Close Menu
    What's Hot

    Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

    2025-05-14

    Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

    2025-05-14

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    2025-05-14
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Οι Elephant στο Electricity Sound Studio
    • Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica
    • Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”
    • Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!
    • Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα
    • Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem
    • Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»
    • The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»
    Τετάρτη, 14 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      Το Elden Ring γίνεται ταινία από την A24

      2025-05-09

      Echo Valley: Η Julianne Moore βοηθά τη Sydney Sweeney να καλύψει έναν φόνο στο νέο θριλερ του Apple TV+

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      Motörhead: Άγαλμα του Lemmy αποκαλύφθηκε στο Burslem

      2025-05-13
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Behemoth: The Shit Ov God | Album Review

      7.5 2025-04-25

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Kaleida: «Η mainstream pop δεν μας συγκινεί»

      2025-05-02

      Tool: Lateralus | To άλμπουμ που δεν τελειώνει

      2025-05-11

      Iced Earth: Dark Saga | Η σκοτεινή ιστορία του Spawn

      2025-05-11

      Morbid Angel: Altars of Madness | No Order, No Mercy

      2025-05-06

      Iron Maiden: Fear of the Dark | Ένα άλμπουμ ανάμεσα σε δύο εποχές

      2025-05-06

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      Graveyard 12/04/2025 @Floyd

      2025-04-15

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Danzig: Από το Horror Punk στο Σαγηνευτικό Σκοτάδι
    Αφιερώματα & Άρθρα

    Danzig: Από το Horror Punk στο Σαγηνευτικό Σκοτάδι

    Όταν ο Glenn Danzig έφυγε από τους Misfits, κανείς δεν περίμενε ότι θα γεννιόταν μία σκοτεινή περσόνα, που όμοια δεν είχαμε δει
    Ξιφαράς ΓιώργοςΑπό Ξιφαράς Γιώργος2024-08-15
    Facebook Twitter Copy Link
    Danzig
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Μέχρι το 1983, οι Misfits είχαν κυκλοφορήσει αρκετά singles και δύο άλμπουμ. Αρκετά για να τους χαρίσουν ένα cult status και πιστό κοινό. Πίσω από κάθε νότα της μπάντας βρισκόταν ο ηγέτης της, ο Glenn Danzig. Η εξάρτηση του σχήματος από τον Danzig ήταν τόσο έντονη που στους δύο πρώτους δίσκους τους – τότε οι μοναδικοί – όλα τα συνθετικά credits ήταν αποκλειστικά δικά του. Τον Οκτώβριο του ’83, ο Glenn αποφάσισε να διαλύσει την μπάντα λόγω προσωπικών και επαγγελματικών διαφορών. Αργότερα εξήγησε: «Ήταν δύσκολο για μένα να συνεργαστώ με τους υπόλοιπους. Δεν έδειχναν πρόθυμοι να κάνουν τις απαραίτητες θυσίες για να εξελιχθούμε. Ήθελα να προχωρήσουμε μπροστά, αλλά εκείνοι δεν είχαν τον ίδιο στόχο».

    Οι Misfits είχαν ταυτιστεί με το horror στη μουσική, και φυσικά με το punk. Αυτή η εικόνα έκανε τον Danzig να νιώθει δημιουργικά εγκλωβισμένος. Παρά την επιτυχία του συγκροτήματος, ήθελε να δοκιμάσει πιο «βαθιά πράγματα», όπως έχει δηλώσει ο ίδιος. Αυτή η επιθυμία ερχόταν σε ευθεία σύγκρουση με το όραμα των αδερφών Caiafa, ειδικά με τον Jerry Only. Οι εντάσεις στην μπάντα κλιμακώθηκαν και έγιναν καθημερινές, οδηγώντας σε μια άκρως ταραχώδη περιοδεία. Σε αυτήν την περίοδο, φαίνεται πως ήρθε και η στιγμή που ο Danzig αποφάσισε να αποχωρήσει. Βάζοντας ουσιαστικά τέλος στους Misfits, μέχρι την ανασυγκρότησή τους χρόνια αργότερα χωρίς τον ίδιο.

    Μετά την αποχώρησή του από τους Misfits, ο Danzig δημιούργησε τους Samhain το 1983. Αυτό το project λειτούργησε ως μεταβατικό στάδιο μεταξύ του horror punk των Misfits και του πιο σκοτεινού, βαρύτερου ήχου που θα ανέπτυσσε με τους Danzig. Οι Samhain ενσωμάτωσαν στοιχεία goth rock, death rock και heavy metal, αντανακλώντας τις διευρυνόμενες μουσικές επιρροές του Danzig. Η μπάντα ήταν πιο σκοτεινή, τόσο στιχουργικά όσο και μουσικά, σε σύγκριση με τους Misfits, εμβαθύνοντας σε θέματα αποκρυφισμού και μυστικισμού.

    Το μινιμαλιστικό στυλ παραγωγής του Rubin ταίριαζε απόλυτα με το όραμα του Danzig

    Ωστόσο, οι Samhain ήταν απλώς ένα μεταβατικό στάδιο. Η δουλειά του Danzig με το νέο σχήμα τράβηξε την προσοχή του Rick Rubin, επιδραστικού παραγωγού και συνιδρυτή της Def Jam Recordings. Ο Rubin διέκρινε στον Danzig τη δυνατότητα να δημιουργήσει κάτι ακόμα πιο ισχυρό. Τον έπεισε να αφήσει πίσω τους Samhain και να σχηματίσει μια νέα μπάντα με το όνομά του. Στόχος του να πραγματοποιήσει πλήρως το όραμά του χωρίς τις αγκιστρώσεις του μουσικού του παρελθόντος.

    Μια ζεστή νύχτα του Ιουλίου του 1986, ο Danzig μόλις έχει κατέβει από τη σκηνή του Ritz, όπου έπαιζε στο πλαίσιο του New Music Seminar. Εκεί, στα παρασκήνια, είδε έναν τύπο και σκέφτηκε, «Ποιος στο διάολο είναι αυτός ο τύπος με ZZ Top μούσι και τι δουλειά έχει στα παρασκήνια;»

    Danzig

    Ο Rubin είχε βρεθεί στο Ritz για να βρει νέα ταλέντα, στο ίδιο σημείο όπου τον προηγούμενο χρόνο είχε ανακαλύψει τους Slayer. Είδε τεράστιες δυνατότητες στον Danzig και προσφέρθηκε να τον υπογράψει. Έθεσε, όμως, μια απαραίτητη προϋπόθεση: «να καθαρίσει το σπίτι του». «Δε θέλω κανέναν από τους παλιούς», θυμάται ο Danzig να λέει ο Rubin. Στα αυτιά του Rubin, «ο Eerie, ο μπασίστας μας, δεν έπαιζε καλά και ο Steve Zing ήταν ανεπαρκής drummer». Τα ενδιαφέροντά του ήταν σαφή και συγκεκριμένα, και ξεκαθάρισε αμέσως κάτι στον Danzig: «Ποτέ δεν μου άρεσαν οι Misfits».

    Ο Danzig ενδιαφέρθηκε για την πρόταση του Rubin, αλλά είχε και αυτός τους όρους του. Αρχικά, ξεκαθάρισε ότι ο Eerie Von θα παρέμενε ως μπασίστας και πως, αν άλλαζαν drummer, αυτό θα γινόταν μόνο για τον Chuck Biscuits (D.O.A., Black Flag), τον οποίο ο Rick Rubin έπρεπε να πείσει. Ο Rubin αποδέχθηκε και τα δύο αιτήματα, αλλά τα δικά του θέλω δεν είχαν τελειώσει. Ήθελε, και τελικά κατάφερε, να απολυθεί ο κιθαρίστας Pete “Damien” Marshall, τον οποίο αντικατέστησε ο John Christ.

    Ήταν μια σκόπιμη απομάκρυνση από τη χαοτική ενέργεια των Misfits και το πειραματικό σκοτάδι των Samhain

    Οι ηχογραφήσεις του άλμπουμ “Danzig” ξεκίνησαν το 1987, με τον Rubin στο τιμόνι ως παραγωγό. Το μινιμαλιστικό στυλ παραγωγής του Rubin ταίριαζε απόλυτα με το όραμα του Danzig. Απογύμνωσε τον ήχο, δίνοντας έμφαση στη δύναμη των βαθιών φωνητικών του Danzig και στη μελαγχολική, blues κιθάρα του John Christ. Ταυτόχρονα, το rhythm section παρείχε σταθερή βάση για τον ήχο της μπάντας, συνδυάζοντας την επιθετικότητα του punk με τη στιβαρότητα του heavy metal.

    Η επιρροή του Rubin επεκτάθηκε πέρα από την παραγωγή. Βοήθησε τους Danzig να δημιουργήσουν έναν ήχο, ταυτόχρονα πρωτόγονο και γυαλισμένο, ωμό αλλά και προσιτό. Το άλμπουμ ήταν σκληρό και απειλητικό, με βαριά, μπλουζάτα riffs, δυσοίωνες μπασογραμμές και στοιχειωμένα φωνητικά από τον Danzig. Ήταν μια σκόπιμη απομάκρυνση από τη χαοτική ενέργεια των Misfits και το πειραματικό σκοτάδι των Samhain. Ο ήχος αυτός ανήκε αποκλειστικά στον Danzig: ένα κράμα κλασικού ροκ, μπλουζ και μέταλ, με σκοτεινή, απόκρυφη πλευρά.

    Όταν ρωτήθηκε για τη διαφορά μεταξύ των Danzig και των Misfits, ο Danzig απάντησε: «Δεν νομίζω ότι πολλοί κατάλαβαν τι έκανα στους Misfits. Ούτε καν τα παιδιά στο συγκρότημα δεν το κατάλαβαν. Ακόμα δεν το καταλαβαίνουν. Τους μισώ αυτούς τους τύπους. Δεν τους αντέχω. Οι Misfits δε διαλύθηκαν με καλούς όρους. Έκοψα τον εαυτό μου γιατί ήταν αδιέξοδο. Με κρατούσαν πίσω. Πάντα πίστευα ότι η φαντασίωση είναι: πόσο μακριά μπορεί να φτάσει το μυαλό σου; Μην συμβιβάζεσαι με τίποτα όταν μπορείς να έχεις τα πάντα. Έτσι είναι η ζωή μου. Γιατί να βάζεις στόχο το δέκα όταν μπορείς να βάλεις στόχο το ένα εκατομμύριο, το ένα δισεκατομμύριο, το ένα τρισεκατομμύριο;»

    Το “Danzig” ήταν κάτι περισσότερο από ένα απλό ντεμπούτο άλμπουμ- ήταν μια δήλωση προθέσεων

    Το “Danzig” ανοίγει με το επιβλητικό “Twist of Cain”. Ένα σκοτεινό mid-tempo κομμάτι που καθορίζει τον τόνο για ολόκληρο το άλμπουμ. Με ένα βαρύ riff και τα επιβλητικά φωνητικά του Glenn Danzig, το τραγούδι μάς εισάγει σε έναν κόσμο καταδίκης. Το επόμενο “Not of This World” συνεχίζει το ίδιο δυναμικά, με τους στίχους να αντικατοπτρίζουν θέματα απομόνωσης και υπερφυσικού. Ο δίσκος παρουσιάζει τη γοητεία του Danzig για τον αποκρυφισμό και τον σκοτεινό ρομαντισμό, δημιουργώντας μια απόκοσμη ατμόσφαιρα που διαπερνά όλα τα κομμάτια.

    Το πιο διάσημο κομμάτι του άλμπουμ, το “Mother”, αποτελεί τον πυρήνα του “Danzig”. Με το χαρακτηριστικό bluesy riff και τη δυναμική φωνητική ερμηνεία, το τραγούδι εξελίχθηκε σε anthme. Οι προκλητικοί στίχοι και η επιτυχία του βίντεο στο MTV, που έκανε το συγκρότημα γνωστό σε ευρύτερο κοινό, συνέβαλαν στη διαχρονικότητά του. Ο Danzig έγραψε το “Mother” ως απάντηση στο Parents Music Resource Center της Tipper Gore. Μια επίθεση στην προσπάθεια λογοκρισίας της μουσικής στα τέλη της δεκαετίας του ’80, που κατέστησε το τραγούδι ένα από τα πιο εμβληματικά έργα του.

    Στο σύνολό του, το άλμπουμ αναδεικνύει την ωμή δύναμη των Danzig, με τραγούδια όπως το “She Rides” και το “Soul on Fire” να ξεχωρίζουν για τον σκοτεινό αισθησιασμό και την ένταση τους. Η φωνή του Danzig, βαθιά και επιβλητική, συνδυάζεται άψογα με τις λιτές ενορχηστρώσεις του Rick Rubin, δημιουργώντας έναν δίσκο γεμάτο απειλή και μυστήριο.

    Το άλμπουμ σηματοδότησε επίσης μια σημαντική απομάκρυνση από τη δουλειά του Danzig με τους Misfits

    Το “Danzig” ήταν κάτι περισσότερο από ένα απλό ντεμπούτο άλμπουμ- ήταν μια δήλωση προθέσεων. Σηματοδότησε την άφιξη του Danzig ως σόλο καλλιτέχνη και μια υπολογίσιμη δύναμη στη σκηνή. Η επιτυχία του άλμπουμ έχτισε την εικόνα του Danzig ως σκοτεινό είδωλο, μια περσόνα που αντλούσε στοιχεία από το gothic και τον αποκρυφισμό, αλλά μουσικά πατούσε στα blues και το rock.

    Επίσης, σηματοδότησε μια σημαντική απομάκρυνση από τη δουλειά του Danzig με τους Misfits. Εκεί που οι Misfits ήταν θρασείς και γρήγοροι, οι “Danzig” ήταν μελαγχολικοί και μεθοδικοί. Η horror-punk αισθητική των Misfits αντικαταστάθηκε από ένα πιο ώριμο, απόκρυφο όραμα που αντλούσε από ένα ευρύτερο φάσμα επιρροών, από τα blues μέχρι το heavy metal. Αυτή η αλλαγή στο ύφος, όχι μόνο διέκρινε τον Danzig από την προηγούμενη μπάντα του, αλλά του επέτρεψε επίσης να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό.

    Info ⓘ

    Artist: Sober On Tuxedos

    Album: Good Intentions

    Label: Heaven Music

    Release Date: 11/12/2020

    Genre: Nu Metal, Metalcore

    Info

    Artist: Danzig

    Album: Danzig

    Label: Def American

    Release Date: 30/08/1988

    Genre: Heavy Metal, Hard Rock

    Danzig tracklist

    1. Twist of Cain

    2. Not of This World

    3. Am I Demon

    4. She Rides

    5. Soul on Fire

    6. Mother

    7. Possession

    8. End of Time

    9. The Hunter (Albert King cover)

    10. Evil Thing

    Personnel

    Producer: Rick Rubin

    Danzig: Glenn Danzig (Φωνή), Eerie Von (Κιθάρα), John Christ (Κιθάρα), (Μπάσο), Chuck Biscuits (Τύμπανα)

    Follow Danzing

    Danzig (OW) | Facebook | Instagram | YouTube | Spotify |Apple Music

    Danzing Misfits Punk
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοRotting Christ: Khronos | O δισκός των πρωτοτυπιών
    Επόμενο Dødsferd: Wrath | Album Review

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Ramones: 14 κομμάτια, 7 μέρες και 6.400 $

    2025-04-12

    Maruja: Χάος, punk και jazz σε αρμονία

    2024-12-03

    Black Flag: Οι Punk Rock θρύλοι για πρώτη φορά στην Αθήνα

    2024-11-25

    Οι Clash στο Roxy: Η συναυλία που καθόρισε το Punk της Βρετανίας

    2024-11-19

    Frenzee: What’s Wrong With Me | Album Review

    7.5 2024-10-17

    MC5: Heavy Lifting | Album Review

    7.0 2024-10-14
    Our Picks

    SWANS, Norman Westberg, 11/06/2023 @Θέατρο Βράχων “Μελίνα Μερκούρη” | Live Report

    2023-06-12

    Judas Priest: Defenders of the Faith | Sworn to Metal

    2024-01-04

    LMNO: Όταν o Spielberg θέλησε να κάνει video game

    2024-10-27

    Sadhus | Να ακούτε αρκετή μουσική, κάνει καλό στην υγεία

    2023-11-24
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

    Από DEPART Staff2025-05-14

    Οι Elephant επιστρέφουν με ένα 20λεπτο live session στο Electricity Sound Studio, λίγο μετά το νέο τους EP “Generation of Identity Crisis”

    Το πανεπιστήμιο ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

    2025-05-14

    Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

    2025-05-14

    Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

    2025-05-13
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks

    H ιστορία του The Whole of the Moon των Waterboys

    2023-06-02

    Maplerun, O.Y.D και Otros Mundos συναντιούνται στο Temple για καλό σκοπό

    2023-10-27

    Judas Priest: Painkiller | 9 γεγονότα που όρισαν τον δίσκο

    2022-09-03
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.