό των Slayer, δείχνοντας πως η βίαιη μουσική προερχόταν από έναν βαθιά αυθεντικό άνθρωπο.

    Πέρα από τη σκηνή και τους δίσκους όμως, ο Hanneman έδινε μάχες και στο παρασκήνιο. Ο Hanneman δεν ήταν αλάνθαστος. Έπινε πολύ, μέρος των σκληρών πάρτι που χαρακτήριζαν τα πρώτα χρόνια της μπάντας, και αυτή η συνήθεια έγινε μόνιμη στη ζωή του. Οι φίλοι και η οικογένειά του παρακολουθούσαν με ανησυχία, καθώς η κατάστασή του επιδεινωνόταν, ειδικά μετά τον θάνατο του πατέρα του το 2008, μια απώλεια που τον συγκλόνισε. Επιπλέον, ένα σχεδόν θανατηφόρο δάγκωμα από αράχνη το 2011 οδήγησε σε νεκρωτική απονευρωσίτιδα, μήνες χειρουργικών επεμβάσεων και σε μια μακρά, επώδυνη αποκατάσταση.

    Παρά τις δυσκολίες, προσπάθησε να επιστρέψει στους Slayer. Συμμετείχε σε δύο τραγούδια στο encore της συναυλίας “Big 4” στο Indio της Καλιφόρνια — τα “Angel of Death” και “South of Heaven”. Για τους οπαδούς, το να δουν τον Hanneman ξανά στη σκηνή ήταν μια έκρηξη ελπίδας. Ωστόσο, πίσω από τα φώτα, ήταν φανερό πως είχε αλλάξει. Η ταχύτητα, η αγριότητα και η αδιάκοπη σκληρότητα που τον χαρακτήριζαν είχαν μειωθεί. Για έναν τελειομανή όπως ο Jeff Hanneman, αυτό ήταν αδιανόητο.

    Οι πιο κοντινοί του άνθρωποι προσπάθησαν να τον καθησυχάσουν: ακόμα κι αν δεν μπορούσε να εμφανιστεί ζωντανά, θα μπορούσε τουλάχιστον να συνθέτει. Ωστόσο, ο Hanneman δεν δεχόταν μισές λύσεις. Δεν θα επέστρεφε αν δεν μπορούσε να είναι ο εαυτός του, πλήρως και χωρίς συμβιβασμούς. Αυτός ήταν τελικά ο λόγος για τον οποίο η απουσία του, και αργότερα ο θάνατός του, αποτέλεσε τόσο σκληρό πλήγμα.

    Ο Jeff Hanneman άφησε πίσω του ένα ρεπερτόριο τραγουδιών που παραμένουν θρυλικά και απαραίτητα. “War Ensemble”, “Dead Skin Mask”, “Seasons in the Abyss”, “Chemical Warfare”, “South of Heaven” – η λίστα είναι ατελείωτη. Τα τραγούδια του δεν ξεχώριζαν μόνο για την ταχύτητα, τη βαρύτητα ή τη σκληρότητά τους. Ήταν έξυπνα, τρομακτικά και αληθινά. Ο Gary Holt, που ανέλαβε τον ρόλο του με ταπεινότητα και σεβασμό, το υπογράμμισε: «μπορείς να παίξεις τις νότες, αλλά δεν μπορείς να αναπαράγεις την ψυχή».

    Υπήρχε και εξακολουθεί να υπάρχει μόνο ένας Jeff Hanneman. Αν το αμφισβητήσετε ποτέ, ακούστε τα πρώτα δευτερόλεπτα του “Raining Blood”. Αυτό το πρώτο riff που μοιάζει με άνοιγμα των πυλών της κόλασης. Αυτός ήταν ο Jeff Hanneman: μια φωνή από την κόλαση και ταυτόχρονα μια ψυχή βαθιά ανθρώπινη. Ένας άνθρωπος που, με πάθος, οργή και σκοτεινή γοητεία για τις πιο ζοφερές πλευρές του κόσμου, μας χάρισε μουσική που ξεπερνά τα είδη και τον χρόνο.

    Info ⓘ

    Artist: Sober On Tuxedos

    Album: Good Intentions

    Label: Heaven Music

    Release Date: 11/12/2020

    Genre: Nu Metal, Metalcore

    Follow Slayer

    Slayer (OW) | Bandcamp | Deezer | Facebook | Instagram | ReverbNation | SoundCloud | Spotify | Tidal | Twitter | VEVO | YouTube

    Slayer Thrash Metal
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοΤο “Shōgun” επιστρέφει με δεύτερη σεζόν το 2026
    Επόμενο Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Slayer: Seasons in the Abyss | Η Μεταστροφή από τη Φαντασία στη Σκληρή Πραγματικότητα

    2024-10-08

    Sepultura: Chaos A.D. | Ο προπομπός μίας μουσικής επανάστασης

    2024-08-31

    Kerry King: Η επιστροφή (;)

    2023-11-07

    Ο Dave Lombardo επιλέγει τον καλύτερο του “Big 4”

    2023-10-22

    Slayer: God Hate Us All | Αμφισβητώντας την ίδια τους τη νόρμα

    2023-09-10

    Οι θρυλικοί Dark Angel έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα

    2023-05-27
    Our Picks

    Release Athens 2024: Επιστερέφει στην Πλατεία Νερού ο Parov Stelar!

    2024-02-15

    Keith Flint: Το πρόσωπο που άλλαξε την ηλεκτρονική μουσική

    2025-03-04

    Hellfest 2024: Fear Factory, 28/06/2024, @ Clisson, France

    2024-07-07
    8.0

    Queens of the Stone Age: In Times New Roman… | Album Review

    2023-08-23
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Οι Tune-Yards επιστρέφουν με το “Better Dreaming”

    Από DEPART Staff2025-05-20

    Το “Better Dreaming” των Tune-Yards συνδυάζει funky pop ρυθμούς με πολιτικό λόγο και σωματική απελευθέρωση μέσα από τον χορό

    Ozzy Osbourne: Η ζωή του στη μεγάλη οθόνη

    2025-05-20

    Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

    2025-05-19

    O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

    2025-05-17
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks
    8.0

    Fortress Under Siege: Envy | Album Review

    2023-10-21

    Οι Madrugada επιστρέφουν στην Ελλάδα και έρχονται στο Release Athens 2023

    2023-04-23
    6.5

    The Big Deal: Electrified | Album Review

    2025-01-23
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.