Close Menu
    What's Hot

    Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

    2025-05-19
    8.0

    Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

    2025-05-19

    Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

    2025-05-19
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Trending
    • Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»
    • Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review
    • Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο
    • O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”
    • Νέο trailer για το “Superman”
    • KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205
    • Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν
    • Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore
    Δευτέρα, 19 Μαΐου
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
      1. Μουσικά Νέα
      2. Cine/TV
      3. Σε άλλα νέα
      4. Όλα

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14

      Τα πανεπιστήμια ανεβαίνουν στη σκηνή και παίζουν Metallica

      2025-05-14

      Queens of the Stone Age: Yπόγεια εμπειρία με το “Alive in the Catacombs”

      2025-05-14

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Together: Η Alison Brie και ο Dave Franco σε ένα εφιαλτικό body horror

      2025-05-09

      Duster: Ο Josh Holloway επιστρέφει σε ρόλο ταχύτητας και εγκλήματος στο νέο crime drama του Max

      2025-05-09

      TikTok for Artists: Η νέα εποχή της πλατφόρμας και ο εφιάλτης της spotifyοποίησης

      2025-04-11

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

      2025-05-19

      O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

      2025-05-17

      Νέο trailer για το “Superman”

      2025-05-17

      Οι Elephant στο Electricity Sound Studio

      2025-05-14
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
      1. Δισκοκριτικές
      2. Συνεντεύξεις
      3. Αφιερώματα & Άρθρα
      4. Όλα

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19

      Stygian Path: The Lorekeeper | Album Review

      9.0 2025-05-12

      Benediction: Ravage of Empires | Album Review

      6.5 2025-05-12

      Marina Satti: POP TOO | Album Review

      7.0 2025-04-27

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Part of the Theory: «Ό,τι γράφουμε, μας οδηγεί — εμείς απλώς ακολουθούμε»

      2025-05-13

      The Ruins of Beverast: «Δεν βλέπω την τέχνη ως αποστολή αυτοβελτίωσης»

      2025-05-12

      Venom Inc: «Η ωμότητα δεν είναι στυλ, είναι θέση»

      2025-05-08

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16

      Iron Maiden: Piece of Mind | Ο Ίκαρος, ο Τennyson και η λοβοτομή

      2025-05-16

      Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

      2025-05-15

      Stygian Path: «Ο ένας στηρίζει τον άλλον, και αυτό αξίζει όσο τίποτα»

      2025-05-19

      Sleep Token: Even In Arcadia | Album Review

      8.0 2025-05-19

      Ian Curtis:  Ένας frontman που δεν ήθελε να τον κοιτούν

      2025-05-16

      Rainbow: Rising | Η αντεπίθεση του Blackmore

      2025-05-16
    • CINEMA
      1. Κριτικές ταινιών
      2. Αφιερώματα & Άρθρα
      3. Midnight Express
      4. Όλα

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10

      Thunderbolts* | Film Review | Υπερήρωες χωρίς λάμψη

      8.0 2025-05-01

      Sinners | Film Review | Ο τρόμος τη βρίσκει με μπλουζ και γκόσπελ

      8.5 2025-04-23

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      Friday the 13th | Ο τρόμος δεν κρυβόταν στη μάσκα, αλλά πίσω από την κάμερα

      2025-05-05

      Star Wars: Πως άλλαξε για πάντα τον κινηματογράφο

      2025-05-02

      The Film Pit x Midnight Express παρουσιάζουν: Ninja Terminator

      2025-03-19

      The Film Pit x Μιdnight Express @ Cinobo Πατησίων present: Miami Connection

      2025-02-20

      Profondo Rosso: Βίαιοι φόνοι στη Ρώμη | Midnight Express

      2025-02-07

      ALIEN | Ένα Ταξίδι Τρόμου, Δράσης και Επανάστασης | Midnight Express

      2025-01-18

      Cube 2: Hypercube | O τρόμος όταν καταρρέει η πραγματικότητα

      2025-05-13

      Conan the Barbarian: Η Κιμμέρια καρδιά της φαντασίας

      2025-05-10

      A Working Man | Film Review | Ο Jason Statham σε γνώριμα λημέρια

      6.5 2025-05-10

      Warfare | Film Review | Μια ωμή εμπειρία πολέμου

      9.0 2025-05-10
    • POP CULTURE
      1. Σειρές
      2. Netflix
      3. Prime Video
      4. Όλα

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      Daredevil: Born Again | Season 1 Review | Η στροφή του MCU προς την ωριμότητα

      9.0 2025-04-16

      The Last of Us | Season 2 Premiere Review | Ηρεμία πριν τη θύελλα

      8.5 2025-04-14

      The White Lotus | Season 3 Review | Όμορφη αλλά άτονη

      7.0 2025-04-13

      Adolescence | Series Review | Μια ωμή παρουσίαση της πραγματικότητας

      9.0 2025-03-31

      Squid Game | Season 2 Review | Επιστροφή στην αρένα ή στασιμότητα;

      6.0 2024-12-27

      Kaos | Season 1 Review | Μαύρη κωμωδία & Μυθολογία

      7.5 2024-09-09

      Terminator Zero | Season 1 Review | Νέα πνοή στο franchise

      7.0 2024-09-08

      Fallout | Season 1 | Review

      9.0 2024-04-14

      Monarch: Legacy of Monsters | Season 1 – Episodes 1 & 2 | Review

      6.0 2023-11-18

      Lupin | Season 3 | Review

      6.0 2023-11-13

      Onimusha | Season 1 | Review

      7.5 2023-11-12

      Todd McFarlane’s Spawn: Όταν η καταδίκη έγινε τηλεοπτική αφήγηση

      2025-05-10

      Devil May Cry | Season 1 | Δαιμονική δράση, emo αισθητική και nu metal

      7.5 2025-04-19

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      Ο Μιχαήλ Άγγελος και η ιστορία πίσω από την Καπέλα Σιξτίνα

      2025-04-17
    • EVENTS
      1. Ατζέντα
      2. Ανταποκρίσεις
      3. Όλα

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Machine Head και Fleshgod Apocalypse θα βρεθούν στην ίδια σκηνή

      2025-04-14

      Οι Health επιστρέφουν στην Αθήνα με νέο album!

      2025-03-08

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08

      Dark Tranquillity, Moonspell, Hiraes 27/04/2025 @Gagarin 205

      2025-05-02

      Blackbraid, Dekadent, Eons Aura 29/04/2025 @Κύτταρο

      2025-05-01

      KYLESA, SADHUS the smoking community 12/05/2025 @Gagarin 205

      2025-05-16

      Μια υπέροχη βραδιά metalcore έρχεται 31 Μαΐου στο An Club!

      2025-05-13

      Death Disco Open Air Festival 2025: Δύο ημέρες γεμάτες σκοτεινή μουσική στην καρδιά της Αθήνας

      2025-05-12

      Φοίβος Δεληβοριάς Trio, 05/05/2025 @ The Queen’s Hall, Edinburgh UK

      2025-05-08
    • ΘΕΑΤΡΟ
      1. Ανταποκρίσεις παραστάσεων
      2. Επερχόμενες παραστάσεις
      3. Όλα

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Άγουρα Κεράσια του Μανούσου Μανουσάκη @ Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-11-05

      Απολυμένη των Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη, 13/04/2024 @Θεάτρο Αλκμήνη

      2024-05-09

      Θέλω να σου Κρατάω το Χέρι, του Τάσου Ιορδανίδη, 02/10/2022 @Θέατρο Άλφα

      2023-04-21

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15

      To Aνθρώπινο Δυναμικό της Νίκης Δουλγεράκη στο ΠΛΥΦΑ

      2023-04-28

      O Γλάρος του Άντον Τσέχωφ στο Θέατρο Άττις

      2023-04-28

      Βραδιάζει…Μια Ροκ Σταρ Εξομολογείται του Αντώνη Μποσκοϊτη στο Θέατρο Μικρό Χορν

      2025-02-18

      Πέντε μικρά έργα του Samuel Beckett στο LOXODOX

      2025-02-10

      Καπούτ του Άλντο Νικολάι @ Θέατρο Αλκμήνη

      2025-01-20

      Χειμωνιάτικο Παραμύθι της Τούλας Ζαχαριουδάκη στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

      2025-01-15
    • DEPARTISTS
      1. Απόψεις
      2. Εκ της διευθύνσεως
      3. Όλα

      Η μουσική της ανεκπλήρωτης επιθυμίας

      2025-02-23

      Από τη φιλολογία στη μυθολογία: Πώς ο Tolkien επανακαθόρισε την έννοια της δημιουργίας

      2024-12-10

      Έχει αξία σήμερα ο βωβός κινηματογράφος;

      2024-11-17

      K-pop: Από Κορεάτικη υποκουλτούρα σε παγκόσμιο φαινόμενο

      2024-11-15

      Άλλο ένα κείμενο για το κοινό του Poor Things του Λάνθιμου

      2024-01-19

      Λεξ όρμα τους, ξεχαρβάλωσε τη νόρμα τους

      2022-07-04

      Dark Tranquillity: It’s a Choice between Heaven & Hell (From good to best)

      2025-04-24

      10 anime αν σας άρεσε το Devil May Cry

      2025-04-19

      David Lynch: 10 εφιάλτες με soundtrack

      2025-04-19

      The Cure: Mια ιστορία σε δεκατέσσερα κεφάλαια

      2025-04-19
    Ό,τι αξίζει να ακούσεις και να δειςΌ,τι αξίζει να ακούσεις και να δεις
    Αρχική » Skybinder | Θέλουμε να φτιάξουμε κάτι καλύτερο για τη σκηνή, τώρα και μελλοντικά
    INTERVIEWS

    Skybinder | Θέλουμε να φτιάξουμε κάτι καλύτερο για τη σκηνή, τώρα και μελλοντικά

    VvitsikasΑπό Vvitsikas2023-03-22
    Facebook Twitter Copy Link
    Share
    Facebook Twitter Copy Link

    Οι Skybinder είναι μια αθηναϊκή μπάντα που δημιουργήθηκε το 2018. Μέλημα τους είναι η ανάδειξη του core και του μοντέρνου ήχου τόσο στην Ελλάδα και όχι μόνο. Έχουν αποδείξει μέσω της μουσικής και των πράξεών τους, πως βάζουν όλη την ψυχή τους σε αυτό που κάνουν. Είχα την υπέροχη ευκαιρία να συνομιλήσω με δύο από τα μέλη τους, τον Σίμο και τον Γιώργο. Μέσω της κουβέντας μας και ως λάτρης του σκληρού ήχου, δεν είχα παρά μόνο να διαπιστώσω ότι η αθηναϊκή metalcore σκηνή πλέον θα μιλάει με πράξεις και όχι με λόγια. Συνιδρυτές του SilverFest και ιδρυτές της Sky Syndicate, οι Skybinder μιλούν στο DEPART για το παρόν και το μέλλον της μπάντας!

    Σας καλησπερίζω στο DEPART! Ας ξεκινήσουμε με τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τους Skybinder.

    Σίμος: Είναι ο Γιώργος στην φωνή, εγώ στην κιθάρα, ο Geo στο μπάσο και στα φωνητικά, ο Αντώνης στην κιθάρα και ο Αλέξης στα ντραμς.

    Γιατί Skybinder;

    Γιώργος: Κοίτα, υπήρξαν πολλές συζητήσεις γύρω από το όνομα. Θέλαμε να κάνουμε embody σε ένα όνομα την «ανάγκη» κάποιου να θέλει τα πολλά να τα συμπεριλάβει, να τα περιορίσει σε κάτι μικρό, με την έννοια της δύναμης. Σκέψου κάποιος να έχει το πάθος να πιάσει όλον τον ουρανό ο οποίος δεν έχει όρια. Έτσι μας βγήκε αυτή η λέξη.

    Σίμος: Συμπυκνώνεται στο άμα κάτι το θες πραγματικά, το μόνο όριο είναι ο ουρανός. Επίσης, το μόνο πραγματικό σύνορο της ανθρωπότητας είναι ο ουρανός. Μετά είναι το διάστημα και αν βγεις εκεί έξω εκρήγνυσαι λόγω εσωτερικής πίεσης. Κάνουμε και μαθήματα φυσικής τώρα!

    Πώς θα χαρακτηρίζατε τη μουσική σας και αν δεν βάζατε την ταμπέλα του core τι θα λέγατε;

    Σίμος: Δεν μπορεί να μην είναι core! Η μουσική μας είναι 110% metalcore. Είναι αμιγώς core. Σαν να πήρες τους Parkway Drive, As I Lay Dying, τους Breakdown of Sanity και να τους είπες «κάντε ένα project μαζί». Λίγο από August Burns Red λόγω του Αλέξη που είναι μεγάλο Grind-ερόπαιδo. Δεν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε κάπως αλλιώς.

    Γιώργος: Θα πρόσθετα έντονη και ειλικρινής (μουσική). Παίζω με ειλικρίνεια και συναίσθημα και αυτό το βάζω στον μίκτη του genre.

    Θα ακούγατε τη μουσική σας σε κάποιο video game, σειρά ή ταινία ή και anime;

    Σίμος: Στο WoW! (World of Warcraft). Ο Geo που παίζει αρκετά games, βάζει πολλές φορές τα τραγούδια μας σε βιντεάκια από το WoW. Είναι μεγάλο WoW-όπαιδο!

    Πώς δημιουργείτε την μουσική σας; Πόσο διαφορετικές επιρροές έχετε μεταξύ σας και ποιους καλλιτέχνες "ακούτε" στα τραγούδια σας;

    Γιώργος: Σίγουρα έχουμε κάποιους κοινούς καλλιτέχνες και συγκροτήματα που σαν μπάντα αγαπάμε διότι αυτό καθορίζει την ταυτότητα της μπάντας. Πιστεύω πως οι Parkway Drive χτυπούν σε όλων τα ηχεία ή οι Breakdown of Sanity ή οι August Burns Red. Όλοι έχουμε έναν πυρήνα «metalcor-ικό». Εμένα μου αρέσει και ο πιο extreme ήχος, Fit For An Autopsy, Black Dahlia Murder, Shadow of Intent. Μπορεί αυτά τα συγκροτήματα να μην αντικατοπτρίζονται τόσο πολύ στην μουσική όπως τη γράφουμε αλλά εγώ παρόλα αυτά θέλω στα φωνητικά να κάνω έτσι μια «που***ιά»!

    Σίμος: Τις κάνεις κιόλας!

    Ο πρώτος δίσκος των Skybinder ήταν μία συναισθηματικά φορτισμένη κυκλοφορία, τώρα μιλάμε για κάτι εντελώς διαφορετικό

    Γιώργος: Θέλω να κάνω κάτι που να αποτυπώνει τον λόγο που εκφράζομαι έτσι και γιατί τα φωνητικά μου είναι με αυτόν τον τρόπο.

    Σίμος: Οι μουσικές επιρροές είναι ξεκάθαρες, το ζήτημα είναι ότι έχουμε μια δική μας έκφραση και δεν κάνουμε κάτι τρομερό μουσικά, κάνουμε όμως κάτι άλλο. Έχουμε πολύ καλή σύνθεση που αυτό προκύπτει από τον Αντώνη ως επί τω πλείστον. Έχει αρχή, μέση και τέλος. Κάτι που να μπορεί να σου μείνει, να πάρεις κάτι από το κομμάτι. Εκεί πιστεύω ότι είναι το καλό point.

    Πώς βλέπετε την πορεία της μπάντας τα τελευταία 3 χρόνια, προ κορονοϊού και την εξέλιξη που έχετε μέχρι σήμερα; Τι γινόταν στην εποχή του «Pillars of Fire»;

    Σίμος: Α, ήταν ακριβώς πριν την καραντίνα, μόλις έσκασε το single (Pillars of Fire) έπεσε η καραντίνα. Πολύ καλή φάση. Συνεχώς φτιάχνουμε πράγματα. Συνέχεια φτιάχνουμε κάτι. Εκεί είναι το νόημα. Δεν φτιάχνουμε κάτι, σταματάμε να δούμε πως πάει. Το πως πήγε τώρα δεν μας ενδιαφέρει.

    Γιώργος: Ο χρόνος της καραντίνας ήταν χρόνος που αξιοποιήθηκε. Δεν μείναμε αδρανείς.

    Σίμος: Σε σχέση με την πορεία μας, είναι πολύ νωρίς να κάνουμε κάποιον απολογισμό. Κάνεις ό,τι είναι να κάνεις και στο τέλος θα δεις τι χειροκρότημα πήρες. Η πορεία μας είναι πως έχουμε παίξει μερικά ωραία lives, κάνουμε κάποια δικά μας shows πλέον, σταματήσαμε να είμαστε ετερόφωτοι οργανισμοί. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα αρνηθούμε συμμετάσχουμε σε κάτι άλλο, αντίθετα, το προσπαθούμε πλέον. Θέλουμε να φύγουμε από τα baby steps και να σταθούμε στα πόδια μας. Έτσι πρέπει. Τώρα, είναι η εύκολη λύση το να πιάνεσαι πάντα από κάπου, αυτό είναι το εύκολο.

    Όταν έχεις ένα λουράκι και κάποιος σε οδηγεί σαν το σκυλάκι είναι γαμάτο. Βολικό και γαμάτο αλλά το να είσαι βολικός είναι σαν ναρκωτικό. Συνηθίζεις και λες «είμαστε εδώ». Βγες έξω από το comfort zone σου, βγες έξω εκεί στη ζούγκλα, κυνήγα κάποια πραγματάκια, ενήργησε proactively όχι reactively. «Α, για να δούμε τι έχει το menu, θα ‘θέλα να κάνω fit εδώ».

    Κοίτα, το κύριο είναι μία μπάντα να είναι ειλικρινής, πρώτα απ' όλα με τον εαυτό της

    Όχι ρε μαλάκα, παίρνεις την πρωτοβουλία, παράγεις κάποια σκέψη και λες «καλό θα ήταν να γίνει μια κίνηση τέτοια για την σκηνή» και την κάνεις κιόλας, όχι μόνο την λες. Τα κάνεις πράξεις. Στα λόγια ναι, θα supportάρουμε, θα το κάνουμε όλοι. Ξέρεις θα βρεις σε πάρα πολλά βιβλία πολλές μπάντες με διθυράμβους και 3.000 bio. Ωραία όλα αυτά, πάρα πολύ ωραία. Στην πράξη τι κάνουμε;

    Γιώργος: Και αν μια φορά υπήρχε ενθουσιασμός και δραστηριότητα πριν (την καραντίνα) τώρα υπάρχει πολύ περισσότερο. Είναι και πιο δύσκολο αλλά και πιο έντονη η ανάγκη να δραστηριοποιηθείς γιατί ζήσαμε δύο χρόνια περιορισμού. Τώρα όχι ακριβώς «ξεδίνουμε» αλλά έχουμε δει πως είμαστε χωρίς αυτό και τώρα που το έχουμε πάλι θέλουμε να το χαρούμε όσο περισσότερο γίνεται. Να το κάνουμε ακόμη πιο ωραία και σωστά.

    Σίμος: Το ακόμη πιο δύσκολο σημείο είναι πως τα παιδιά κατά την καραντίνα έβλεπαν video παραγωγής, livestreams των οποίων τα productions ήταν τεραστίων διαστάσεων.

    Γιώργος: Ανέβηκε πολύ ο πήχης.

    Σίμος: Με αποτέλεσμα, τώρα, αν βγεις να παίξεις live και δεν έχεις καλό production, ο άλλος νιώθει ότι βλέπει μια πρόβα live. Έχει ανέβει ο πήχης χωρίς να το ξέρει ο κόσμος.

    Γιώργος: Ο κόσμος έχει δει τόσα πλέον και δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

    Σίμος: Ήταν passive όλο αυτό, πέρασε στο dna του ακροατή πλέον. Γι’ αυτό λέμε πολλές φορές με τα παιδιά, «είναι εμείς τι δίνουμε στον κόσμο, όχι τι δίνει αυτός σε εμάς».

    Είστε μία μπάντα που έχει πιο πολλά singles παρά albums. Είναι κάποια επιλογή αυτό, το single ή album;

    Σίμος: Δεν είναι ακριβώς επιλογή, είναι τρόπος λειτουργίας σύμφωνα με την υφιστάμενη υποδομή. Αν αυτή την στιγμή, τα streaming services και τα social media θέλουν ένα συγκεκριμένο μοντέλο συμμετοχής έναν τρόπο λειτουργίας συγκεκριμένο πας με αυτό το ρεύμα. Επίσης, τα singles που κάνουμε έχουν σημασία το κάθε ένα. Το «Mirage» ήταν όταν ήταν στρατό ο Αντώνης, το «Cruel Sun» το γράψαμε 2-3 μήνες μετά το «Mirage». Το «Burden» είναι κάπως πιο καταθληπτικό.

    Γιώργος: Περιγράφουν όλα λίγο πολύ μια υπάρχουσα κατάσταση. Το «Second Wind» για εμένα έχει μεγάλη σημασία. Βγήκε τώρα σαν single αλλά δεν είναι μόνο του. Αντιπροσωπεύει μια δεύτερη ανάσα, μεταφορικά, ξανά παίρνεις τα πάνω σου και προχωράς, η μετάβαση στη νέα εποχή που τώρα διανύουμε φεύγοντας από όλη την αδράνεια, που λίγο πολύ, όλοι βρισκόμασταν. Είναι μια εναρκτήρια περίοδος.

    Σίμος: Το «Pillars of Fire» και το «Chasing Lights» δείχνουν την πυγμή, την αποφασιστικότητα όταν είσαι δοσμένος κάπου ολοκληρωτικά. Στο «Chasing Lights» μάλιστα λέει «If the fire inside you is real, let it consume you». Αν πραγματικά το θες μην κάθεσαι και σκέφτεσαι τι θα πουν και τι θα κάνουν. Αν το αγαπάς τόσο ας το δεν αξίζει να μην το κάνεις.

    Γιώργος: Ε, let it consume you ρε παιδί μου. Και αν είσαι και Targaryen, ε καταλαβαίνεις και κάτι ακόμα. Να τα λέμε και αυτά. Εμένα μου αρέσει να προσθέτω διπλές έννοιες σε κομμάτια που τα καταλαβαίνουν λίγοι! Το «Cruel Sun» είναι από το anime «Seven Deadly Sins». Από τον Escanor. Το κάνω πολύ στοχευμένα, δεν θέλω να φανεί, το κάνω γιατί εκείνη τη στιγμή το ένιωσα. Αν κάποιος το καταλάβει, το κατάλαβε.

    Θέλω πολύ να μου μιλήσετε για την αισθητική και το νόημα του «Second Wind», επιλέξατε να το συνοδεύει ένα animated video. Μου θύμισε αισθητική Dishonored και Love Death Robots.

    Σίμος: Πολύ σωστά το εντόπισες. Πρόσεχε τι γίνεται τώρα. Αν αναλύσουμε πολλά γι’ αυτό έχει πολλά «easter eggs» για τον δίσκο. Όταν δεις τον δίσκο εξώφυλλο και άλλα, θα πεις «α οκ αυτά είναι από εκεί οπότε δεν μπορούμε να εμβαθύνουμε τόσο πολύ τώρα σε αυτό. Απλώς, μπορούμε να πούμε γενικά, η θεματολογία του θα είναι Sci-fi. Το βίντεο το έκανε ο Geo και είναι ένα πρώτο παράδειγμα ολοκληρωμένης δουλειάς όχι μόνο σαν Skybinder αλλά και σαν παραγωγοί της Sky Syndicate.

    Αρά πάτε για νέο δίσκο, κάτι ψήνεται... Ισχύει;

    Σίμος: Είναι έτοιμος ο νέος δίσκος. Όμως περιμένουμε να καταφέρουμε κάποια πράγματα ώστε να αυξηθεί η διαπραγματευτική μας ισχύ όταν θα μιλήσουμε γι’ αυτόν τον δίσκο σε κάποιες εταιρίες. Εχθρός του καλού το καλύτερο.

    Γιώργος: Εδώ μιλάμε για profit!

    Τι διαφορετικό θα έχει ο νέος δίσκος από τον προηγούμενο;

    Σίμος: Καμία σχέση! Συζητάμε για «άλλη μπάντα».

    Γιώργος: Έχουμε εξελιχθεί από τότε, έχουν περάσει 4 χρόνια. Το πως προσεγγίζουμε μια νέα κυκλοφορία έχει διαφορά με το πως θα το κάναμε παλιότερα. Έχουμε γίνει καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε ως προς την μίξη, ηχογράφηση. Θα είναι ένα καλύτερο αποτέλεσμα ακουστικά. Έχοντας και τον Geo στην μπάντα που μπαίνει το στοιχείο των καθαρών φωνητικών μέσα. Το lyrical content επίσης θα είναι διαφορετικό σε σχέση με τον πρώτο δίσκο. Ο πρώτος δίσκος ήταν συναισθηματικά πιο φορτισμένος. Τώρα μιλάμε για κάτι διαφορετικό από πολλές απόψεις.

    Μας αρέσει τα κομμάτια μας να έχουν κρυφά μηνύματα. Να άκουν τον άλλον να δώσει προσοχή στη μουσική των Skybinder

    Σίμος: Δεν επικεντρώνεται στο συναίσθημα. Η διαφορά του νέου δίσκου είναι πως εμείς έχουμε ένα εξελιγμένο επίπεδο κατανόησης σε σχέση με αυτό που είχαμε όταν φτιάχναμε τον πρώτο δίσκο, σαν μουσική παραγωγή είναι 30 επίπεδα πιο πάνω, όχι αστεία. Συνεργαστήκαμε με εξωτερικούς συνεργάτες για το mastering κάτι που δεν κάναμε στον προηγούμενο δίσκο. Κάναμε στοχευμένα hardware master, το οποίο όχι μόνο δεν είναι εύκολο, είναι δίκοπο μαχαίρι. Πρέπει να δώσεις καλό υλικό για να πάρεις καλό υλικό δεν έχει «undo» όταν μπλέκεις με μηχανήματα. Από εκεί και πέρα, αυτός ο δίσκος για εμάς, μαζί με το video αποτελεί ένα statement του τι μπορούμε να κάνουμε το 2023, σαν μπάντα και σαν παραγωγή.

    Θα θέλατε να έχει κάποιο κοινό έδαφος ο επερχόμενος δίσκος με τον παλιό;

    Γιώργος: Το intensity των κομματιών σίγουρα.

    Σίμος: Το core song writing που είναι του Αντώνη παραμένει με ταυτότητα απλώς έγινε ένα σοβαρό update.

    Γιώργος: Skybinder 2.0!… Όχι!

    Ποια είναι η άποψη σας για το DIY, τις εταιρίες; Μπορεί μια μπάντα να σταθεί μόνη της;

    Σίμος: Σημασία έχει τι θέλει να κάνει η μπάντα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν να λύσουν τόσο οι εταιρίες όσο και οι μπάντες είναι το εξής: «Τι θέλει να κάνει αυτή η μπάντα;». Πρέπει να είναι ειλικρινής με τον εαυτό της, πρέπει να είναι 10 στα 10 όλοι μαζί σε μια απόφαση. Είναι μεγάλο σταυροδρόμι. Θες είσαι κομμάτι του music industry ή θες να παίζεις μουσική για να γουστάρεις;

    Και στα 2 μέρη υπάρχει το DIY με διαφορετικό όμως, τρόπο. Το DIY, εννοείται ότι επιβάλλεται εν έτει 2023. Ειδικά όταν είσαι «μικρός». Τα προηγούμενα χρόνια ήταν πολύ δύσκολο να καταφέρεις να ηχογραφήσεις. Αν κατάφερνες να ηχογραφήσεις, κάποιος θα το άκουγε. Τώρα, είναι πανεύκολο να ηχογραφήσεις, αλλά δεν θα το ακούσει κανείς. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δώσεις πολύ καλό αποτέλεσμα ή αυτό που ταιριάζει στο σωστό timing. Μπορεί να μην είναι «καλό» το αποτέλεσμα σου αλλά να είναι αυτό που θέλει τη δεδομένη στιγμή να ακούσει ο ακροατής.

    Δεν είναι πολύ πιεστικό αυτό για έναν καλλιτέχνη να πρέπει να είναι συνεχώς επίκαιρος και καλύτερος;

    Σίμος: Δεν είναι πιεστικό όταν αυτό είναι η δουλειά σου. Είναι όλα τι θες εσύ να κάνεις. Με τη τωρινή τεχνολογία επιβάλλεται να είσαι DIY. Αν έχεις την άνεση να μην το κάνεις μόνος σου καλά κάνεις και την έχεις. Μακάρι αυτός που έχει την άνεση να κάνει μουσική να βγάλει και ωραίο αποτέλεσμα. Το πρόβλημα είναι όταν δεν συνάδει ωραίο αποτέλεσμα με την άνεση να βγάλεις μουσική.

    Σε σχέση με τον κόσμο χαίρομαι ιδιαιτέρως. Τα τελευταία χρόνια έρχονται και μικρότερες ηλικίες

    Γιώργος: Είναι να έχεις ειλικρίνεια. Για ποιον σκοπό είσαι εδώ. Μπορεί να είναι πιεστικό να πεις «μα, πρέπει να έχω σκοπό με την μπάντα μου, παίζω μουσική θέλω να γουστάρω». Ωραία, δεκτό. Κάνε κινήσεις που σε κάνουν να γουστάρεις να παίζεις με την μπάντα σου. Αμα θες να παίζεις σε όλα τα μεγάλα φεστιβάλ της Ευρώπης, προφανώς και πρέπει να πάρεις άλλες αποφάσεις.

    Θέλω να μου πείτε για το Red Panda και για τo «Sky Syndicate».

    Σίμος: Πολύ σωστή! Ζωή είσαι η μόνη που το βρήκες! Αλλοι το λένε αλεπουδάκι, άλλοι αρκουδοζωάκι! Έχω τρέλα με τα Red Panda! Είναι τα καλύτερα ζωάκια σε όλο τον πλανήτη! Είναι η μασκότ μας στο Sky Syndicate. Σκεφτόμασταν με τον Αντώνη όταν από την στιγμή που το αποτέλεσμα του νέου δίσκου έχει πιάσει ένα στάνταρ πλέον αυτό μπορεί να βγει προς τα έξω σαν παραγωγή.

    Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το Sky Syndicate για να κάνουμε μουσικές παραγωγές. Στην προκειμένη περίπτωση έτυχε να το χρησιμοποιήσουμε ως παραγωγή του live. Δεν είναι σκοπός μας να κάνουμε πολλά live. Ίσως κάνουμε 2-3 festival τον χρόνο ως Sky Syndicate. Παραπέμπει σε εμάς. Θέλουμε να δείξουμε «παιδιά μπορείτε να το κάνετε και εσείς μόνοι σας, δεν είναι δύσκολο. Μην περιμένετε να σας πάρει κανείς από το χεράκι. Μαζευτείτε με 5 φίλους που γουστάρετε και απλά κάντε το και όπου βγει».

    Αρα Sky Syndicate δεν είστε μόνο οι Skybinder; Είναι και άλλες μπάντες;

    Σίμος: Σαν εγχείρημα είμαστε τα παιδιά των Skybinder γιατί υπάρχουν και ρόλοι. Εγώ και ο Αντώνης είμαστε στη μουσική παραγωγή. Ο Geo είναι στα πίσω από τα video και ο Γιώργος ασχολείται με το merc! Ο καθένας έχει αναλάβει έναν τομέα ο οποίος μπορεί να σηκώσει και άλλες μπάντες. Το ζήτημα είναι ότι εμείς το έχουμε και σαν logo όταν μιλάμε με άλλες μπάντες και τους εξηγούμε ότι «εμείς δεν θέλουμε να έρθετε να παίξετε και μετά να φύγετε. Στα live μας πριν και μετά, είμαστε ακόμη παρέα». Δεν γνωριζόμαστε την μέρα του φεστιβάλ, θα βγούμε, θα μιλήσουμε, θα κάνουμε μια συνεργασία. Τους Novelty για παράδειγμα, τους γνωρίσαμε στο SilverFest, κάναμε παρέα και συνεχίσαμε.

    Το παράδειγμα μας είναι open source. Δεν ακολουθούμε Πυθαγόρεια λογική, όλα κλειστά. Είμαστε τελείως άλλης φιλοσοφίας. Δίνουμε το παράδειγμα. Λέμε αυτά που κάνουμε και τους εξηγούμε πως το κάνουμε για να το κάνουν και εκείνοι. Δεν είμαστε ένα κλειστό σύστημα. Το takeaway με τις μπάντες που παίζουμε δεν είναι τα χρήματα. Tο μεγάλο takeaway είναι το να βλέπουν μια άλλη μπάντα που έτυχε χρονικά, να δραστηριοποιείται πριν από αυτούς, πως κάνει αυτό που κάνει και να παραδειγματίζονται.

    Οι Skybinder μάς καλούν να συνεχίζουμε να στηρίζουμε τη μουσική που μας αρέσει

    Δεν μπορεί να φανεί προς τα έξω το εγχείρημά «Sky Syndicate» σαν «κλίκα»;

    Σίμος: Όχι!

    Γιώργος: Η μουσική είναι το πρώτο κοινό, ο κύριος συνδετικός κρίκος.

    Σίμος: Δεν είμαστε ελιτιστές ούτε κλίκα σε καμία περίπτωση. Η Sky Syndicate δεν είναι για κανέναν κλειστή. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως μπορεί να μπει ο οποιοσδήποτε! Υπάρχουν σίγουρα κάποια στάνταρ. Το πρώτο στάνταρ είναι να παίζεις μουσική. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται δεύτερα. Αν παίζεις μουσική από εκεί και πέρα αρχίζουμε και μιλάμε. Το μόνο και αυστηρό κριτήριο. Αγαπάμε συγκεκριμένη μουσική, τον μοντέρνο ήχο, αυτό το καλό αποτέλεσμα του μοντέρνου ήχου είναι ο ενωτικός μας παράγοντας.

    Όμως, έχω εντοπίσει το εξής στην Ελλάδα έχουμε γαμάτο μουσικό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα έχουμε πολύ ωραία μουσική αλλά δεν έχουμε καμία επαφή με το music industry. Μηδαμινή. Σε άλλες χώρες του εξωτερικού, οι μπάντες ενστερνίζονται έναν τρόπο πιο μεθοδικό, πιο σωστό και στοχευμένο ως προς αυτό που θέλουν να κάνουν και με τη «λίγη» μουσική τους δίνουν αποτέλεσμα. Εδώ στην Ελλάδα είναι τεράστιο το κρίμα, αυτή η μουσική δημιουργία να μένει στην αφάνεια.

    Γιώργος: Για κάποιο λόγο μερικές τέχνες και μερικά είδη μουσικής άμα δεν πληρούν κάποια κριτήρια τα οποία υπάρχουν στην χώρα μας, άμα δεν πληρούν κάποιο κανόνα «καλαισθησίας» θεωρούνται οριακά ασχολία.

    Θέλω πολύ να μάθω για το SilverFest! Πως προέκυψε, γιατί στην Αργυρούπολη, πως προέκυψαν οι συνεργασίες και η διοργάνωση του event!

    Γιώργος: Εγώ ήμουν παρών, όπως λέει ο Elrond από το Lord of the Rings, «I was there 3000 years ago»! Ήμασταν στον Νιάρχο και αράζαμε με τον Κώστα (TripNote) και τον Γιάννη (Kin Corruption) και ήμασταν στον χώρο που γινόταν το Schoolwave και θυμόντουσαν που είχαν παίξει και τους άρεσε. Η απορία ήταν γιατί να μην μπορούμε να κάνουμε κάτι λίγο πολύ αντίστοιχο. Σαφώς και θα χρειαστούμε υποστήριξη για όλο αυτό και είπαμε να μιλήσουμε στον Δήμο Αργυρούπολης γιατί η ιδέα ήταν πιο πολύ του Κώστα επειδή εκεί γινόταν κάποιο festival στο Πέτρινο Θέατρο Αργυρούπολης το οποίο λόγω καραντίνας είχε σταματήσει.

    Δεν ξέραμε άμα θα ξινίσει το είδος γιατί προφανώς μπορεί να υπήρχε κάποια προκατάληψη. Είπαμε ας ρωτήσουμε και δεν έχουμε κάτι να χάσουμε. Οι άνθρωποι εκεί ήταν πολύ δεκτικοί και βοηθήσαν στον να στηθεί όλο αυτό το εγχείρημα. Ο Κώστας με τον Σίμο πήγαν στο δημαρχείο να μιλήσουν και κάπως έτσι ξεκίνησε. Ήταν και σκοπός μας να δείξουμε με τον τρόπο μας πως το metal δεν είναι μια μουσική για να παίζει μόνο στα 3 μέτρα κάτω από τη γη. Πολύ μεγάλη αφιέρωση στον Κώστα και στον Γιάννη! Είχα υποσχεθεί αφιέρωση!

    Σίμο σε θυμάμαι από εποχές New World Disorder, είσαι καιρό στον χώρο, πόσο έχει αλλάξει η σκηνή στη metalcore και του ακραίου ήχου σε διάστημα δεκαετίας; Πώς βλέπεις τον κόσμο, τους διοργανωτές δηλαδή, ακόμη και το κοινό.

    Σίμος: Οι συντελεστές δεν έχουν αλλάξει. Έχουν μείνει ίδιοι. Έχουμε κάποιους διοργανωτές που είπαν να δοκιμάσουν και αυτή την πλευρά. Αυτό είναι καλό. Είναι πολύ ενθαρρυντικό που ο ακραίος ήχος δεν είναι στιγματισμένος και στο περιθώριο. Σε σχέση με τον κόσμο χαίρομαι ιδιαιτέρως. Τα τελευταία χρόνια έρχονται και μικρότερες ηλικίες. Δεν έχουμε αλλάξει την νοοτροπία προσελεύσεις στα lives αλλά επειδή έχουμε λιγοστέψει όχι επειδή δεν ακούμε metal αλλά επειδή έχουμε φύγει από την Ελλάδα.

    Ξέρω πάνω από 100 περιπτώσεις παιδιών που ερχόντουσαν στα lives τότε αλλά τώρα ζουν εκτός και ερχόντουσαν φανατικά. Μιλάμε για παιδιά που ερχόντουσαν πρώτο κάγκελο και αν δεν τους έβλεπες έλεγες, «το live δεν θα βγει». Το πρόβλημα μας δεν είναι ότι όσοι άκουγαν δεν ακούνε πλέον. Όσοι μας άκουγαν έχουν πάει σε άλλες χώρες. Το metal τον τελευταίο καιρό ανεβαίνει! Γιατί γίνονται διοργανώσεις.

    Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σας για την μπάντα και την core σκηνή;

    Σίμος: Φιλοδοξία μας είναι να φτιαχτεί ένα ελληνικό Impericon (Festival) και να συμμετάσχουμε σε αυτό. Ο στόχος εδώ και πολλά χρόνια. Ο στόχος είναι να γεφυρώσουμε την ελληνική metalcore σκηνή με την Ευρώπη. Το έξω να έρθει μέσα.

    Έχετε κάποια προσεχή σχέδια στο άμεσο μέλλον;

    Σίμος: Το live μας της Κυριακής (26/3/2023), έχουμε κάνει κάποιες κινήσεις για κάποια festival εδώ στην Ελλάδα, περιμένουμε για το αν θα γίνουν δεκτές. Σε δημιουργικό επίπεδο, φτιάχνουμε κάποια βίντεο ώστε το επόμενο φθινόπωρο να έχουμε και την κυκλοφορία του δίσκου. Για εμάς είναι μεγάλο σημείο το επερχόμενο live, πέρα από το ότι είναι μια πολύ ωραία διοργάνωση εμείς θέλουμε να αποδείξουμε και στον εαυτό μας και στις μπάντες με τις οποίες παίζουμε ότι μπορούμε να το κάνουμε. Μάλιστα, με απτά αποτελέσματα να δείξουμε πως υπάρχει core κοινό στην Ελλάδα. Εδώ ο κόσμος ακούει αυτή τη μουσική, θέλουμε μια βοήθεια να το πάμε λίγο παραπάνω.

    Κλείνοντας, θέλω το δικό σας μήνυμα για τους ακροατές του DEPART!

    Γιώργος: Αρχικά αν δεν έχουν δει House of The Dragons και Attack on Titan να μην έρθουν στο live στο Κύτταρο! Αλλά σοβαρά τώρα…! Να είστε καλά! Να συνεχίσετε να υποστηρίζετε και το DEPART και τον μοντέρνο ήχο γιατί όλοι εμείς σαν σύνολο γενικότερα, είμαστε οι πρωταγωνιστές σήμερα και θέλουμε να φτιάξουμε κάτι ακόμα καλύτερο για τους αυριανούς πρωταγωνιστές. Είτε είναι μπάντες είτε είναι τα site είτε είναι όποιος είναι μέρος του γενικότερου συνόλου στον ήχο και της Αθήνας και της Ελλάδας. Και να δουν Attack on Titan και House of Dragons, άντε τελειώνετε!

    Σίμος: Ο Γιώργος μοιράζει αγάπη! Να πω ότι οι ακροατές είναι αρκετά τυχεροί που έχουν ένα από τα λίγα site που μπορούν να δώσουν σωστή πληροφορία. Το Depart είναι από τα λίγα site που δεν λειτουργεί σαν μια ιστοσελίδα στο internet γιατί σας βλέπω παρόν σε πολλά live παρόντες. Σαν ομάδα! Δεν σας βλέπω επιλεκτικά. Χωρίς cherry-picking και δεν πιάνεστε από ένα-δυο live ή από τους «μεγάλους». Βρίσκεστε στην μοντέρνα μουσική σκηνή και αυτό πραγματικά είναι αξιοθαύμαστο. Γι’ αυτό οι ακροατές να νιώθουν έναν λόγο παραπάνω τυχεροί. Και όσο αναφορά στις συνεντεύξεις που κάνουμε, έχει σημασία και σε ποιον μιλάμε. Σαν site κάνετε μια παραγωγή λόγου. Έχει ένα νόημα να πούμε ένα δυο πράγματα πιο «βαθιά»!

    Info ⓘ

    Artist: Morrissey

    Album: I Am Not a Dog on a Chain

    Label: BMG

    Release Date: 20/03/2020

    Genre: Indie Rock

    Follow Skybinder

    Skybinder (OW) | Facebook | Instagram | Spotify | Soundcloud | Twitter

    Metalcore Skybinder
    Follow on Google News Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on X (Twitter) Follow on Threads Follow on Spotify
    Share. Facebook Twitter Copy Link
    ΠροηγούμενοΟ Dave Lombardo κυκλοφορεί το πρώτο solo album του, Rites Of Percussion
    Επόμενο The Ocean Collective | Οι αρχικές ιδέες του Holocene δεν ήταν καν προορισμένες να αποτελέσουν το επόμενο άλμπουμ

    ΣΧΕΤΙΚΑ ME AYTO

    Cradle of Filth: Screaming of the Valkyries | Album Review

    7.5 2025-03-24

    Και οι Loathe την ημέρα των Korn στο Ejekt Festival

    2024-04-15

    Infected Rain, Skybinder, Absense, 22/09/2023 @Arch Club Live Stage | Live Report

    2023-09-26

    Release Athens 2023: Parkway Drive, Soulfly, Triptykon, Skybinder, 27/06/2023 | Live Report

    2023-06-28

    Mask Of Prospero | Η μουσική μας είναι ανθρωποκεντρική

    2023-02-28

    In Flames: Foregone | Album Review

    8.0 2023-02-10
    Our Picks

    Emperor: In The Nightside Eclipse | Διαυγές σαν το Βόρειο Σέλας σε μια ξάστερη νύχτα

    2024-02-18
    7.0

    Babymetal: The Other One | Album Review

    2024-01-07

    Το Release Athens 2024 υποδέχεται τους The Budos Band!

    2024-02-06
    7.0

    The Damned | Film Review | Ηθικά διλήμματα υπό του μηδενός

    2024-12-27
    Stay In Touch
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Threads
    • Spotify
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
    Μουσικά Νέα

    Parkway Drive: Tο “Sacred” ανοίγει τον επετειακό κύκλο

    Από DEPART Staff2025-05-19

    Οι Parkway Drive επιστρέφουν με το “Sacred” και ετοιμάζονται για συναυλίες σε Αμερική, Ευρώπη και Sydney Opera House

    O Rambo επιστρέφει με prequel από τον σκηνοθέτη του “Sisu”

    2025-05-17

    Νέο trailer για το “Superman”

    2025-05-17

    Underground ή απλώς πρώιμο mainstream;

    2025-05-15
    About Us
    About Us

    Το απόλυτο spot για μουσική, κινηματογράφο και σειρές, με έμφαση στην εναλλακτική σκηνή. Εξερευνούμε κάθε γωνιά του underground, αναδεικνύοντας δημιουργίες που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα.

    Email Us: [email protected]

    Our Picks

    Judas Priest: Sad Wings of Destiny | Ένα album που γέννησε θεούς

    2023-09-03
    7.5

    Skaldr: Saṃsṛ | Album Review

    2025-02-04

    Dimmu Borgir: Έφυγε ο Galder και βγάζει τους Old Man’s Child από τον πάγο

    2024-08-19
    Facebook X (Twitter) Instagram Spotify Threads
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • CINEMA
    • POP CULTURE
    • DEPARTISTS
    ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

    © 2025 DEPART

    Πληκτρολόγησε παραπάνω και πάτα Enter για αναζήτηση. Πάτα Esc για ακύρωση.