Close Menu
    What's Hot

    Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

    2025-05-19
    8.0

    Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

    2025-05-19

    Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

    2025-05-19
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»
    • Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review
    • Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο
    • O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”
    • Νέο trailer για το “Superman”
    • KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205
    • Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν
    • Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore
    Δευτέρα, 19 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Τα πανεπιστήμια ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Peter Tägtgren: Δήμαρχος & μουσικός
    Αφιερώματα & Άρθρα

    Peter Tägtgren: Δήμαρχος & μουσικός

    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2024-08-02
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Peter Tägtgren: Δήμαρχος & μουσικός

    Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος αντικειμενικός και αδιαμφισβήτητος τρόπος για να μετρηθεί η επιτυχία ενός καλλιτέχνη. Ίσως οι χρυσοί δίσκοι και γεμάτα στάδια να είναι ένας. Βέβαια, στην περίπτωση του Peter Tägtgren τα πράγματα είναι διαφορετικά.

    Θεωρώ ότι η μεγαλύτερη επιτυχία του Σουηδού είναι πως όταν ακούς το όνομά του, συγχρόνως, σκέφτεσαι αμέτρητες διαφορετικές ιδιότητες. Έχεις από τη μία τον Peter Tägtgren των Hypocrisy, δηλαδή τον κύριο σύνθετη, τραγουδιστή και κιθαρίστα μίας κορυφαίας (melo)death μπάντας.

    Από την άλλη, έχεις τον Peter Tägtgren των Pain. Εκεί όπου πέραν του ότι κάνει τα πάντα (σύνθεση, στίχους, κιθάρα, μπάσο, τύμπανο, πλήκτρα), παίζει και ένα περίεργο κράμα ηλεκτρονικής μουσικής και heavy metal, το οποίο θα μπορούσαμε να πούμε industrial metal.

    Είναι στα όρια του αστείου το γεγονός ότι ενώ ηγείται δύο αρκετά επιτυχημένων μπαντών, ίσως καμία από αυτές τις ιδιότητες να μην είναι καλύτερη του. Ο Peter Tägtgren είναι ιδιοκτήτης των The Abyss studios και ίσως ο καλύτερος παραγωγός ακραίου metal στον πλανήτη.

    Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η ιδιότητα του “σωσία του Johnny Depp” όπως και το ότι είναι ο δήμαρχος & ιδιοκτήτης του Pärlby. Ένα χωριό που βρίσκεται τρεις ώρες μακριά από τη Στοκχόλμη.

    Γεννημένος στη Σουηδία, ο Peter Tägtgren μεγάλωσε μέσα στη μουσική αφού ο πατέρας του κατασκεύαζε πιάνο. Ο ίδιος, από τα εννέα του χρόνια κιόλας, αρχίζει να έλκεται από τη μουσική. Η πρώτη του επαφή είναι με τα τύμπανα προτού εν συνεχεία μάθει κιθάρα, μπάσο και φυσικά, πλήκτρα.

    Peter Tägtgren

    Σύντομα θα καταλάβει ότι η Μέκκα του θεάματος βρίσκεται στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και τις ΗΠΑ. Βρισκόμαστε περίπου στα mid ’80s όπου στη Φλόριντα το death metal έχει αρχίσει ήδη να κυριαρχεί. Παράλληλα, ο νεαρός Peter Tägtgren αρχίζει να κάνει μαθήματα κιθάρας με τον Phil Fasciana, κιθαρίστα και βασικό συνθέτη των Malevolent Creation (μα τι δισκάρα είναι αυτό το The Ten Commandments;). Μάλιστα, για ένα χρονικό διάστημα θα παίξει και σε ζωντανές εμφανίσεις του συγκροτήματος, χωρίς όμως να ηχογραφήσει ποτέ του.

    O Peter Tägtgren από την αρχή είχε όνειρο να δημιουργήσει τη δική του μπάντα

    Όμως, του Peter Tägtgren δεν του έφτανε απλά η συμμετοχή σε μία μεγάλη μπάντα (οι Malevolent Creation αν και δεν είχαν δίσκο μέχρι τότε, ήδη είχαν αρχίσει να φτιάχνουν όνομα), ήθελε να δημιουργήσει τη δική του. Οπότε η επιστροφή του στα πάτρια εδάφη έμοιαζε μονόδρομος. Όπερ και εγένετο, και στα τέλη των ‘80s δημιουργεί τους Seditious.

    Οι Seditious ξεκινούν ως ένα one-man-band death metal project μέχρι που το 1992 γνωρίζεται με τον drummer Lars Szöke και τον μέχρι σήμερα μπασίστα τους, Mikael Hedlund. Oι τελευταίοι όχι μόνο δέχονται να ενταχθούν στην μπάντα αλλά μαζί με τον Peter αποφασίζουν ότι αυτή η νέα αυγή της μπάντας πρέπει να συνοδευτεί και με μία αλλαγή ονόματος, Hypocrisy.

    Τα πρώτα χρόνια βρίσκουν τους Σουηδούς αρκετά ενεργούς και μάλιστα πραγματοποιούν ένα τρομερό σερί τριών κυκλοφοριών. Το 1992 κυκλοφορούν το πρώτο τους album, το “Penetralia“. Πρόκειται για τη μία από τις δύο κυκλοφορίες των Hypocrisy όπου ο Peter Tägtgren δε βρίσκεται στα φωνητικά. Αντ’ αυτού ακούμε τον μετέπειτα frontman των Dark Funeral, Masse Broberg. Σίγουρα δε μιλάμε για ένα album που επαναπροσδιόρισε το μουσικό στερέωμα, άλλωστε δεν υπάρχουν και πολλά τέτοια, όμως, έχουμε μια debut κυκλοφορία η οποία μόνο απαρατήρητη δεν περνάει. Αρχικά, λόγω της παραμονής του Peter Tägtgren στη Φλόριντα, έχουμε να κάνουμε με έναν δίσκο αρκετά μακριά από τον Σουηδικό ήχο.

    Ακούγοντας το σήμερα, η δομή των κομματιών ήταν πολύ σοφή, καθώς αφήνει πολύ καλές εντυπώσεις στον ακροατή. Αυτό που ξεκίνησαν οι Hypocrisy στο “Penetralia”, το τελειοποίησαν στο επόμενο άλμπουμ τους, το 1993, “Osculum Obscenum“. Σύντομα έγιναν πιο άνετοι στον ήχο τους και βρήκαν το στυλ τους, δημιουργώντας ένα εξαιρετικό death metal άλμπουμ. Όλα ξεκίνησαν εδώ και κυρίως, εκτός από πρώτος δίσκος Hypocrisy, είναι και το ντεμπούτο του Peter Tägtgren ως παραγωγός.

    Συνολικά ο Peter Tägtgren, με τις τέσσερεις του μπάντες έχει κυκλοφορήσει 26(!) albums

    Ο επόμενος δίσκος τούς βρίσκει με πιο σκληρό και σκοτεινό ηχό. Το “Osculum Obscenum” είναι, κατά τη γνώμη μου, ένα από τα καλύτερα albums των Hypocrisy. Οι κιθάρες και συνολικά το riffing του, ακούγονται σαν μια καλοδουλεμένη ρυθμική προφορά. Το μόνο του ελλάτωμα έχει να κάνει με την παραγωγή, στην οποία συναντάμε την υπογραφή του Markus Staiger, χωρίς να μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η ευθύνη βαραίνει εκείνον – το εικάζω.

    Peter Tägtgren

    Δεν περνάει παρά ένας χρόνος και οι Hypocrisy επιστρέφουν, αυτήν τη φορά με το “The Fourth Dimension“. O δίσκος σηματοδοτεί την αποχώρηση του Masse Broberg από την μπάντα και την ανάληψη των φωνητικών εξ ολοκλήρου από τον Peter Tägtgren.

    Τα πολύ χαρακτηριστικά φωνητικά του Broberg έμοιαζαν σαν να περιόριζαν τον ήχο των Hypocrisy και πλέον τους ακούμε με λίγο πιο διευρυμένους μουσικούς ορίζοντές. Οι αλλαγές δε σταματούν εκεί, αφού ο καταιγιστικός αμερικάνικος ρυθμός εγκαταλείπεται και δίνει τη θέση του ένα πιο αργό tempo, χάρη στο οποίο έχουμε και σημαντική ενίσχυση στην ατμόσφαιρα. Συνολικά, έχουμε έναν δίσκο πιο ήπιο μα και πολύ πιο ώριμο, με αισθητά διαφορετικό χαρακτήρα, ωστόσο αναμφισβήτητα death metal.

    Κάπου εδώ έρχεται η έκρηξη της καριέρας του Σουηδού, τόσο ως παραγωγός, όσο και ως μουσικός. Στα The Abyss studios των οποιών ηγείται θα παρελάσουν ένα σωρό μεγάλα όνοματα του ακραίου χώρου. Ενδεικτικά, Amon Amarth, Amorphis, Celtic Frost, Children of Bodom, Dark Funeral, Dimmu Borgir, Edge of Sanity, Marduk, Old Man’s Child, Possessed, Sabaton, και φυσικά οι δύο ηγέτες της σκηνής μας, Septicflesh και Rotting Christ.

    H δημιουργικότητα του Peter Tägtgren είναι εμφανές πλέον ότι δε γίνεται να περιοριστεί. Το 1996 οι Hypocrisy κυκλοφορούν το “Abducted” που υπογραφεί τη στροφή σε melodeath μονοπάτια και περιλάμβάνει το πρώτο μεγάλο τους hit, Roswell 47. Την ίδια χρονιά, η τριάδα Lars Szöke, Mikael Hedlund και Peter Tägtgren αποφασίζει να ανακατέψει την τράπουλα και να δημιουργήσει ένα νέο black metal σχήμα, τους The Abyss. Έτσι, ο Lars Szöke που στους Hypocrisy έπαιζε τύμπανα, στο νέο συγκροτήμα αναλμβάνει χρέη κιθαρίστα. Ο Mikael Hedlund αφήνει το μπάσο για μεταβεί και αυτός στην κιθάρα και ο Peter Tägtgren αναλαμβάνει τα υπόλοιπα, δηλαδή τύμπανα, μπάσο και φυσικά παραγωγή.

    Οι Hyporcisy ως The Abyss (γιατί περί αυτού ακριβώς πρόκειται) κυκλοφορούν δύο δίσκους, το “The Other Side” του 1995 και το “Summon the Beast” την επόμενη χρονιά. Περιττό να πούμε ότι η Nuclear Blast βρίσκεται πίσω και από τις δύο κυκλοφορίες. Συνολικά, αν και εγκαταλείφθηκε σχετικά νωρίς το project, πρόλαβε να δημιουργήσει δύο εξαιρετικά αξιόλογες κυκλοφορίες παραδοσιακού black metal.

    Για κάποιον λόγο όλα τα παραπάνω δεν είναι αρκετά για τον Peter Tägtgren. Έτσι, το ενδιαφέρον για την ηλεκτρονική μουσική, θα μετατρεπεί σε χύμα ηχογραφήσεις στο studio. Αυτές θα μπλεχτούν με τη heavy metal φύση και από αυτό θα γενηθούν οι PAIN.

    Μη νομίζετε οτί εδώ τελειώνουν τα σχήματα για τον Peter Tägtgren. Μερικά χρόνια αργότερα θα ενώσει τις δυναμείς με τον Till Lindemann των Ramstein. Επίσης, αν και για λίγο, θα βρεθεί στη θέση του τραγουδιστή των Bloodbath.

    Με τους Hypocrisy θα κυκλοφορήσει ακόμα 8 albums, φτάνοντας συνολικά τους 14, ενώ με τους PAIN τα 6 από τα συνολικά 8 τους. Φυσικά μέσα σε όλα αυτά έχουμε αμέτρητες κυκλοφορίες των οποίων υπογράφει την παραγωγή τους.

    Όμως δεν νοείται κείμενο για τον Peter Tägtgren χωρίς να υπάρξει αναφορά σε εξωγήινους. «Νομίζω ότι υπάρχουν πολύ περισσότερα σκατά εκεί έξω από ό,τι φαίνεται. Όπως είπα, με την τεχνολογία και τέτοια πράγματα, νομίζω ότι πολλά πράγματα προέρχονται από κάπου αλλού. Οτιδήποτε από πλάσμα έως οπτικές ίνες, πάρα πολλά πράγματα. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι που έχουμε ανακαλύψει. Νομίζω ότι μας παραδόθηκε κάπως, πολλά μικρά πράγματα εδώ κι εκεί, για να μας βοηθήσουν να σπάσουμε κωδικούς. Όσον αφορά την καθαρή ενέργεια, την κρατούν τον εαυτό τους γιατί θέλουν να βγάλουν χρήματα από το πετρέλαιο και τον άνθρακα. Αυτό είναι που λέω, αποκάλυψη και τέτοια πράγματα. Ο χρόνος θα δείξει.» – Peter Tägtgren σε συνέντευξη του στο Cryptic Rock.

    Επομένως φτάνουμε στο κλείσιμο του αφιερώματος στον Peter Tägtgren που γράφεται με αφορμή την επίκεμενη επίσκεψη του στη χώρα μας. Αφορμή λοιπόν για την περιοδεία είναι η κυκλοφορία του τελευταίου δίσκου των Hypocrisy και πρώτου μετά από 8 χρόνια, το “Worship“.

    Tο “Worship” δεν αποτελεί μία καινοτομία αναφορικά του ήχο των Hypocrisy. Ωστόσο, είναι σίγουρα μια βελτίωση σε σχέση με την προηγούμενη δουλειά τους, το “End of Disclosure”, καθώς περιέχει μερικά αξιοσημείωτα σημεία που ανταποκρίνονται στην ιστορία των Hypocrisy.

    Peter Tägtgren

    Ειλικρινά δεν ξέρω πώς το σκέφτεστε εσείς αλλά εγώ ομολογώ ότι έχω τεράστια αγωνία για να δω από κοντά αυτή τη Σουηδική ιδιοφύια που ακούει στο όνομα Peter Tägtgren. Επίσης, θα σας προέτρεπα να ρίξετε και μία ματιά στο setlist της περιοδείας. Αν δε σας έχω πείσει εγώ, τότε σίγουρα οι Hypocrisy θα το κάνουν.

    Υγ: Έχουμε απάντηση για το πώς προφέρεται το επίθετο του Peter Tägtgren, ΤΕ – ΓΚ – Τ – ΓΚ – ΡΕΝ.

    Info ⓘ

    Artist: Sober On Tuxedos

    Album: Good Intentions

    Label: Heaven Music

    Release Date: 11/12/2020

    Genre: Nu Metal, Metalcore

    Follow Peter Tägtgren

    Facebook | Instagram | YouTube

    Hypocrisy Pain Peter Tägtgren
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοDimmu Borgir: Puritanical Euphoric Misanthropia | Πολυπλοκότητα & Σκότος
    Επόμενο Οι Church of the Sea θα ανοίξουν τη συναυλία των Dool στην Αθήνα

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Till Lindemann και Peter Tägtgren: Ίσως η πιο αστεία γνωριμία στην ιστορία της μουσικής

    2024-03-24

    Pain, Degenerate Mind 27/11/2023 @Gagarin 205 | Live Report

    2023-12-04

    Pain, Degenerate Mind 27/11/2023 @Gagarin 205 | Live Report

    2023-12-04

    Pain: Industrial ντέφια και διαστημικά κέφια

    2023-11-24

    Οι Pain μετά από έξι επιστρέφουν στην Ελλάδα!

    2023-10-20
    Our Picks
    7.0

    Saturday Night | Film Review | Ένα χαοτικό αφιέρωμα σε μια άλλη εποχή

    2025-04-06

    Blind Guardian: Nightfall in Middle-Earth | H πιο φιλόδοξη metal αφήγηση όλων των εποχών

    2025-04-13
    6.5

    Modern English: 1 2 3 4 | Album Review

    2024-03-03
    8.0

    In Flames: Foregone | Album Review

    2023-02-10
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

    Από DEPART Staff2025-05-19

    Οι Parkway Drive επιστρέφουν με το “Sacred” και ετοιμάζονται για συναυλίες σε Αμερική, Ευρώπη και Sydney Opera House

    O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

    2025-05-17

    Νέο trailer για το “Superman”

    2025-05-17

    Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

    2025-05-15
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks
    7.5

    Sister Death | Movie Review

    2023-10-28

    Death: The Sound of Perseverance | Η Τελευταία Death Metal πράξη του Schuldiner

    2024-08-15

    The Noise Figures | Οι επιρροές μας προέρχονται κυρίως από τα ταξίδια μας

    2023-03-02
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.